Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Kiitos onnittelusta, Nuubialainen.
Kyseessä oli tällä kertaa kunnon vanhanajan näytelmä elokuvan sijaan. :) Vuonna 85 tuli tänään nähtyä toiseen kertaan, kun itse siitä kovasti tykkäsin ja poikaystävä ei ollut sitä nähnyt.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#271
Oh, teatterissa. Vois itsekin joskus, jos vaan niin paljon sais rahaa, että sais lipun johonkin hommittua. Itse oon haaveillu tästä, mutta ei meillä varat siihen riitä ikuna.
Joskus koulun kanssa käytiin (ala- tai ylä-asteella) Piukat Paikat, pääosissa Juha Muje ja Santeri Kinnunen. Se oli todella hauska näytelmä. Ja sit avokin kans käytiin joku vuosi takaperin kattomassa joku näytelmä, jonka nimeä en muista (Areenalla kumminkin), kun sillä oli työn puolesta liput, siis sillon kun se oli vähän aikaa entinen GWS nykyinen Crown (Kruunu pakkaus).

Ai niin ja myöhäiset onnittelut vuosipäivän johdosta Mustang. :) Pahoittelen unohdustani, mutta ajatukset on olleet vähän muualla.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ui! Peter Pan! Itse olen käynyt katsomassa kymmeniä eri näytelmiä, enkä edes muista kaikkia. Minun ala-asteen opettajani on enemmän, kuin teatterifriikki, hän käy katsomassa aina kaikki näytelmät, yleensä vieläpä useaan kertaan. Hän sai meille suhteillaan liput hyvin halvalla ja luokkamme on käynyt katsomassa kaikkien Tampereen isompien teatterien puvustamot, lavastamot, maskeerauksen ja kaiken, mitä voi kuvitella. Pari kertaa meille oli myös oma ennakkonäytös, jonne ei päässyt kukaan muu. Vanhemmat innostui teatterista myös tämän opettajan ansiosta, myös heidän kanssaan on tullut katsottua useita näytelmiä. Täällä Tampereen seudulla ei se teatterissa käyminen niin kovin kallista ole. Liput on yleensä 20-40 euroa, riippuen näytelmästä ja omalla autolla teattereille ajaa 20 minuuttia. Tampereella toimii myös useita pikkuteattereita, joista yhdessä olen käynyt muutaman kerran. Näytelmät siellä ovat todella hienoja ja osa myös kantaa ottavia ja opiskeluaikoinani opiskelijalippu maksoi 3-7 euroa. :)

Viikko sitten kävin Helsingissä Peacockissa katsomassa kaverin kanssa Juoppohullun päiväkirjan. :) Rakastan kyllä teatterimaailmaa. Nyt näin Tampereella mainoksen Chicago-musikaalista, joka elokuvana on yksi lemppareistani. Se täytyy varmaan mennä myös katsomaan, jos mitenkään onnistuu.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Voi kun olis ylimäärästä tuo muutama kymppi, mut kun ei oo. Ja Tuo linkittämäni Peter Pan on se jonka mä ehdottomasti haluisin nähdä. Jos vaan olis ollu varaa, ni olisin varmaan käyny kattomassa sen kun se oli Lontoossa.
Noilla on siis sellanen iso pyöree teatterisysteemi, pyöree lava, siis vähän kuin planetaariossa, paitsi että tuo ei oo planetaario ja nuo saa näyttelijät lentämään vaijerien varassa. :)
Ja Hyde näyttäs olevan oikein hyvä mr Darling/Captain James Hook. :D Joo olen kova Hyde fani. *Punastelee*:)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang. :)
Kuten näkyy, tehtailin uuden stoorin tuonne. Ei tuo nyt mikään ihmeellinen ole, sitä iän ikuista kolmiodraamaa taas, mutta vähän uudesta, okei ei niin uudesta kulmasta, mutta kuitenkin vaihteeksi niin, että sekopää onkin nainen ja monta muutakin lusikkaa on sopassa mukana sotkemassa tarinaa entisestään, jos niin haluatte. :D

