Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Kiva kiva. Avokkikin oli tuolla American Car Showssa kaverinsa kanssa ja kivaa tuntui heillä olevan. :)

Ai juu huomenta. Tää tässä aamukukkuu, ennen kuin tarttee töihin lähteä. Hmm, pitänee pyörähtää kaupan kautta kivennäisvettä, evästä, pari RedBullia ja suklaalevy käydä hommaamassa, ennen kuin jää kamua(kyytiä) odottamaan. :)
Kyllä kotisiivous on sit kivaa...not. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Koeviikko, valmistelutunti 11:45-13:00. Sen jälkee normaalisti päässee kotii. Mut meiä multimediaaisten ope päätti pitää tnnit koeviikollaki ja viel siihe tavallisee aikaa. Tääl sit ootellaa, et kello tulee 14:30. Paikalla mä, joku poika ja siivoja. Ei ketää muita tääl kerrokses.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

..... Tämä tyttönen on ymmällään. Mulla ei ole mitään hajua, milloin viimeksi olen täällä piipahdellut, pidin pari päivää taukoa odotellessani inspiraationpuuskaa ja tänään tajusin taas tämän sivuston olemassaolon. Ja voi, kuinka monet illat olen ääneen (ja myös ääneti) kironnut sitä, etten keksi enää tietokoneella tekemistä. Miten jonkun päivittäisen rutiininsa voi unohtaa? Täytyykin koittaa skarpata.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ihanaa, sinuakin näkee. :)
Toivottavasti vähän enemmänkin. :)
Ja nyt öitä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Eiköhän minua ala taas vähän enemmän nähdä. :D Ainakin yritän parhaani. Tarvii tuossa lueskella nuo jatkot läpi, niin tietää, missä mennään.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No odotan sitten mielenkiinnolla, että mitä saat niihin aikaiseksi, jos sulle inspis sattuiski iskemään.
Mie jo aloin ihmetellä, että mihin katosit, kun ei sua näkyny ei kuulunu. Ajattelin sit, että sulla pukkaa niitä opiskelujuttuja päälle.
No mut ihan rauhassa. Kuten näkyy mä olen aika tavalla näpytelly jatkoja noihin ja Némirkin jäin hmm aika rajuun kohtaan ja aika tiukka paikka on Sonyassakin.
Mut siitä sit enempi asiaan kuuluvassa ketjussa. :)
Mie menen nyt tappelemaan simsin kans, että saan viimeinkin tehtyä kisavastauksen tuonne radolan puolella olevaan yhteen kisaan.
Hassua miten paikkojen rakentaminen ja lavastaminen voikin viedä niin jumalattomasti aikaa. Ai mut joo, mullahan on peli tupaten täynnä ladattuja. :D
Näkyillään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Mahtaisiko kukaan tietää suomenkielisiä, kanarotuja käsitteleviä nettisivuja? Oon yrittäny ettiä googlella, mutta ei ole oikein löytyny.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Julle

Onko täälä paljon hyviä piirtäjiä, jotka haluais suunnitella mulle tatuoinnin? :) Oon suunnitellu succubuksen ottavani, muttaku en osaa piirtää, enkä tahtois netistä otettua hakata käteeni. Ilmottautukaa vaan rohkeasti! :)
Kari Tapio on Äijä!

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Julle - 29.04.10 - klo:11:14
Onko täälä paljon hyviä piirtäjiä, jotka haluais suunnitella mulle tatuoinnin? :) Oon suunnitellu succubuksen ottavani, muttaku en osaa piirtää, enkä tahtois netistä otettua hakata käteeni. Ilmottautukaa vaan rohkeasti! :)

Lohikäärmeet ja dinosaurukset kyl onnistuis.... ja jotkut örkit ja ihmissudet.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Sorry, tämä ainaskin on vaan huono piirtäjä. :D onnea etsintään.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mina

Tunnustautuu täältäkin yks huono piirtäjä.. :D Tää ketju on selkeesti sellasta ajatuksen virtaa/kökköilyä tai jotain sinnespäin :) Hienoo että tällanenkin on mihin voi ns. avautua, tai kirjotella mitä vaan jos mieleen tulee.. Enpä aikasemmin ole huomannukaan :) American Car Showsta tuli mieleen että meikätäti oli siellä sillon ko sitä rakennettiin, ja sitte olin Tampereella Hot Rod & Rock show'ssa myöskin rakentelujen aikana.. :) Oli komeita autoja ja silleen.. Jos sitte lopettais hölöilyn ja jatkais töitä :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

Mun koulupäivä tänää oli vaa vähä yli 15 min pitkä ja hissaa, eitä tuntii ees ehtiny kunnol alkaa, ku piti selvitellä, et keskä on 7-koodin kokeitten takii pois silt yhelt tunnilt ja sit mun piti sanoo opelle, et on huono olo, ni voisinko lähtee kotii ja ope sano, et oon ihan valkonen ja se lähti saattamaa mua pois sielt ja sitten mä pyörryin auditorion etee.

Pidennetty viikonloppu!
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Otahan nyt levon kannalta sitte, ettet enää pyörtyile.
Tää on tehny duunia hikihatussa, kirjaimellisesti. Tai siis huivissa. :D
Nyt oon kotona ja huomenna olis tiedossa vapaapäivä. Aaah. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin yks päivä taas pulkassa ja huomenna vapaata. :)
Pitäs varmaan yrittää kattoa, jos noihin jatkiksiin sais jotakin aikaiseksi ja on mulla lisäks pari uuttakin ideanpoikasta pyöriny mielessä, asia erikseen saanko aikaiseksi naputella niitä ylös. :)

Mut kumman hiljasta täällä on ollu, porukka näköjään viettää aikaansa ulkosalla auringon paisteessa tai hikoilee koulunpenkillä/töissä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tai tarkkailee hiljaa sivusta tilannetta, kun ei keksi, miten hämmentäisi yksin soppaa. :D Joka päivä useaan otteseen tarkastellut tilannetta, mutta kuten sanoit, Nefertiti, hiljaista on ollut.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.