Main Menu

Ihmissusi

Aloittaja wolfgod, 07.01.09 - klo:16:06

« edellinen - seuraava »

wolfgod

Hei.!

Päätin nyt kirjoitaa tälläisen juttun, uskon ihmissusiin olen pienestä asti uskonut. Minun unessa on ollut sellainen vanha nainen, kuka kertoi että meidän metsässä asuu ihmissusia. Siten näin sellaista unta että näin ison mustan ihmissuden, silloin mua jäi painaa asia niin lähdin metsään koirani kanssa. Näin jonkun hahmon ja se jätti veri jäljet. Kukaa ei tiedä että asuuko meidän metsässä ihmissusia :))
ella soininen

Nefertiti

Hm... Meinaatkos tähän kirjoitella ihan tarinan tynkää, vai ajattelitkos ihan vain turista ihmissusista?
Sillä jos ajattelit vain turista ihmissusita, niin voin siirtää, tämän tuonne myytit osastoon ja täytyypä ihan kattoa, olikos siellä jo ihmissusille yms vastaaville oma ketju, johonka tämän ketjun vois yhdistää.
Tää jää sitten tänne puolelle, mikäli päätätkin alkaa kirjoittamaan tarinaa ja uusia kirjoittajia täällä kyllä kaivattaisiinkin. :).
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Siirretty nytten tänne Myytteihin.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Olisinhan mä sen siirtäny, ei tällä nyt sentään hengen hätä ollu. Mutta kiitti kumminkin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Heh... Anteeksi jos astuin varpaille... :D

Satuin vain olemaan hollilla ja vailla tekemistä... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Mina

Noh! Modet ja offittamassa näin pahasti. Soosoo..

Aiheeseen :D Mistä sitä tietää mitä tuolla metissä on, mutta jotenkin en usko että ikinä mitään ei olisi nähty. wolfgod, millainen ihmissusi on mielestäsi? Oikean suden näköinen, mutta muuttuu ihmiseksi kun täysikuu on ohi? Jotain siltä väliltä? Vai oletko edes miettinyt asiaa? Omasta mielestäni ihmissusi on aidon suden näköinen pitkälti, ehkä jtn pieniä eroja on, kuten esim että vähän ihmismäiset silmät tms..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Bam

Ah, ihmissudet. Rakastan niitä kovasti hahmoina ja piirtämisen kohteina.
Mitä tulee siihen, onko näitä susimiehiä olemassa, niin.. haluaisin kyllä uskoa, mutta valitettavastihan näillekin ihmissusi tapauksille yleensä taitaa löytyä selitys. Tyyppi on hullu tai sitten sillä on tää lynkantropia, mutta kummassakaan tapauksessahan tämä sutena itseään pitävä ei ulkonäöltään muutu. Jos taas kyse olisi henkilöistä jotka pystyvät muuttamaan muotoaan (mikäli tällaiseen uskoo) niin miksi he tappaisivat muita ihmisiä.

Oma mielikuvani ihmissusista vaihtelee kovasti, mutta piirrän heidät yleensä melko ihmismäisiksi, karvaisiksi kummajaisiksi joiden jalat ja kädet, sekä pää ovat susimiset. Mutta toisinaan taas mielikuvani on juuri aika samanlainen kuin Minalla, eli sudennäköinen muuten mutta ehkäpä suurempi kokoinen ja jotain muutakin pientä eroa.
Before you my life was like a moonless night.