Välillä hyviäkin uutisia!

Aloittaja Mina, 17.11.08 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

Mina

Eli, ajattelin aloittaa tällaisen ketjun kun ketutukselle on oma alueensa, mutta iloisille asioille ei ole edes aihetta! Eli korjaan vääryyden tässä ja nyt.. Tänne saa siis kertoa ihan millaisia vaan iloisia asioita/hyviä uutisia tms joita on tapahtunut päivän/viikon tms aikana.

Aloitanpa itse kertomalla että lauantaina hain kotia kaksi ihanaa pientä norjalaista metsäkissaa, Louhelan Dantrag ja Louhelan Deifontes ^^ Mamman mussukat
If only I had a heart it would break - Oh sure

Juplin

Ideasi oli sen verran hyvä, että päätin tehdä myös tälle aiheelle oman osionsa. Kiitos sinulle Mina, kas kun en itse tätä hokannut. Suomalainen melankolia, iloa ei huomaa, ellei joku lyö sitä naaman eteen... ;)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Mina

Heh :) Positiivinen yllätys nähdä sivuilla Elämä on ihanaa osio :) Ja oleppa hyvä vaan
If only I had a heart it would break - Oh sure

Juplin

#3
Jep, positiivisella asenteella pääsee yllättävän pitkälle, harmi vaan kun sitä eivät tunnu kaikki ihmiset ymmärtävän. Eikä se positiivinen ajattelu ole loppujen lopuksi kovin vaikeaakaan. Yrittää vaan nähdä kaikessa jotain hyvää, siitä se lähtee. Pian huomaat, että ei se elämä ehkä olekaan ihan niin paskaa, miltä aikaisemmin on tuntunut. Ottakaa ihmiset toisenne huomioon, keskustelkaa ja rakastakaa toisianne. Uskokaa unelmiinne, niin mikään ei ole mahdotonta. Tehkää niin kuin tunnette olevan oikein, kuunnelkaa sydäntänne. Elämä ON ihanaa... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Mina

Näinpä.. Tällä hetkellä olen onnellinen siitä että Defi-kisuni oppi olemaan hiljaa yöllä niin äitikin saa nukkua.. Ihana katti, samoin veljensä Dani ^^
If only I had a heart it would break - Oh sure

Haltijanainen

Meillä sataa lunta! Suuria, pehmeitä hiutaleita leijuu ikkunan takana, ilma on hieman sinistä ja on aivan tyyntä. On niin kaunista. Poikakin lähti aamulla kouluun puolta tuntia aikaisemmin, koska hän oli niin innoissaan uudesta lumesta :). Rakastan talvea ja lunta. Pysyisi pois loska ja räntä...

Nuubialainen Prinsessa



Joulu on ihanaa aikaa..silloinkun sataa keveitä lumihiutaleita hiljalleen taivaalta ja joululaulut täyttävät lämpimän piparintuoksuisen kodin, on mieli kevyt ja hymy herkässä.
Pian taas lapset tekevät joulupukille lahjalistaa ja piirtelevät tonttuja ja lumihiutaleita ikkunakoristeiksi..olisipa jo joulu :) (ja voih,,pääsisinpä uuteen kotiin pian..)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Minut tekee onnelliseksi ja iloiseksi jo pelkästään, se että jatkotarinaan on tullut jatkoa. Pääsee sitten itsekin taasen tarinoimaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Haltijanainen

Pääsin ehjänä kotiin tuosta hirveästä lumisateesta, ajoin pitkän matkan autolla ja näin 2 pahaa onnettomuutta. Olin onnekas, etten osunut itse niihin kumpaankaan toiseksi osapuoleksi.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Haltijanainen - 23.11.08 - klo:16:20
Pääsin ehjänä kotiin tuosta hirveästä lumisateesta, ajoin pitkän matkan autolla ja näin 2 pahaa onnettomuutta. Olin onnekas, etten osunut itse niihin kumpaankaan toiseksi osapuoleksi.
Perskules... Tähän viestiin voisi kiteyttää positiivisen ajattelun perustan. Juuri näin, hienoa... :D
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

candy-candy

oon niiiiiiiiiiiiiiin onnellinen : )) Sain vihdoin poikaystävän, jota todella rakastan <3
On onnekasta olla onnellinen.

Julle

Lainaus käyttäjältä: candy-candy - 02.01.09 - klo:21:15
oon niiiiiiiiiiiiiiin onnellinen : )) Sain vihdoin poikaystävän, jota todella rakastan <3

Onnea vaan, rakkaus on mahtava asia varsinkin jos kumpikin tuntee samoin! :)

ite sain tässä hetki sitte kuulla että avopuoliso on paksuna, että hyviä uutisia täältäkin välillä. :)
Kari Tapio on Äijä!

Floora

Oi oi! :) Oikein paljon onnea!
Strange but not twisted

Mina

Juu, paljon onnea vaan kaikille onnellisille.. Ja onnettomille jaksamisia. Olen reilu, not
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Lainaus käyttäjältä: Mina - 05.01.09 - klo:10:24
Juu, paljon onnea vaan kaikille onnellisille.. Ja onnettomille jaksamisia. Olen reilu, not

Heheeheh!! :D sinähän sen sanoit!
Strange but not twisted