Mutta joo hyvinhän tässä on menny, mitä nyt ruokaa ei oo vieläkään kauheesti uskaltanu syödä, kun yskiessä alkaa aina yrjöttää jostain syystä ja meinaa ruuat tulla ulos. Armas avokkini osti mulle nyt niitä maitohappobakteereita, joten, jospa sillä saisi tuota mahaa parempaan kondikseen. :)
Ai juu ja sunnuntaina mennään mun porukoille syömään, toivottavasti oon siihen mennessä kunnossa. Ei muuten mut mutsi sano laittavansa mokkaruutuja. Nam. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

No moikka vaan, jämähdinkin lueskelemaan. :) Kivalta näytti, tuo kummituskin antaa aika rajattomat mahdollisuudet tuohon tarinaan. :)

Pitäisi vielä porukoille käydä viemässä kamera, kun ne lähtee aamusta aikaisin Rukalle vaeltelemaan. :)

Toivotaan, että alkaa ruoka pysyä sisällä. Tuo yskiminen on kyllä paha, itsellä kanssa välillä, kun on jotain maratonyskäkohtauksia, joiden päätteeks meinaa oksentaa. Siihen ei itsellä auta, kuin juominen ja se, että yrittää helpottaa sitä yskää jollakin. :/
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Juu, lue ihan rauhassa. :)
Mä tässä seilailen foorumilta toiselle ja kattelen mitä muualla tapahtuu ja sit välillä vilkuilen tännekin. :D
Hassua miten tuo kanakeittokin maistuu niin kamalan suolaselta, liekkö sit sitä, kun en oo pitkiin aikoihin syöny kunnolla mitään, lähinnä vaan jogurtteja ja puuroja ja juonu mehua, lähinnä gefilusmehuja. Se viiden hedelmän mehu on hyvää. :)
Painokin on sitä myöden pudonnu, mikä toisaalta on hyvä, kun sitä ylimäärästä on kertyny vähän liiankin kanssa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

No hyvä jos nestemäisempänä sentään jotakin menee. Ettet ihan kuihdu.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mä yritän tässä saada kanakeittoa syödyksi. :) Taidan kohta suosiolla viedä sen tuonne keittiöön takas ja otan jugurttia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 15.10.10 - klo:22:02
Mä yritän tässä saada kanakeittoa syödyksi. :) Taidan kohta suosiolla viedä sen tuonne keittiöön takas ja otan jugurttia. :)

Valiolta on tullut uusi kerrosjugurtti, joka on tosi hyvää, sellainen jossa on hillosilmä pohjalla. Se marjainen on namnam :b

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 15.10.10 - klo:23:19

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 15.10.10 - klo:22:02
Mä yritän tässä saada kanakeittoa syödyksi. :) Taidan kohta suosiolla viedä sen tuonne keittiöön takas ja otan jugurttia. :)

Valiolta on tullut uusi kerrosjugurtti, joka on tosi hyvää, sellainen jossa on hillosilmä pohjalla. Se marjainen on namnam :b

Joo oon mainoksia nähny, taitaa olla vähän samantapainen kuin se jogurtti missä on hilloa alla ja happaman makuista jogurttia päällä. Joskus oon maistanu.
Mut joo mä tästä häivyn unille, öitä. Kirjotelkaa ihmeessä jatkoa jatkiksiin, jos inspis sattuu iskemään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Varmaan sitten aika saman tyyppinen juku kuin Kalinka. :) Niitä oli välillä koulussa jälkkärinä. Firmaa en nyt kyllä muista.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Taisi olla valion, tuo kalinka. Ja kyllä sitä se oli. Pitäis varmaan joskus taas ostaa ja maistaa. :)
Tässä suunnittelin painuvani katsomaan Taru Sormusten Herrasta Kaksi Tornia. Ekan osan jo katsoin ja toinen osa vielä katsomatta, boksi kun on. :)
Unohduin vain noita kirjotelmia lukemaan ja haaveilemaan. Mut jos nyt kummiski päästäs teidätkin välillä niitä kirjottelemaan, siis jos inspistä sattuu olemaan. Ei sitä ny väkisin kannatakaan yrittää.
Mut joo se leffa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hauskaa elokuvahetkeä sinulle. :) Itse katselin tänään Clash of the Titansin, kun kaverit kehui.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Tulin taas takas kurkkimaan. Sain Kaksi Tornia katsotuksi ja päätin kattoa Kuninkaan Paluunkin. :) Pidän vaan vähän taukoa.
Vois aukasta ikkunaa ja vähän tuulettaakin, kun on vähän tunkkanen ilma. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.