Mullakin blogit toimii ja juuri niitä tuunailinkin oman mieleisikseni, lähinnä siis vain niitä taustajuttuja. Mutta mä loin siihen yhden suuden ns sivublogin, jonne meinasin että teen sittenkin tuon MacBearit englanniksi, mutta se perhanan sivu ei näy. Aina kun yrittää mennä, ni tulee sivua ei löydy.
No, ehkä se vielä joskus alkaa toimia ja siihen asti säädän niillä mun toimivilla sivuillani.
Mutta mä tykkään nyt tuon mun blogin uudesta ulkonäöstä, olen tyytyväinen aikaansaannokseeni.
Ja joo, tuunailin mä muihinkin kahteen ulkoasun mieleisekseni.

Toi ulkoasun tuunaaminen oli itseasiassa tosi helppoa. Paljon helpompaa kuin ennen ja siihenkin voi käyttää vaikka omia kuviakin jos haluaa. Nolona tietty myönnän, ettei no taustajutut oo mun omia kuvia, mutta säädin mä niitäkin koneellani, etten sentään suoralinkittänyt. Pitänee katsoa, jos sais kameralla räpsittyä joitain kuvia sopivista pinnoista, että vois ihan omat laittaa tilalle.
MacBearStormTuhon EnteetKun vielä keksisin, että miten saisin tuon niin, että näkyis vaan yksi viesti/postaus kerrallaan, eikä kaikki. Ärsyttää nimittäin selata, kun kaikki tulee perässä yhtenä pötkönä.