Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Iltapäiviä Mustang. :)
Suakin näkee vaihteeksi. Hmm.. joko mä pelaan taas simsillä tai sit yritän vääntää jatkoa johonkin jatkikseen, ellen sit mee päiväunille. :)
Jep pitkä työpäivä takana ja jo neljältä aamulla nousin ylös. Saas nähdä, et onkohan meil huomenna mitään ja jos on niin kuinkahan monta kohdetta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Onnistun aina katoamaan parahiksi, kun huomaat mut. :D Iltaa, nyt näytettäis olevan samaan aikaan paikalla.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Huomenta.
Niinhän näytät tekevän. Ei se mitään. Meillä tuntuu menevän ristiin välillä. :)
Mä näyn olevan paikalla aina, koska mä harvoin kirjaudun ulos ja jos mulla on peli taustalla käynnissä, niin en sammuta konettakaan yöksi.
Mä tässä yritän heräillä ja syödä aamiaiseni ennen töihin lähtöä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Virtaa piisaa! Myöhästynyt kevätsiivousmaraton jatkuu jo neljättä päivää. Ja siivottavaa piisaa! Sen siitä saa, kun jakaa kämpän kahden miehen kanssa. Toinen sotkee, minkä ehtii, mutta on laiska siivoamaan ja toinen ei siivoa, koska "ei ne ole hänen sotkujaan". Itseä ei yleensä huvita siivota kolmen ihmisen jälkiä yksin, koskapa en edes oikeasti asu täällä. Välillä sotku kuitenkin alkaa rasittaa niin paljon, että ryhdyn toimeen ja tällä kertaa olisi tarkoitus saada koko asunto fiksuun kuntoon ja kiristää pojilta lupaus avusta viikkosiivouksessa, niin tämä ei edes pääsisi näin toivottomaksi ja minulla ei olisi hermo kireällä koko ajan. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Kuulostaapa tutulta, paitsi että täällä on vaan yksi mies. Toisinaan kyllä epäilen et on vaa iso kakara. Mä kun en todella todella jaksa kiinnostua mistään siivoomisesta, kun tuun väsyneenä töistä himaan.
Mä haluan vaan lösähtää koneelle rentoutumaan ja ehkä kattoo töllöstä jotakin myöhemmin, mutta ei huvita passata tuota aikuista kakaraa kun väsyttää.
Mutta useinmiten tuo mun aikuinen kakarani on ihana mussukka, mut vähän laiska vain. :)
Siksipä välillä kirjoitankin jatkiksiin ja yritän pitää tätä foorumia hengissä.
Moni on kai nykyään joko muilla foorumeilla tai jäänyt facebookiin koukkuun. Mullakin on ko. paikassa tunnukset, mutten käy siellä juuri ollenkaan. En vaan jaksa perustaa koko paikasta, vaikka sitä kautta saa viestin kamuille tai serkuille, jos tarttee.
*Yrittää elvyttää foorumia* :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ite oon aikamoinen Facebook-kantis, mutta eipä se tätä tällaista korvaa. Ja on ihan eri asia saada välillä ulkopuolista näkökantaa asioihin täältä, kun facessa tulee vain jo valmiiksi tuttujen kanssa lääsättyä. Siellä ei voi oikeestaan myöskään tilittää kauheen henkilökohtaisia, ei kiinnostaisi, että koko maailma saa tietää mun asioista. Vaikka sitä jollain tasolla tuleekin tutuksi foorumeilla ihmisten kanssa ja heistä oppii pitämään, on tämä kuitenkin aina jollakin tasolla anonyymiä, eikä esimerkiksi me kaksi luultavasti tulla koskaan tapaamaan tai tietämään tarkasti, kuka toinen on. Siinä on jokin oma hohtonsa ja asioistaan on välillä helpompi puhua. Minä en ainakaan täältä ole katoamassa. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Niinpä.
Mähän melkein asun tällä foorumilla, kun on niin kiva paikka ja välillä mainostan toisella foorumilla, millon oon jotain uutta jatkoa sattunu noihin jatkiksiin kirjoittamaan. Kuten nyt tuohon Unohdettuun kaupunkiin.
