Hymyily

Aloittaja Nefertiti, 27.11.08 - klo:17:40

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Ajattelin laittaa tämän tähän osastoon, sillä tänne tämä mielestäni sopii.

Oletteko huomanneet, miten sitä ihminen näyttää paremmalta/kauniimmalta hymyillessään ja miten joilekin se hymy ylettyy silmiin asti ja saavat ne loistamaan?
Minä olen ja tämäkin tuli mieleen, kun tatselin Behind the Scenes of Titanic videopätkää, joka sai ainakin minun hyvälle tuulelle ja näytti myös, etteivät eräät näemmä koskaan kasva aikuisiksi ja että ihmisiä ne näyttelijätkin ovat. :)

Taidan laitaa tähän lisäksi kuvan eräästä, jonka hymy on ainakin minut valloittanut.
Lisää kuvia hänestä täällä.

Kliks!
Tuossa kuvassa hän on hieman nuorempi ja juuri se, joka hymyilee korviin saakka. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

candy-candy

Voi, hymy tosiaan kaunistaa ihmistä ^^
On onnekasta olla onnellinen.

Mustang

Minun luokalla on myös tyttö, jolla on kapeat, persoonalliset ja ilman meikkiäkin hyvännäköiset kasvot. Mielestäni hän ei kuitenkaan ole kaunis, sillä hän ei hymyile juuri koskaan. Nauraessaan näen hänessä sen, minkävuoksi häntä pidetään kauniina ja miksi mallinkeikkaa pukkaa. Mutta kun se ei tule koko ajan, eikä luonnostaan. Harmi sinänsä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Juplin

#3
Kauneus kumpuaa sisältä. Aito kaunis hymy saa aina itsenikin hyvälle tuulelle, ja saattaa piristää koko päivän. Teennäinen, näytelty hymy aiheuttaa täysin päinvastaisen fiiliksen.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Mustang

Tuo on kyllä ihan totta. Ja se hymyily vaikuttaa myös niin, että itse tuntee itsensä kauhean paljon nätimmäksi hymyillessään, kuin silloin, kun jostain syystä ei yhtään hymyilytä. (Paitsi kun joku valokuvaa, mutta se onkin jo aivan toinen tarina. Voi muuten olla että siihen pätee se, ettei hymy ole luonnollinen, kun ei oikein osaa kameran edessä olla.)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Aito hymy on kyllä kaunis ja saa jopa silmätkin säteilemään ja sen kyllä erottaa tekohymystä.
Aito hymy saa niin hymyilijän kuin katsojankin hyvälle tuulelle. :) Samoin aito nauru. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Aito hymy ja nauru tosiaan kirkastaa päivän^^
Minun päiväni kirkkaus on toisinaan tyttöjen kiherrys (vaikka joskus ei väsyneenä oikein sitäkään jaksaisi :D)

Jos joku teeskentelee hymynsä, se saa minut varuilleen, koska sitä ajattelee vaistomaisesti,
että tuo ihminen ei halua paljastaa oikeita tunteitaan ja usein positiivisten ajatusten vastakohtahan on
juuri se negatiivinen ajatusmaailma. Sitä tulee heti ajatelleeksi,  että tuo ihminen ei pidä minusta,
vaikka eihän se sitä tietenkään välttämättä tarkoita vaan sitä, että ihminen ei ole iloinen jostain henkilökohtaisesta syystä.

Täällä netissä omien tunteidensa viestiminen on hankalaa, eikä aina kykene ottamaan selvää, mitä muut kirjoittajat tuntevat.
Sen vuoksi käytän paljon hymiöitä tuodakseni esiin tunnetilani, eli hymyilen paljon kirjoittaessani :) Valitettavasti noita hymiöitä käytetään väärin, nimittäin eräät käyttävät hymiötä toisenlaisiin tarkoitusperiin

----------)) ajattelevat negatiivisesti, mutta käyttävät hymiöitä viestittääkseen päinvastaista ivatakseen toisten ajatusmaailmaa. Se toimii vähän samalla tavalla kuin esimerkiksi kaunokirjallisuudessa piiloironiset tekstit eli sanotaan yhtä ja tarkoitetaan toista..Niistä en kyllä tykkää yhtään, jos rupeaa miettimään mikä teksti on ironinen, tulee vain vainoharhaiseksi ja taas toisaalta ei haluaisi olla hyväuskoinen hölmökään :S

No, onneksi elämä on tuolla ulkona, jossa ihmisten aitoja hymyjäkin saa päivittäin nähdä... :)

On ihan pakko laittaa yksi laulu tänne:


http://www.youtube.com/watch?v=I85ApzR43jU



Vaikka tuo musalinkki ei nyt ihan sopiva ollutkaan, viis siitä :DD

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"