Välillä hyviäkin uutisia!

Aloittaja Mina, 17.11.08 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

Lainaaite sain tässä hetki sitte kuulla että avopuoliso on paksuna, että hyviä uutisia täältäkin välillä. :)

Voi, vauvat on niin ihania. Oikein paljon onnea, jos sitä nyt uskaltaa toivottaa näin etukäteen:) Muistathan pitää hyvää huolta tulevan lapsesi äitistä..vinkvink, kaikenlainen hemmottelu tekee hyvää mielelle ja sitä kautta vauville;)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Vauvau.. Äääkkhh, kauhee vauvvakuume iski. Tosin en halua ko sen vauvvan söpöilemään, en halua kasvattaa sitä isoks tytöks/pojaks. Outoa?
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

JEEEEEEEEEE!!! Huomenna mennään katsomaan mun (toivottavasti) uutta vauvvaa.. Sellanen ihana kolmikirjaiminen muriseva juttu.. Purrrrrrrr. Niin, niille jotka ei omista Suomi-Mina-Suomi-sanakirjaa, kerrottakoon että tuo ihana kolmikirjaiminen muriseva juttu on 325i BMW xD
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Mina - 03.02.09 - klo:13:48
JEEEEEEEEEE!!! Huomenna mennään katsomaan mun (toivottavasti) uutta vauvvaa.. Sellanen ihana kolmikirjaiminen muriseva juttu.. Purrrrrrrr. Niin, niille jotka ei omista Suomi-Mina-Suomi-sanakirjaa, kerrottakoon että tuo ihana kolmikirjaiminen muriseva juttu on 325i BMW xD
Ihmisvauvoista en tykkää yhtään, mut sellanen BMW-vauva kävis mullekki (tai Jaguar, Mustang, Thunderbird, Ferrari. Tai HARLEY DAVIDSON (tykkään Harrikoista))
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Floora

Lainaus käyttäjältä: Mina - 03.02.09 - klo:13:48
JEEEEEEEEEE!!! Huomenna mennään katsomaan mun (toivottavasti) uutta vauvvaa.. Sellanen ihana kolmikirjaiminen muriseva juttu.. Purrrrrrrr. Niin, niille jotka ei omista Suomi-Mina-Suomi-sanakirjaa, kerrottakoon että tuo ihana kolmikirjaiminen muriseva juttu on 325i BMW xD

Asuin joskus keravalla ja tiesin näistä :) nyt oli pakko googlettaa :P
Strange but not twisted

Mina

xD Onneks en asu Keravalla :D Mut joo, lähtihän se mussukkainen kotia sieltä.. Seisoskelee pihalla tällä hetkellä, tankkikin melkeen täynnä. Tosin sinne meni 50€ bensana että.. Tuotanoin :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa


Äh, meinasin jo laittaa oman osion tälle, mutta luettuani läpi tämän aihe-alueen uudestaan, tajusin mietteeni sopivan tänne...sorry, ajatuskatko..

Oli ihanaa käydä eilen uimassa yksin pitkästä aikaa uimahallissa.
Vain minä ja vesi. Lämmin sauna ja porekuplat iholla.
Tuli puhdas, rento, lämmin ja kaikin puolin hyvä olo.
Joskus on hyvä saada omaa aikaa itselle...
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#22
No Problemo Nuubialainen Prinsessa, tekevälle sattuu ja tuskin olet ainoa, joka on vastaava tehnyt.

On ihanaa käydä mutsin luona, kun katti tulee kehräten ovella vastaan ja puskee. Sillon kyllä pikkuisen harmittaa olla allerginen, ettei voi itse pitää tuota ihanaista karvapalleroa. Mutta se on palkitsevaa miten onnellisesta tuo katti näyttää heti, kun se huomataan ja se saa kerkkuja sekä rapsutuksia. :)

Toinen mikä saa iloiseksi, on kun lukee uuden pätkän jatkista tai kun saa itse älyttöän hyvän idean tarinaansa ja alkaa sitten sitä naputella ylös. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


LainaaOn ihanaa käydä mutsin luona, kun katti tulee kehräten ovella vastaan ja puskee. Sillon kyllä pikkuisen harmittaa olla allerginen, ettei voi itse pitää tuota ihanaista karvapalleroa. Mutta se on palkitsevaa miten onnellisesta tuo katti näyttää heti, kun se huomataan ja se saa kerkkuja sekä rapsutuksia. :)

Niin, oma kissa on kyllä maailman paras karvakerä:)
Itsekin kaipailen kissaa, mutta täytyy nyt jaksaa odottaa parempaa aikaa. Ruokin aina tuota veljenpoikien Väinö-kissaa herkkupaloilla kun se tulee aikaisin arkiaamuisin kurkistelemaan kuistin ikkunaan makupalan toivossa. On veijari tajunnut, keneltä kannattaa huomiota kerjätä ja mihin aikaan sitä parhaiten saa..ovelus karvakeräksi:D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Phrase

Sain tällä viikolla elämäni ensimmäisen pesukoneen! JUHUU! :)
Kyllä kelpaa pyykätä.
Totuus on tarua ihmeellisempää.

