Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Joo, tänään on virallisesti synttärit. Kiitoksia onnitteluista. :)

Paikaalliseen saakka en ikinä selvinnyt, joten Nuubialaisen tanssimusalle saattaisi olla tilausta. :) Meillä on koko viikonlopun ollut avokin pelikavereita tietokoneineen ympäri Suomen ja poikien kanssa sitten täällä juhlistettiin ikääntymistä. :) Herttaisia poikia!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Juplin

Kokeilen nyt ottaa rekisteröintimahdollisuuden jälleen käyttöön. Katsotaan, onko mitään vaikutusta ollut spammirobotteihin.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Okei. Katsotaan, mitä tuleman pitää. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep, Nuubialainen nostaa hihat ylös ja jää odottamaan ensimmäisiä pirulaisia..
..jotka Nefertiti sitten nappaa ja rökittää nokkelana typynä ennen muita :DD

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jos ehdin. Mä tässä olen samalla tuon simsin kanssa säätäny, kun yritän väkertää uutta osaa Stormien elämästä. :D Mut kyllä mä vilkuilen tännekin aina, kun ehdin ja muista ja selain on auki. :D

Ja toistaiseksi näyttäisi olevan aika hiljaista tai sit joku on jo ehtiny poistaa ekat spämmit ennen mua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Eipä näemmä toiminut. Välittömästi tuli parisenkymmentä roskapostirekisteröintiä sähköpostiini. Pidin siis edelleen asetuksen, että vaatii aktivoinnin, siksi foorumilla ei ole yhtään uutta näkynyt. Laitan eston takaisin, ja kokeillaan taas myöhemmin uudelleen :(
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Ok. Asia selkeä.
Harmillista. Mikähän tuohon auttaisi, nimittäin ei ole kivaa jos kymmeniä tai satoja spämmejä joutuu päivässä siivoilemaan. Eria asia sitten jos kyseessa olis vaan muutama(1-5) kuukaudessa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Plaah, taas viikonloppu meni ja alkaisi duuni. Miksi lepopäiviä ei voisi olla kolme viikossaan. Jos olis parempi rahatilanne, ehdottaisin työpaikalla, että voisin tehdä lyhennettyä viikkoa, vaan ei auta :/

Tänään olen kotipuuhien välissä selaillut montaa eri kirjaa: Jon Kabat-Zinin kolmea eri teosta, Edgar Allan Poeta ja Diane Hennacy Powellia sekä tieteen kuvalehden uusinta hyllystä löytynyttä painosta, jossa oli pari mielenkiintoista juttua mm. kuinka tulevaisuudessa saattaisi olla mahdollista tehdä samasta ihmisestä biologisesti sekä isä että äiti :O

Nyt taidan mennä etsimään hyllystä elokuvaa "Vihreät paistetut tomaatit"..


http://www.leffatykki.com/elokuva/paistetut-vihreat-tomaatit


... kukaan kahtonut, liekö hyvä??


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

*Knock knock knock* stomp stomp-- "Who's there?" --- It's me, Mario!

Eiku! Minä. Tajusinpa taas itseni olemassaolon ja ajattelin tulla hengaileen teijänki kans. Takasi. Ehkä se on Syksy mikä sen tekee, saa heräämään henkiin pohjaa myöten. Voi taas kulkea pimeitä katuja ja poltella elävää tulta, katsella sitä.

And all those Evil things... Nah, I'm too nice nowadays... Oikeastihan olen Kiltti. (En se hame, mutta muuten.) Katselin vähän ympärilleni, jopa kirjoittelinkin!

Lupaan herätä.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Päärynä

^ Minä lupaan nukkua. Khyl sä sitten ymmärrät mun esimerkkini jälkeen, miksi kanattaa mieluummin nukkua kuin valvoa yökaudet.

Hei, eksyinpäs minäkin tänne taas jostakin syystä. (Yava? En tiedä, aivot vähän väsyneet.) Pahoittelen edelleenkin sitä Vuoriputousten kaupunkia, tällä hetkellä on päässä eräs tarina muusikosta ja kaikesta randomista ja oon kirjoittanut sitä varten 6 levyllistä musiikkia, joten voi päätellä mun maniaani tällä hetkellä. Lauantaina vähän niin kuin tukasta tulee sini-musta ja sellaista ihan normaalia.

Taidanpas painua 12 tunnin nokosille, moro!

Nefertiti

#670
Iltaa.
Pahoittelut, että olen ollu vähän hiljaisempi. Etenkin tänään, mutta otin itseäni niskasta kiinni ja oon koko päivän räpsiny kuvia pelistä, että saisin uuden osan tehtyä. Tosin kuvia on kyllä nyt niin paljon, et hyvässä lykyssä osia saattaapi tulla kaksikin. Mut katsotaan nyt. Jopa tekstiäkin olen kirjoittanut siihen, joten täytyy vain editoida kuvat ja sitten ympätä sekä kuvat, että tekstit tuonne blogiini.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin tästä pölisen ja juu on simsjuttuja ja kyllä mä olen hyvin julma ja ilkeä simeilleni. :)
Senkuin luette, jos kiinnostaa, pakko ei tietenkään ole. Kommentit otetaan myös ilolla vastaan. :)

No niin, Simstarinaani tulikin sitten eilen tai siis perjantaina jatkopala, kun sain puuttuvat kuvat otettua. Että, siitä vain lukemaan, jos tarina sattuu kiinnostamaan. Kommentit ja muu palaute on hyvinkin tervetullutta. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Ulkona haisee lehmänjöde..naapuri ajoi lietettä pellolle talon takana, joten kaikki ulkovaatteet ja hiukset saivat uuden "parfyymin". Ja entä kissat sitten..ei lähtenyt haju vaikka hanan alla kuinka pesi :O Maalla on aina niin mukavaa..

Ahaa, pitänee muistaa käydä lueskelemassa, mitä sie oot puuhaillu noilla simeillä Neffi :)
Nyt vaan täytyy mennä valmistautumaan yöpuulle, joten paremmalla aikaa..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No tuo simihommeli on mun taattua sekoiluani ja ilkeilyäni. :)
Ai joo piti mainita, et just tuli uusi osa Stormien (Ewan kyllä on kuten varmaankin olen maininnut, nykyisin Burrough) elämää valottamaan. :)
Tästä lukemaan ja kommentit ynnä muu palaute on tervetullutta. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

ACH! Pitkästä aikaa yksin! Hallitus läks skidin kans mökille, ja ny oon iteksein! Huh, ny saa nollata ja nolata tilanteen! Ei muutaku gambiinaa ja rytmihäiriötä koneeseen ja korvakäytäviin!! Ja hyvää vkl teillekin!
Kari Tapio on Äijä!

Julle

HOBLAA!! Frendi on tullu afganista suomeen!!! Hän on HENGISSÄ!! Ei muutaku Gambiinaa ja bissee ja norttia joka suonee ja suoleen ja JEEJEEJEE!! Toivottavasti en saa bännejä, mutta ehkä modet fiksaa tään viestin timmiin systeemiin ja mä pääsen BAILAAN!!
Kari Tapio on Äijä!