Välillä hyviäkin uutisia!

Aloittaja Mina, 17.11.08 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

Killahead

Sain uuden kirjekaverin \,,/
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 15.08.09 - klo:17:46
Sain uuden kirjekaverin \,,/

Kirjekaverin? Mkä se on? Aika cool että moisia vielä löytyy. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mina

En tiedä onko tää mikään utinen, mutta.. Mun lapset täytti vuoden, jeee!! Rakastan niitä niin paljon, vaikka ovatkin vaan kissoja. Ja vähän ennen kissalapasia mun matovauvva täytti sekin vuoden ^^ Jee.. Elokuussa näemmä kaikki syntyny meitin perheessä, paitti tuo ukonkuvatus
If only I had a heart it would break - Oh sure

Julle

Musta tuli tänä aamuna klo:7.58  3.270kg pikkutyttösen isä. Pitäsköhän opettaa se tyttö sanoon mua faijaks vai iskäks..? :D
Kari Tapio on Äijä!

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Julle - 29.08.09 - klo:20:17
Musta tuli tänä aamuna klo:7.58  3.270kg pikkutyttösen isä. Pitäsköhän opettaa se tyttö sanoon mua faijaks vai iskäks..? :D

Onnea! \o/ Isäksi tietysti. ;) Tulee vaan joku salkkari-hesa faijasta mieleen. Ja "daiju". Huh. Mutta vauva, iih. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Onneksi olkoon isäksi tulon johdosta Julle, vähän näin myöhäisesti, kun vasta kotiuduin tuon miehekkeeni kanssa kaverin synttäreiltä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Julle - 29.08.09 - klo:20:17
Musta tuli tänä aamuna klo:7.58  3.270kg pikkutyttösen isä. Pitäsköhän opettaa se tyttö sanoon mua faijaks vai iskäks..? :D
Onnea Jullelle kanssa meikäläisen puolesta. Isäksi tuleminen, sen ensimmäisen kerran, on varmasti elämän yksi suurimmista kohokohdista. Tai no mistäs minä sen tietäisin... :) Onnea kovasti, eikös se isukki ja iskä kuulosta aika paljon kivemmalta ainakin näin alkuun. :D
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Julle

Kiitos kiitos kaikille teille, ja kyllä mäki luulen, että se isä tai isi tms. taitaa olla se mieluisin. :) Olihan se melkosta splatteria loppuvaiheesa, mutta kyllä siinä tuli itelleki tippalinssiin, ku sai kahtoa oman pienokaisensa ärjyvän siinä kätilön sylissä, ku Glen Benton ikään. :D
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


Voi, onnea sylintäydeltä :))

Kyllä se on maailman suurin ihme,
kun saa oman lapsen ensimmäisen kerran elämässään syliinsä.
Sitä ei voi uskoa, miten ihmisenalku voi olla niin uskomattoman pieni.
Jokainen pieni varvas ja sormi yhtä ihana,
oma lapsi on maailman kaunein lapsi :D

Ja nyt taidan kyllä udella hieman.. saitko leikata itse napanuoran?

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 01.09.09 - klo:17:21

Voi, onnea sylintäydeltä :))

Kyllä se on maailman suurin ihme,
kun saa oman lapsen ensimmäisen kerran elämässään syliinsä.
Sitä ei voi uskoa, miten ihmisenalku voi olla niin uskomattoman pieni.
Jokainen pieni varvas ja sormi yhtä ihana,
oma lapsi on maailman kaunein lapsi :D

Ja nyt taidan kyllä udella hieman.. saitko leikata itse napanuoran?



Kyllä ne kysy haluanko leikata, mutta olin sen verran liikuttuneessa tilassa, että katoin parhaaks antaa ammattilaisen hoitaa sen homman. :) Tänään sainkin taas elämäni naiset vihdoinkin kotiin, eli vaimokkeen ja tyttären. :)
Kari Tapio on Äijä!

theevilone

Täähän menee jo ihan herkistelyksi uh. ^_^' Ei, hyvä vaan. Mun tämän päivän hyvä uutinen olis että sain viettää aikaani kivojen ihmisten kans. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

#41
Lainaus käyttäjältä: Julle - 01.09.09 - klo:19:48
Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 01.09.09 - klo:17:21


Kyllä ne kysy haluanko leikata, mutta olin sen verran liikuttuneessa tilassa, että katoin parhaaks antaa ammattilaisen hoitaa sen homman. :) Tänään sainkin taas elämäni naiset vihdoinkin kotiin, eli vaimokkeen ja tyttären. :)

Ymmärrän hyvin. Siinä hetkessä on tunteet pinnassa :D
Oli varmasti kiva saada heidät kotiin..onnea vaan vielä kovasti.

Theevilone, päivä on aina hieno kun saa viettää sen oikeanlaisessa seurassa :)

Ai niin, ja olihan miullakin jotain. Eli, ihanaa..näen erään erittäin rakkaan ystäväni ensimmäisen kerran vuoteen huomenna. En ole nähnyt hänen pikkuistakaan vielä, joten en malta odottaa huomista. Miulla on niin paljon puhuttavaa, joten aika loppuu varmasti kesken^^

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Onneksi olkoon Killahead. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hirmuisesti onnea Killahead :D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"