Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Oi, kiva nähdä Nuubialaistakin välillä. :) Käy ihmeessä kirjoittelemassa silloin tällöin edes muihin topiceihin, jos satut pyörähtämään. Täällä on ollut ihan kamalan hiljaista, välillä tuntuu, että ollaan Nefertitin kanssa ainoat täällä.

Itse kanssa olen ollut vähän tuuliajolla jatkisten suhteen, niinkuin olette varmasti kumpikin huomanneet. Välillä tulee yksi pätkä, sitten menee taas aikaa ja sitten tulee toinen pätkä. Itse luulen, että se on tämä alativaihtuva elämäntilanne. Ei osaa sitoutua mihinkään hommaan, kun elämäkin menee miten sattuu. Toukokuun valmistuminen, sen jälkeen työt, heti kohta sen jälkeen toinen työ, sitten ensiviikosta treenikauden alkaminen pikkuhiljaa. Jos vain saisin elämäntilanteeni hieman vakiintumaan, saattaisin saada aikani riittämään paremmin tännekin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No sitten kun ehditte, ei kiirettä, vaikka toki sitä itsekin välillä tympiintyy kun yksikseen kirjottelee. Itelläkin on nyt ollu vähän sellanen hetki ettei oikein oo jaksanu kirjotella ja sekin on ollu siks kun nyt on ollu sen verta rankkoja työviikkoja ja kuuma ja se että nousen joka aamu klo 4:00 ylös, kun golffit on tehtävä 11 mennessä, kun niiden ravintoloissa alkaa lounasaika just siinä 11-12 maissa.
Välillä on aikataulu kussu oikein ilosesti kun kollegani on ollu "kipeenä", kun ei ite kato mitä suuhunsa lykkää (eli aika iso ylipaino ongelma hällä) ja toinen kollega on ollu kesälomalla.
Nyt tän toisen kollegan loma on loppunut, joten saattaa nuo hommat pikkuisen helpottaa, siis ehkä, riippuen siitä miten paljon tulee sit näitä yllätys kohteita, vakiokotikohteiden lisäksi. :p
Aamusin saatan lueksia noita meidän jatkiksia siltä varalta, et jos sattus vaikka inspaamaan, mut välillä se on sit sellasta pilkkimista, etenkin jos on nukkunu yönsä kunnossa ja näin helteiden aikana tuli nukuttua tosi huonosti. Nyt mulla on tosiaankin äipän kissa hoidossa, kun äiti lähti käymään pohjosessa, missä isä on sukuloimassa(dokaamassa) ja ne tulee kai molemmat tuossa viikon parin sisään takas.
Kiva tässä on nyt sitten olla allergian ja helteen kans, mikäli siis hellesäätkin tulee takas. :p
No mut täytyy kattoa, jos kumminkin sais jotakin aikaiseksi jossakin välissä. Tänään onneksi helppo päivä, vain golffit(vihdin suunnassa) ja yksi kotikohde, jollei nyt mitään ylläreitä tuu vaihteeksi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Juu, tää helle ja työt vie voimat varmasti monelta. Joskus tuntuu, että viikossa pitäisi olla vain neljä työpäivää ja kolmen päivän viikonloppuvapaa..ja vuorokaudessa muutama tunti enemmän aikaa..lmistähän saisi sellaisen työn??

Mie yritän olla täälläkin aktiivisempi, ja jos en viikolla jaksa, niin sitten viikonloppuna jotain kirjoitan, vaikka jonninjoutavaa höpinää ellei muuta :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Hieno homma. Itse olen niin laiska, että vaikka päivittäintäällä pyörinkin, olen yleensä vain kommentoinut mahdollisia viestejä. Jotenkin en vain osaa repiä tikusta asiaa. :D pitäs varmaan lueskella noita vanhempia juttuja, josko sieltä löytyisi mielenkiintoista.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Joo, tuota kirjoittelulaiskuutta on esiintynyt täälläkin päin :)
Täytyy vaan odotella sitä sopivaa kirjoitustunnetilaa..
ja joskuhan niistä vanhoista kirjoituksista voi saada ihan uusia ajatuksiakin..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Huomenta, huomenta. Täytynee kattoa josko tässä viikonloppuna sais jotakin aikaiseksi, johonkin jatkikseen. Tosin on mulla tässä ollu yksi jonkinsortin jatkiksen alku mitä oon yrittäny puhtaaksi kirjotella, mut ei oikeen oo saanu kuin pienen pätkän aikaiseksi. Sitä kun kumminkin hoksaa et siihen pitänee tulla paljon enemmän kuin siihen paperille sutaistuun pätkäseen.
Eilen en tosiaan jaksanu pitkään koneella roikkua, kun väsytti ja oli niin perusteellisen kuuma.
Tulis nyt tännekin niita ukkosia. Tässä on kattottu ikkunasta kun suuret tummat pilvet on menny kaukaa ohi ja nähny muutaman salaman, mutta tästä meidän päältä ei oo menny olleskaa.
Täällä oli muuten alkuviikosta sitä savusumua sieltä venäjän metsäpaloista. En kyllä haistanu mitään, mutta sellasen jonkinlaisen usvan näin. Vihdin suunnalla oli vähemmän, helsingin suunnalla enemmän, kun itse keskusta näkyy just sopivasti meidän ikkunoihin, vaikka täältä Pihliksestä onkin sinne matkaa jonkin verran. Ainakin bussilla. :)

