Välillä hyviäkin uutisia!

Aloittaja Mina, 17.11.08 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

Mustang

Menette ihan oikeisiin naimisiin? Onnea kovasti!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

Juu onnea vielä Nef! Hyvin osuu Sir Christopher Leen synttäreille (en yhtään muista poksista tai mitään...). Toivottavasti kaikki nyt menee hyvin :)

Nefertiti

Mustang, juu. :) Kiitos. Ja kiitti sullekin Päärynä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

On kyllä hienoa! Ihan perhepiirin juhlat vaiko? Kauankos teillä nyt on seurustelua takana, kun tuntuu puheistasi päätellen, että olette olleet yhdessä tyyliin ikuisuuden? :D Minä kans, koska mua kositaan?!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 29.04.11 - klo:18:56
On kyllä hienoa! Ihan perhepiirin juhlat vaiko? Kauankos teillä nyt on seurustelua takana, kun tuntuu puheistasi päätellen, että olette olleet yhdessä tyyliin ikuisuuden? :D Minä kans, koska mua kositaan?!

No mä ja tuo mieheke ollaan oltu yhdessä vuodesta 03.  04 mentiin kihloihin ja mä oon jo aika kauan oottanut et millon me ne häät pidetään ja nyt vihdoin kyllästyin ja päätin että ne pidetään nyt.
Mutsi hössää ihan intona nyt noita mun häitä. Tosin ne on kyllä ihan maistraatti vihkiminen, kun tulee jotenkin halvemmaksi ja ihan vain kaikki lähimmät ihmiset. Itse asiassa  me tehdään tämä kahtena päivänä, siis et vihkiminen on kyl yhtenä päivänä, mut toisena päivänä on kans pienet pippalot niille, kamuille, jotka ei perjantaina ehdi töiden tms kiireiden vuoksi. :)
Pääsen viimeinkin käyttämään tuota itse tekemääni hääkolttua. :D

No jos sie et odotella jaksa niin tee niin kuin minä, että meet ja kosit sitä miestäs. Eihän se nykyään ole niin ihmeellistä, et nainenkin kosis. Tosin tietty jos haluaa ihan romanttisesti mennä niin sithän se olis mies, jonka kuuluis kosia.
Nyt vaan pitämään romanttinen ilta kynttiläillallisella ja vähän vihjailua sitä ennen että sie haluisit jo se kultaisen rinkulan. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ihanalta kuulostaa. :) Me ei olla vielä edes kihloissa keskenämme. Aina voi haaveilla. ^^ En tiedä, onko tuosta ukosta romanttiseksi.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 29.04.11 - klo:19:40
Lainaus käyttäjältä: Mustang - 29.04.11 - klo:18:56
On kyllä hienoa! Ihan perhepiirin juhlat vaiko? Kauankos teillä nyt on seurustelua takana, kun tuntuu puheistasi päätellen, että olette olleet yhdessä tyyliin ikuisuuden? :D Minä kans, koska mua kositaan?!

No mä ja tuo mieheke ollaan oltu yhdessä vuodesta 03.  04 mentiin kihloihin ja mä oon jo aika kauan oottanut et millon me ne häät pidetään ja nyt vihdoin kyllästyin ja päätin että ne pidetään nyt.
Mutsi hössää ihan intona nyt noita mun häitä. Tosin ne on kyllä ihan maistraatti vihkiminen, kun tulee jotenkin halvemmaksi ja ihan vain kaikki lähimmät ihmiset. Itse asiassa  me tehdään tämä kahtena päivänä, siis et vihkiminen on kyl yhtenä päivänä, mut toisena päivänä on kans pienet pippalot niille, kamuille, jotka ei perjantaina ehdi töiden tms kiireiden vuoksi. :)
Pääsen viimeinkin käyttämään tuota itse tekemääni hääkolttua. :D

No jos sie et odotella jaksa niin tee niin kuin minä, että meet ja kosit sitä miestäs. Eihän se nykyään ole niin ihmeellistä, et nainenkin kosis. Tosin tietty jos haluaa ihan romanttisesti mennä niin sithän se olis mies, jonka kuuluis kosia.
Nyt vaan pitämään romanttinen ilta kynttiläillallisella ja vähän vihjailua sitä ennen että sie haluisit jo se kultaisen rinkulan. :D


Ooii, paljon onnea Nefertiti. Toivottavasti sattuu todella ihana sää sille päivälle :)
Itse en oikein noista häistä perusta, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka tykkäävät.
Ja tottakai nainen voi kosia, varsinkin jos mies ei ota vihjeistä onkeensa ;))

Niin, ja Mustang, onnea uudesta tatskasta^^


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 30.04.11 - klo:17:53
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 29.04.11 - klo:19:40
Lainaus käyttäjältä: Mustang - 29.04.11 - klo:18:56
On kyllä hienoa! Ihan perhepiirin juhlat vaiko? Kauankos teillä nyt on seurustelua takana, kun tuntuu puheistasi päätellen, että olette olleet yhdessä tyyliin ikuisuuden? :D Minä kans, koska mua kositaan?!