Joko muuten oon ehtiny vilasta sen. Jonkinlaista kommenttia ja palautetta on aina kiva saada, niin sitä jaksaa kirjoittaa lisääkin. :)
Mutta joo toki te muutkin saatte kirjoittaa. Rohkeesti sekaan vaan sotkemaan. :)
Okei ehkei niin paljoa kummiskaan että juttu menis täysin mahdottomaksi ja pysyis edes jonkinlainen punainen lanka siinä mukana. Tai öö... ääh. Alan olla niin väsyny, ettei ajatukset kulje. Ehkä taitas olla aika kohta siirtyä tuonne vuoteen suuntaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang. :)
Sori poissaolevaisuuteni, mut mä intouduin pelailemaan simsillä ja sen aikana kuluin päivä huomaamatta. En mä ole töiden takia jaksanu viikollakaan kauhiasti täällä pölistä, mut nyt viikonloppuna koetan jos jaksais senkin edestä.
Ensviikolla taas aikaisia aamuherätyksiä duunin takia.:p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Taas ehdin katoilemaan. :) Laiskotus iskenyt myös itselle, täällä tiirailen, mutta pää on niin tyhjä, ettei asiaa tahdo tulla millään ilveelläkään. Ehkä tämä vielä tästä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Huomenta, huomenta. Kerrankin sain nukkua pitkään ja nautin. Taidan taas hiukan pelailla ja ehkä katsoa saisinko jatkiksiin jotakin aikaiseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltasia Mustang. Lueskelin tuossa aikani kuluksi Sonyaa ja samalla vähän kertauksena, jos intoutuis kirjoittamaan jossakin välissä jatkoa siihenkin. :)
Ja ilokseni huomasin jättäneeni Sonyan varsin mukaviin tapahtumiin, kun Rafaello saa viedä aikas kivoja uutisiä miesväelle rintamalla. Tosin ainahan voi tulla uusia käänteitä, mut sen näkee sitten. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang. Suakin näkee.
Tosin meillä molemmilla on tainnu olla työkiireitä, niin ettei oo ollu pahemmin ehditty täälläkään olemaan. Tai no mä oon yrittäny, vaikka useimmiten oonkin työpäivän jäljiltä ollu rättiväsyny, kiitos aikaisten aamuherätysten.
Nyt nautin Juhannuksesta ja rentoudun ja roikun netissä juuri niin paljon kuin huvittaa. :D
Oot varmaa huomannu, et oon vähän jatkanu Sonyaakin. Olisi kiva tietää mitä siitä pidit, vaikka olinkin aika ilkeä Daggarille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Huomenna varmaan ehtisin lukemaan, nyt odottelen, että pojat päättää mitä tehdään. Itse en pidä enää juhannukseksta, tää on vaan viikonloppu muiden joukossa. Olen fiilostellyt lempikokoelmalevyani ajalta, jolloin olin 13, katsellut elokuvia ja lukenut Anne Frankin päiväkirjaa. :) Laitoin muistitikulle hyvää musiikkia siinä toivossa, että pääsisin tänään vielä poikien kanssa ajelulle. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Me (mä ja avopuoliskoni) käytiin mun mutsin luona syömässä ja mun pikkuproidi kävi siellä vaimonsa kanssa. Muuten oli kivaa, paitsi että mutsi veti överit ja mä onnistuin sotkemaan paitani skumppaan. No onneks mutsilta löytyi puhdas tilalle. :)
Kissaherraakin oli kiva nähdä pitkästä aikaa. :)
Odottelen huomista innolla.
Toivottavasti ne pojat siellä osaisivat pian päättää ja jos ei muu auta niin sun on vaa oltava tiukka ja huomauttaa, että saavat pian mennä keskenään minne menevät. :)
Mut näin juhannuksen kunniaks yritän kukkua ja kattella tännekin tässä illan/yön aikana.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Harvinaisen kuollutta täällä foorumilla. Menee kohta iteltäkin into roikkua täällä. *Huokaus*
No ehkä mä nyt kummiskin yritän itsekseni jatkella vaikka noita jatkotarinoita, siis jos työpäivän jälkeen suinkin jatkan inspistä sattuu olemaan. :)

Ai hei, iltaa Mustang. Suakin näkee taas.
Huomannet varmaan, että oon jatkanut Sonyaa vähän lisää samoin Némiriä ja Unohdettua kaupunkia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.