Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Odotan aina suurella mielenkiinnolla sun jatkopalojas noihin meidän jatkiksiin, kun sie osaat kirjoittaa niin eläväisesti ja väliin niin ihanan koskettavasti, että on melkein pakko kaivaa nessupaketti viereen.
Ai muuten sulla on ihana ava ja jollen mä ihan väärin näe, niin siinä jalassa missä sulla on nilkkaketju, sulla näyttäs myös olevan tatuointi, mistä tulikin mieleeni, että olen joskus miettinyt, että jos ottas olkavarteen tatuoinnin, mielellään lohikäärmeen. Mä ajattelen että mitään avokin kuvaa tai nimijuttuja ei viittis ottaa, jos sitten joskus hamassa tulevaisuudessa asiat onkin toisin, niin sellasta tatskaa olis hankala lähtee poistaan.
Lohari taas on sellainen mistä pidän, toinen aihe josta voisin pitää on joko hevonen tai susi. Ne on jotenkin ajattomia, ettei niistä välttämättä haluiskaan eroon, niin kuin jostakin nimestä tai naamataulusta.
Täytyy kattoa toteutanko tuota koskaan, kun ei oikein ole varaa ja lisäksi en hirveesti pidä neuloista ja pistämisestä.

Huominen lähestyy huimaavaa vauhtia, samoin se neurologi ja mä olen ihan hermona sen takia ja tietty vähän pelottaa, että mitäs jos se onkin jotakin vakavaakin... Onneks on toi oma kulta henkisenä tukena ja se tulee mukaankin, koska mun mielestä sillä on oikeus tietää mikä mulla loppujen lopuksi sitten on.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Juu, se on tosiaan tatska. Sellanen tripali, joka kiertää jalan ympäri.
Otin kuvan thaikussa hetken mielijohteessa:D
Sen nilkkaketjun sain synttärilahjaks marraskuussa. On semmonen sydän Kalevalakoru.

Jos sie haluut ottaa tatskan ja pelkäät piikkejä, niin voin lohduttaa sanomalla ettei se satu niin paljon kuin esimerkiksi ihon lävistys.
Miekin oon veri ja piikkikammonen, mutta silti olen kyennyt ottamaan kaksi tatskaa ja yhden napalävärin.
Vaikkakaan en olis kyllä ottanut sitä läväriä, jos olisin tajunnut miten paljon se sattui:S
Noh, jokatapauksessa tatskan ottaminen ei ole niin kamalaa kuin luulisi..

Mie oon haaveillu vielä yhestä tatskasta, ehkä käteen, mutta en varmaan vielä ainakaan sitä ota.

Mie toivotan siulle onnee sinne lekuriin. Toivottavasti siulla ei oo mitään vakavaa. #pitää peukut pystyssä#
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Noon nyt on käyty Neurologilla ja diagnoosi oli Epilepsia... No tavallaan huojentavaa, koska se merkkaa, ettei tuolla nupissa ole kasvainta tai mitään pahempaa. No tuon kanssa nyt eletään sit ja tietyt rajoitteet siinä tietty on, mutta minkäs sille voi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Nefertiti:  On varmasti kuitenkin huojentavaa todellakin tietää mikä vaivaa. Epilepsia rajoittaa elämää, mutta kun on säännöllinen, ei yleensä ole pahempia ongelmia (epilepsiatyypistäkin riippuen kyllä...). Lääkkeiden kanssa voi mennä aikaa, mutta sitten kun ne on ja niitä syö, sekin helpottaa. :) (Nyt ne babblatukset ja nönnönnööt sitten alko?) Noh, siitä se sitten lähtee. Onhan hyvä näyttö jo? ;)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 29.05.09 - klo:17:10
Noon nyt on käyty Neurologilla ja diagnoosi oli Epilepsia... No tavallaan huojentavaa, koska se merkkaa, ettei tuolla nupissa ole kasvainta tai mitään pahempaa. No tuon kanssa nyt eletään sit ja tietyt rajoitteet siinä tietty on, mutta minkäs sille voi.

Voi hitsi, on siulla huono tuuri:S No, onneksi ei ole mitään kasvainta tai muuta..
Nyt täytyy vain toivoa, että ne kohtaukset eivät uusisi tai pysyisivät edes aisoissa.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Eiköhän ne kurissa pysy, kun syön lääkkeeni säännöllisesti, rajoitan koneella oloa tai ainakin muistan pitää pausseja tarpeeksi usein yritän muutenkin elää hieman terveellisemmin. Tietty tässä on omat rajoituksensa, muttei ne nyt haittaa. Leffassa käyntiä pitää miettiä ja onneksi avopuolisko onneksi tietää miten toimia, jos saan kohtauksen. Ja noi edellisetkin, niissä oli hieman yli kuukausi välissä. Ilmeisesti liikaa koneella oloa ja stressiä noista duuneista tai jotai vastaavaa.
Onneksi nuo lääkkeet ei tunnu rajoittovan mun luovuuttani eli yhtä vilkas mielikuvitus kuin ennenkin ja yhtä paljon sitä tulee hölmöiltyä, etenkin väsyneenä, kuin ennekin. :D
Sitäpaitsi mun kaveri, joka siis on työskentelee muistaakseni hoitsuna(korjatkoon jos muistin väärin), sano että tuo epilepsiakin voi parantua pois ja mulla luulis olevan hyvät mahdollisuudet, kun ei eeg:ssä ja varjokuvissa kerran mitään poikkeevaa näkynyt. Eli siis sama tyhmä pää kuin ennenkin. :)
Nyt innostuttiin avopuolison kanssa kokoomaan yhtä 1000 palaista palapeliä jossa kuvana on colosseum ilta-aikaan. Sen vaikein osuus taitaa olla se sininen taivas, jota riittää. Lisäks olen intoutunut taas pitkästä aikaa lukemaan ja nyt sain luettua Aikataulukon arvoituksen ja pääsen lukemaan Kortit Pöydällä. Eli siis Poirottia vaihteeksi. :)
No ainakin mulla on hyvä syy olla duunissa kiikkumatta korkeisiin paikkoihin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Sori Nefertiti, mä oon harvinaisen huono keksimään mitään hyvää sanottavaa mihinkään tuollaseen, mutta, sanon ainakin että h******n paljon voimia tuon sun epilepsian kans, ja eiköhän se siitä paremmaks ajan kans muutu. :) Kaikkeenhan kuulemma tottuu kerta? Onneks vaikutat muutenki elämään positiivisesti suhtautuvalta ihmiseltä, joten kyllä sä tuon vielä voitat. :)
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