No mä ja tuo mieheke ollaan oltu yhdessä vuodesta 03.  04 mentiin kihloihin ja mä oon jo aika kauan oottanut et millon me ne häät pidetään ja nyt vihdoin kyllästyin ja päätin että ne pidetään nyt.
Mutsi hössää ihan intona nyt noita mun häitä. Tosin ne on kyllä ihan maistraatti vihkiminen, kun tulee jotenkin halvemmaksi ja ihan vain kaikki lähimmät ihmiset. Itse asiassa  me tehdään tämä kahtena päivänä, siis et vihkiminen on kyl yhtenä päivänä, mut toisena päivänä on kans pienet pippalot niille, kamuille, jotka ei perjantaina ehdi töiden tms kiireiden vuoksi. :)
Pääsen viimeinkin käyttämään tuota itse tekemääni hääkolttua. :D

No jos sie et odotella jaksa niin tee niin kuin minä, että meet ja kosit sitä miestäs. Eihän se nykyään ole niin ihmeellistä, et nainenkin kosis. Tosin tietty jos haluaa ihan romanttisesti mennä niin sithän se olis mies, jonka kuuluis kosia.
Nyt vaan pitämään romanttinen ilta kynttiläillallisella ja vähän vihjailua sitä ennen että sie haluisit jo se kultaisen rinkulan. :D


Ooii, paljon onnea Nefertiti. Toivottavasti sattuu todella ihana sää sille päivälle :)
Itse en oikein noista häistä perusta, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka tykkäävät.
Ja tottakai nainen voi kosia, varsinkin jos mies ei ota vihjeistä onkeensa ;))

Niin, ja Mustang, onnea uudesta tatskasta^^

No mullakin on vaan maistraatti vihkiminen, ei sen kummempaa, mut haluan silti käyttää mun hääpukua, kun sen kerran olen ommellut itselleni. :)
Ja kiva et suakin näkee täällä välillä ja oikein mukavaa ja riemukasta Vappua siulle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep, on ollut vähän kiireinen viikko. En ole muutaman päivänä edes avannut konetta :)
Kiva nähdä siutakin, ja oikein hyvää Vappua ja häiden odotusta^^

Pitää kohta ruveta saunapuuhiin. Tytöt ovat olleen koko päivän täpinöissään, kun on ilmapallot, saippukuplia, alkoholitonta siideriä, karkkipäivä, naamiaisasut jne. eli mökissä on käynyt taas hirmuinen kuhina :DD

Tuosta hääaiheesta vielä sen verran, että tyttöjen isä on kyllä kosinut miuta millon leikillään tai vähemmän leikillään, viimeksi tänään tuon Englannin häähumukeskustelun yhteydessä vihjaamalla siitä "leskeneläkkeestä". Mutta mie en jostain syystä halua, enkä tiedä haluaisiko hänkään todella. En osaa selittää, mutta se on sellainen ahdistava tunne. Vaikka meillä on perhe ja ollaan eletty yhdessä siitä lähtien kun olin 17 vuotias, naimisiinmeno on kuitenkin ajatuksena aika kammottava. Ehkä kammoa lisää kaikkien vuosittaiset vihjailut. Pappikin vihjasi kauan sitten nuoremman tyttäreni ristiäisissä, että "seuraavaa ei sitten kasteta ennen kuin olette menneet naimisiin". No, jospa sitä kolmatta ei tarvitse sitten kastaa kun sitä ei tee :DD

Tuosta kammostani tulee mieleen yksi komedia, jossa morsian on aikeissa mennä naimisiin monta kertaa ja karkaa sitten alttarilta kerta toisensa perään. Mie varmaan tekisin samoin, jos joku painostaisi minua naimisiin. Juoksisin karkuun sen minkä kintuista irti saisin..



http://www.youtube.com/watch?v=6xD3xkxp4kg







Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mä en kyllä kattellu ite kisoja, mutta nyt netin avattuani ja tais tuo mieskin hihkua mulle illalla kun jäi valvomaan, et suomi voitti.
No joo niin voitti 6-1!
Hienoa! :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Jepjep, tuntuu, että koko suomi tuulettaa ja osa myös bilettää keskellä viikkoa. Facebookissa kaikki puhuu vaan pelistä :DD
Radiossa ei muusta tänään puhutakaan ja töissä se oli päivän puheenaihe..vakavimmankin lääkärin naamalle levisi autuas hymy kun eräs mieshoitaja huikkasi tälle mennessään, että "sinä katsoin ainakin Suomen pelin" :DD


http://www.youtube.com/watch?v=HCDHYRJ3n9g

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


Ensimmäinen lomapäivä, eikä tarvinnut aamulla herätä viiden aikaan, ei respaa, ei stressiä ja lomarahat pätkähti tilille..ihanaa^^

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Päärynä

Voin vaan kuvitella. Loma on kivaa!

Jos itse nyt avautuisin kaikesta, listasta tulisi ihan ylipitkä ja muutenkin täynnä fanityttöilyä oleva. Eli siis joo, olen ihan superylionnellinen tälläkin hetkellä :)

Nuubialainen Prinsessa


Tämä sai Shakespearen näytelmään "Kesäyön unelma" pohjautuvan nukketeatterinäytelmän käsiksen valmiiksi. Nyt pitäisi sitten ruveta käymään läpi käsistä tyttöjen kanssa ja suunnittelemaan näytelmää filmausta varten. Sanat vain jotenkin liukuivat näytölle ja vain yhtä "tuutilulla laulua" lukuunottamatta koko käsis omaa käsialaani :))

"Theseus: Katso kuinka perhosetkin liitelevät kauniisti kivimuurin reunoilla, on yhtä sirot siivet niillä kuin sorja vartesi Hippolyta. Enää yksi päivä ja sen jälkeen olemme yhtä, mies ja nainen jumalten edessä vihityt. Yhtä silmää, yhtä suuta, niin katsomme sylitysten kuutta kuuta. Sen kerrottu on nousevan punaisin liepein illan kajossa hääiltamme koitteessa, kuin Amorin punainen sydän uuden liittomme siunaten."

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

On varmaan hieno. Kyllä sä osaat. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.