Mina

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 04.02.09 - klo:22:46
On ihanaa käydä mutsin luona, kun katti tulee kehräten ovella vastaan ja puskee. Sillon kyllä pikkuisen harmittaa olla allerginen, ettei voi itse pitää tuota ihanaista karvapalleroa.

No mutta.. Jos kissan tosiaan haluat, niin kokeiles käydä jollain kasvattajalla tutustumassa norjalaisiin metsäkissoihin. Omien, joskin allergisia kavereita törkeästi hyväksikäyttävien, testien perusteella nämä kissat eivät allergisoi. Tätä ei siis ole mitenkään laboratoriossa tms tutkittu, mutta kolme allergista kaveriani ja yksi isäpuolen allerginen kaveri on käynyt meillä ja yksikään ei ole saanut minkäänlaisia oireita tämänrotuisista kissoista. Nauroin yhdelle kaverilleni joka oli ihan innoissaan siitä että näki ajaa kotiinsa kun ei vesi valunut silmistä niinkuin yleensä kun hän on käynyt jossain missä on kissoja :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa




Kesän ensimmäiset merkit on täällä. Pääskysestä ei päivääkään :D
Tässä teille yksi kevään ensimmäisistä kukkasista iloksenne..






Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ihania kuvia sulla Nuubialainen Prinsessa. Pitää muistaa laitella kameralta omia kuvia koneelle, että voi sitten nettiikin(tänne) ympätä. :)
Tänään oli ihana päivä, vaikka alkuun tuntuikin siltä että asiat menee poskelleen. Mutta paistaa se aurinko risukasaankin ja pikkubroidini meni naimisiin. Pitänee alkaa suunnitella niitä omiakin bileitä, ettei jää velimiehestä huonommaksi. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Toivottavasti teille tulee ihanat juhlat nefertiti:)
Mie en usko avioliittoon. Se tuntuu jotenkin niin vieraalta ajatukselta, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka sellaisesta haaveilee..

Tänään saatiin viimeiset tellingit viimeinkin pois yläosasta kun saatiin laipio maalattua ja valot paikoilleen yms.
Olohuone valostui ja suureni ihan silmissä:D Oli vaan aika hankala saada ne älyttömän suuret lankut alas ja irti, ilman ettei muut paikat hajoa.
Kun painavat ne lankun pirulaiset, vaikka ovatkin kuivia..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


En tiennyt minne olisin tämän laittanut, joten laitan sen tänne koska se liittyy hyvään oloon.

On olemassa yksi autuas tapa meditoida rennosti, ilman odotuksia.
En tiedä onko tämä yleisesti tunnettu tapa, mutta itse sen oivalsin tänään.
Tai oikeastaan tiesin sen jo aiemmin, mutta en ole vain tajunnut sen olevan eräänlaista meditaatiota:)

Menin uimahalliin, joka oli tällä kertaa aika hiljainen. Viimeinen puolituntinen oli todella rauhallinen ja sai uida väljästi ilman tungosta.
Uituani putkeen puolituntia heittäydyin kellumaan ja katselin ikkunasta ulos puiden vihreitä lehtiä. Liikuvan veden ääni korvissani, satunnaiset uimarit ympärilläni minä keinuin rentona veden syleilyssä. Keskityin tuntemaan miltä vesi tuntuu iholla ja kuinka ilma kulki hitaasti keuhkoissani. Kevään kaunis vihreys lepäsi silmilläni ikkunoiden takana. Ihana hetki olla vain läsnä, tietoisena minua ympäröivästä ympäristöstäni.

Tuolloin ymmärsin, että olen tainnut harrastaa eräänlaista meditaatiota myös kelluen jo vuosia. Yleensä järvellä mökkireissuillani, jolloin olen saanut katsella taivaalla ohitseni lipuvia pilvenhattaroita ja kuunnella lintujen kiljahteluja veden yllä. Noita hetkiä olen rakastanut aina mökkireissullani. Taivaallista..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"