Talon penskan näemmä jaksaa meuhkata tuossa pihassa vaikka onkin vieläkin aika kuuma ja pilvistä. Kai sitä olis itekki penskana jaksanu nauttia enemmän noista helteistä, mut ei nyt kun pitää töissäkin olla ja hikoilla. :p

Katon mokoma herätti mun neljältä aamulla, kun halus huomioo ja ruokaa ja sen lisäks ilmeisesti joku mamuporukka kälätti pihassa helkkarin kovalla äänellä. :p Kiitti vaan, mut mä EN halua nousta lauantaina noin aikaisin. >:(
No sain mä onneks unen päästä kii, vaikka olikin ihan hemmetin kuuma edelleen. Täytynee tässä päivän aikana käydä suihkussa ja ehkä samalla taas kylmässä suihkussa, jos se helpottas oloa hetkeksi.
Koneetkin on ollu nyt useammin kiinni, kun ne tuottaa ihan hitosti lämpöä tähän makuuhuoneeseen, missä nää on.

Mut joo, ehkä vois vilkuilla vaihteeks noita stooreja, et jos vaikka sais jonkinlaista inspistä ja pääsis peräti kirjoittamaan, ilman ärsyttäviä keskeytyksiä, lähinnä puhelinsoittoja tarkoitan kun joillakin tutuista on paha tapa soitella usein ja ihan sellastakin asiaa, joka vois ihan hyvin oottaa johonkin toiseen hetkeen.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Julle, Mustang.
Vaihteeks näinkin paljon populaa paikalla. :)
Olipa kiva yrittää pelailla äsken Doomia (sitä vanhaa tietty) kun hoitokatti päätti tassutella näytön eteen. :D Onneks oli saanu sen levelin pelattua ni ei sinänsä ollu hätää. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Mein kissa kanssa häiritsee parhaansa mukaan kaikkea, missä se ei ole huomion keskipiste. :) Makaa kirjojen ja lehtien päällä, nukkuu hiirimatolla tai loikkaa isännän syliin reittä kynsimään kesken pelien. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo no huomion kerjäämistä se kai tuollakin oli tai sitä että päästäsin sen parvekkeelle (onneksi lasitettu), mutten päästäny, kun parvekkeella oli sillä hetkellä kuumempi kuin muualla kämpässä.
Tuo pahuksen katti myös herättää mut siinä aamuyöllä näin viikonloppusin, kun tahtoo saada ruokaa, viikolla tää ei häiri kun kumminkin nousen siinä neljän maissa, mut viikonloppuna mä haluan nukkua pitkään.
Mut loppujen lopuks tuo on oikein ihana kattinen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kissat ovat kyllä oikein persoonia! Niin paljon, kuin omaa kattiani manaan ja komentelen, on se kuitenkin myös maailman hellyyttävin pieni otus pitkine karvoineen ja silmineen, jotka ovat lähes täysin saman väriset, kuin omani. :)

Btw, täällä on ollut niin vilkasta eilen etten meinannut edes tajuta, että vaikka mihin on tullut uutta viestiä. Jee! Hyvä suunta. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo niinhän noita on tullu. Jatkoin joutessani tuota uutta jatkista, minkä lienet huomannut. Sattui vain inspiraatio iskemään aamusella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huomenta Mustang. :)
Ite oon tässä ollu hereillä jo kuudesta lähtien. On se kumma sen kerran kun saisi nukkua, ni ei nukuta. No mut mä meninkin eilen jo siinä kahdeksan, yhdeksän maissa nukkumaan. :)
Nyt yritän keksiä tekemistä, kun ei sitä ruokaakaan viiti vielä laittaa, kun tuo avopuoliskokin vasta heräsi. No roikunpa sitten vain netissä ja yritän keksiä jotakin järkevää tekemistä, jollen mee pelaamaan vanhaa kunnon Doomia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hei vain. Itse palloilen vaan, odottelen, että reeneihin pääsee. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Haluaisiko joku äänestää suunnittelemaani pipoa Seppälän pipokisassa?

http://www.verkko-kampanja.fi/designstudio2/share/1281110842604

Pipossa oleva eläin on guanako ja otin kuvan pari päivää sitten kun kävin Korkeasaaressa.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 07.08.10 - klo:18:26
Haluaisiko joku äänestää suunnittelemaani pipoa Seppälän pipokisassa?

http://www.verkko-kampanja.fi/designstudio2/share/1281110842604

Pipossa oleva eläin on guanako ja otin kuvan pari päivää sitten kun kävin Korkeasaaressa.

Hieno, minäpä annoin kaikkeni, eli kymmenen pistettä... :D
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.