Ihanimmat, koskettavimmat ja kauneimmat Youtube pätkät

Aloittaja Nefertiti, 22.11.08 - klo:00:10

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Eli ensin Kärpänen 2 koirakohtaus joka saa mut aina kyyneliin ja sitten myös Dumbon Baby of Mine
Ei pitäs kattoa kun pistää niin itkettämään, etenkin tuo Baby of mine, etenkin näin menkkojen aikaan, mutta kun se on niin ihana.
Ai niin ja vielä pätkä bambista. Tuossa siis kohtaus, jossa Bambin äiti kuolee ja huomasin, että sillä Bambin isällä on tuttu ääni, tosi tuttu.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nemesis

Tässä on yksi mun mielestä tosi nerokas ja koskettava video:
http://www.youtube.com/watch?v=rLz1xyFMMCQ

Se on hyvin kauniisti tehty ja on todellakin hyvin koskettava.

Nuubialainen Prinsessa

#4
Tässä yks miun ihkuista:
http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo&feature=related

Hih, kukaan ei varmaan nyt arvaa, että Patrick Swayze kuuluu lempinäyttelijöihini (se kun on niin sulkku) :D

edith:vaihdoin linkkiä kun ei enää toiminut..lisää muokkausta, poistin toisen linkin
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Tämä on enemmänkin musiikkipätkä, mutta Youtubesta löysin ja laitan sen tähän.
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Älä enää lyö
Tämän biisin sanoitus koskettaa ja ravistaa, sillä laulun sanoitus kertoo siitä mikä on nytkin niin monen(liian monen) arkipäivää. Kuunnelkaa tämä ajatuksen kanssa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

evabraun94

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 29.11.08 - klo:13:39
Tämä on enemmänkin musiikkipätkä, mutta Youtubesta löysin ja laitan sen tähän.
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Älä enää lyö
Tämän biisin sanoitus koskettaa ja ravistaa, sillä laulun sanoitus kertoo siitä mikä on nytkin niin monen(liian monen) arkipäivää. Kuunnelkaa tämä ajatuksen kanssa.

Kiitos tästä linkistä, herkistyin lähes kyyneliin kuunnellessani. Itse musiikkibiisi oli minulle vieras, mutta aihe ei.

Ihanin Youtuubissa ja varmaan missään muuallakaan näkemäni pätkä on tämä http://www.youtube.com/watch?v=i8x34jqTv8M
Tuo koskettaa minua jollain syvällä tavalla ja repeän joka kerta nähdessäni tuon.

Nefertiti

Aih ihana löysin tämän tuon sarjan innoittamana, se kun tulee yleteemalta uusintana.

Kitaro - Silkroad
Musiikki on upeaa ja tämän videon kuvat kauniita... oih..
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 29.11.08 - klo:13:39
Tämä on enemmänkin musiikkipätkä, mutta Youtubesta löysin ja laitan sen tähän.
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Älä enää lyö
Tämän biisin sanoitus koskettaa ja ravistaa, sillä laulun sanoitus kertoo siitä mikä on nytkin niin monen(liian monen) arkipäivää. Kuunnelkaa tämä ajatuksen kanssa.

Tuo on kyllä mahtava biisi! Itellä on kans nuita kokemuksia, mutta pitää toivoa että ite olis viisaampi.
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa



Seikkailin youtuben ihmeellisessä maailmassa ja olisi montakin videopätkää, jotka haluaisin jakaa muiden iloksi, mutta jos nyt kuitenkin tyytyisin tällä kertaa vain yhteen:)

Tämän pätkän kuvissa oli jotain sellaista, joista löysin "itseäni" jos niin voi sanoa..
Koskettava melodia.

http://www.youtube.com/watch?v=4J2lVnT65pw&NR=1

Kauniita unia, sweet dreams..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Siitä tulee sellainen hyvä ja rauhallinen olo:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa



Huh, löysin yhden uskomattoman koskettavan videon..

http://www.youtube.com/watch?v=TXgJIY18Au8&feature=related

Oli ihan pakko laittaa se tänne teidänkin iloksi #huokaus#
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ihana..... Sopisi melkeimpä jonkin meidän tarinoiden pohjaks tai soundtrackiski... *huokaus*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.