Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Kummaa, munkin pitäs värkätä spaghettia ja jauhelihakastiketta. Kiva yhteensattuma. :) Meillä vaan on tää aikataulu vähän persiiillään. *nolo*
Asioillakin olis pitäny juosta, muttei saatu aikaiseksi. No huomenna sitten. Mie tässä vain jaksan toivoa että sie jossakin välissä jälleen ehtisit ja innostuisit kirjoittelemaan noita jatkiksia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Juuh, aikataulut tuntuu menevän vähän hassusti:DD
Noh, ruuanlaitto öisin on ihan kivaa puuhaa. Saa ihan rauhassa melskata ilman häiriötekijöitä..

Hitsi, kun tää netti välillä jökittää, mikä lie taas yhteyksissä.
Olen jo useamman viikkoa odotellut vahvistinta mobiililaajakaistan kokeilua varten,
mutta tuntuu vain viipyvän.

Taitaa nuo miun jatkokirjoittelut vielä viipyä, kun tarvitsisin sellaisen oman ajan sille, että saisin noita ensin kaikessa rauhassa lueskella ja sitten vasta kirjoittaa. Nyt aika menee siihen kun käyn kaikki tärkeät asiat läpi, ja päivitän blogin (ja harhailen samalla hetken youtubessa lemppareita saalistaen), aina netissä käydessäni. Mutta kyllä mie vielä jossain välissä taas kirjoitan, ainakin sitten kun saan sen netin kotiin. Luen ja kirjoitan sitten joku uneton yö^^

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No siihen asti mie räpellän jotakin noihin jatkiksiin, jollei Mustangi kirjoittele. :)

En tiedä kiusasko sua kirjoittaessa (Siis kun kirjoittaa niin paljon että tuo vieritypalkki ikään kuin aktivoituu), sellanen että tuo osoitin mikälie pomppaa viestin alkuun ja se vierityspalkki vilkkuu vähän.
Tää on varsin häiritsevää sillon on kun yrittää useamman sivun mittasta jatkopalaa käydä läpi ja tarkastaa siitä kaikki virheet ja korjata jotain keskeltä tekstiä.
Muilla foorumeilla tätä ongelmaa ei ole, eli luultavasti joku tämän foorumin bugi ja se on ollu kerran aikaisemminkin ja hävisi palatakseen nyt takas. :p
Ongelmaa ei ole niin kauan kun viesti ei ylitä tiettyä pituutta. Ajattelin vain kysyä ja varmistua, ettei ole vain mulla se vika tai bugi tai mikä sitten onkaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Joo, olen tainnut tuota joskus havaita, tai kuulostaa jotenkin tutulta. Oisko ollut kuvia mukana jossain tekstissä, jolloin niin olis miulla käynyt, hmm.. Nyt en osaa kyllä varmaksi sanoa..

Todennäköisesti se on sellainen foorumikohtainen bugi^^

Kirjoita vaan vapaasti,
miusta ainakin on niin kiva käydä täällä vilkuilemassa kun huomaa,
että täällä on edes joku jotain kirjoitellut :)






Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No mut nyt taidan yrittää saada itseni irti tästä koneelta ja mennä tekemään sen spaghetin, että saadaan joskus syötyäkin.
Täytyy kattoo, jos vaikka herättelis joskus noita vanhempiakin tarinoita henkiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Nuubialainen Nuubialainen Prinsessa. Suakin näkee vaihteeksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heipähei :)

Niin, mie pyörähdin tässä vilkaisemassa, mitä tänne kuuluu.
Kovin on taas hiljaista. Mikähän se on kun kaikki ihmiset katoaa jonnekin..

No, täytyy toivoa, että jokin herättelisi taas uutta keskustelua.
Itse olen nyt bloggaillut ahkeraan, joten on jäänyt tänne se turha yksinhöpöttely.
Mietin, että kunhan saan tuon nettiyhteyden niin pitää yrittää tosiaan päästä taas kiinni jostain tarinasta,
tai sitten aloittaa ihan uusi juttu. Mutta ei nettihommista ole edelleenkään mitään tietoa, ja se mm. hieman masentaa..
*syvä huokaus*




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Juu hiljasta on ja mä taidan kohta painua nukkumaan. Väsyttää työpäivän jäljiltä.

Hmm.. ostin sitten itselleni mansikkakermakakun, kun en jaksanu sellasta alkaa väsäilemään itse. No saa sitä kerran vuodessa itteensä hemmotella. :)

Mä pidän peukkuja, että saat sen nettihomman toimimaan mahdollisimman nopeasti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Perkule! Vieläki hermostuttaa, vaikka juttu on ohi. Piti mennä uudelleen käymään mummilla ja autella sitä ja niin vain joutu tilaamaan ambulanssin, kun edelleen vaan ahdisti.
No nyt mummi on sit sairaalassa. Ei halunnu mua mukaansa, joten en sitte menny.
Toivottvasti menee hyvin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hauskaa aprillipäivää itse kullekin. :)
Mun puolestani täällä ei esiinny aprilli piloja, asia erikseen sitten, jos Juplin päättää jotakin keksiä. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Jo vuosien ajan olemassa ollut Juplin.net on viimeinkin päättänyt lyödä viimeisen naulan arkkuunsa, ja hautautua syvälle maan alle, lopettaen näin toimintansa.

Kiitos kaikille aktiivisista- ja vähemmän aktiivisista vuosista.

APRILLIA APRILLIA!

Tässä mihinkään olla menossa... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Hauskaa Aprillipäivää sullekin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Nuubialainen Prinsessa. Suakin näkee vaihteeksi.
Meikä on roikkunu linjoilla lähes koko päivän, kun ei parempaakaan tekemistä oo ollu. Joo mulla ei oo elämää netin ulkopuolella. :D
Niin joo ja intouduinpa kirjoittamaan. Itseasiassa oon jo useamman osasen kirjotellu tuota Sonyaa pitkin viikkoa.
Saanpahan ainakin ajatukset pois mummista, se nimittäin kuoli viikko sitten. En vaa kauheesti jaksanu siitä pälistä täällä.

Harvinaisen hiljaistakin täällä on ollu. Sillon tällön vaa joku piipahtanu ja kadonnu melkein samantien. No mut mä haahuilen välillä muualla netissä tai pelailen simsiä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Hei vaan Nefertiti, kiva nähdä pitkästä aikaa :)

Mie hönkäsin tänne suoraan kotoa saunasta hiukset märkinä,
että ennätän ees hetken aikaa surffailla ja päivittää ne omat höpinäni.

Hiljaista on tosiaan ollu, mutta onneksi Jupe ei vielä pistä käytäntöön tuota aprillipilaa :D
Kaikki vanhat vakkarit on kadonneet jonnekin kuin maannielemänä,
vain muutama meistä haahuilee täällä ja yrittää pitää foorumin elossa..

Toivottavasti vilkastuisi, kun miusta ainakin tää on ihan kiva paikka höpötellä ja kirjotella.
Siis kunhan sais sen netin sinne kotiiin:S
Mie huomasin aiemmin, että olit jatkanut Sonyaa, jatka samaa rataa, hienoa tekstiä kuten aina^^

Ääh, nyt täytyypi mennä kun porukat jo liikahtelee siihen malliin, että miun pitäisi lähteä kotiin :S

Hyvää yötä:)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Kävän tänää American Car Showssa, ja siellä oli taas kivaa. Paras auto ole semmonen tumma, minkä konepeltiin oli maalattu valkosella Scar, Shenzi, Banzai ja Ed Leijonakuninkaasta.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.