Hienoa Nefertiti, on siis toivoa paranemisesta:)
Palapelien väsääminen on joskus kivaa, kuin myös lukeminen..

Jää varmaankin nuo jatkot nyt sitten tauolle, kun sinun pitää lepäillä ja minullakin on ajoittainen nettiongelma edessä. Saattaa mennä muuten pitempiäkin jaksoja, etten pääse koneelle ja sitten kun pääsen niin ei välttämättä ole aikaa kuin vilkaista sähköpostit ja piipahtaa nopeasti täällä katsastamassa tilanne jne.
No, nyt on kuitenkin se netti tilattu, vaikkakin sen saaminen saattaa siirtyä jopa vuodella eteenpäin:S

Illanjatkoja kaikille, jotka täällä pyörivät tänään :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jatkikset ei jää tauolle, sillä mä aion niitäkin kirjoitella ja odotan niin kauan, että sä pääset koneelle naputtelemaan jatkoa. :) Jooh tässä on ollu sen verran aikaa, että kaiken näköistä on tullu mielessä kehiteltyy noiden jatkotarinoiden hahmojen päänmenoksi. :D
Illanjatkot munkin puolesta kaikille, jotka täällä vielä tähän aikaan pyörivätten. Mie taidan säätää hetken vielä simsien parissa, ennen kun otan lääkkeeni ja painun koisaamaan. Yöt siis myös jos en tänne enää tänään ehdi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kas, hei Nefertiti:)

Huh, pääsinpäs tänne kotipaikalleni ehjin nahoin.
Hitsi, että mie inhoan ajamista..toivottavasti ei rupea satamaan ennen lähtöä:S

Täällä on taas ollut hiljaista näköjään, vain vakkarit pyörii kulmilla:)
Njoo, täytyy kohta ruveta maksamaan laskuja pois ja ajaa takaisin kotiin iltapalan laittoon.
#kerää rohkeutta uuteen ajoreissuun#


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hei hei ja ihana nähdä suakin vaihteeksi täällä Nuubialainen Prinsessa. :)
Täällä on tylsää ja hiljaista ilman sua. Oon innostunu tässä muutamana päivänä lueskelemaan noita meidän (lähinnä jo valmiita/päättyneitä) jatkiksia ihan huvin vuoksi ja kyllä niistä selkeesti näkee, että sä olet meistä se parempi kirjoittelija. :)
Yhä jaksan odottaa että sie saat järjestettyä tarpeeksi aikaa tarinoinnille ja keksin siksi aikaa muuta tekemistä, kuten työn ja simsit. :D
Mistä tulikin mieleeni, että vois yrittää saada pari kisavastausta aikaiseksi.
Lisäksi intouduin lukemaan hohtoa(josta katoin myös sen Kingin oman ja mun mielestäni paremman version leffana) ja Kalpeaa aavistusta. Sitä ennen tuli luettua parit Hercule Poirot pokkarit.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Juu, kiva nähdä:)
Miekin lainasin kirjastosta muutaman Kingin kirjan ja yhden novelli kokoelman Fantastisia kertomuksia, jossa on pari Poenkin novellia.
Huomioin, että kyseisen kirjailijan novelleissa on sitä jotain:) Innostuin kirjoittamaan yhden synkän runonovellin eräänä pyhäpäivänä lammen rannalla, johon on selvästi vaikuttanut lukemieni Poen Novot..

Hei, elä viitsi kehua miuta itseäsi paremmaksi kirjoittajaksi. Sie oot todella taitava tunnelman luoja ja tarinoija.
Jokainen kirjoittaja kirjoittaa omalla tyylillään, joten miun mielestä ei voi sanoa onko joku toista parempi.
Minä en ainakaan pidä itseäni kummoisena, pidän vain kirjoittamisesta ja se riittää:)

Täytyy vain toivoa, että aikaa järjestyisi jossain välissä jatkojen kirjoittamiseen täällä, mikä näyttää tällä hetkellä hieman kaukaiselta haaveelta..

Nyt täytyy lähteä tai tytöt ei pääse nukkumaan ihmisten ajoissa:D
Kauniita unia niille, jotka sattuvat täällä piipahtamaan tänä iltana..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


Noniin, tuplapostauksella toivottelen kaikille Hyvää Juhannusta.
Olkaahan kiltisti :D



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hyvää juhannusta sullekin ja kiltisti olen. :)
Kiva nähdä sua taasen kerran, vaikkakin lyhyesti.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Hyvää kesänjatkoa kaikille ja pahoittelen etten ole ollut kovinkaan aktiivinen viimeaikoina vaan lähinnä loistanut poissaolollani. Viimeiset pari kolme (tai kuus) kuukautta on ollut sellasta hullunmyllyä ja riepotusta ettei tosikaan :) nyt näyttäisi tilanne taas tasaantuvan.
Strange but not twisted