Joulukalenteri 2008 kommentointi ketju

Aloittaja Nefertiti, 12.11.08 - klo:00:08

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Eiks tälle päivälle oo luukkua? :( Mä kun niin aina ootan niitä
Strange but not twisted

Nefertiti

#62
Pitäis olla, mutta joko hän on unohtanut, tai ei ole vielä ehtinyt. On tässä vielä ilta aikaa.
No jos ei puoleenyöhön mennessä ilmaannu, niin joku muu saa laittaa jotakin luukkuun 23 ja mie laitan sen vikan luukun sitten ja jollei kukaan halua/ehdi laittaa luukkuun 23 mitään, niin katsotaan, jos mä sinne jotakin tunkisin.

Niin ja ihana nähdä sinuakin Nuubialainen Prinsessa linjoilla pitkästä aikaa. :)
Ihanaa ja rauhaisaa joulua sulle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#63
Okei, mie laitan tuon 23. luukun..pienen hetken kestää..

No niin, nyt mie laitoin luukun. Tuli sellainen pikaluukku :)
Harmi, ettei Haltijanainen päässyt laittamaan luukkua. Olisi ollut kiva nähdä hänen yllätyksensä..
No, joka tapauksessa nyt kalenteri odottaakin sitten viimeistä luukkua. Saa nähdä mitä sinne ilmestyy :)





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin siellä on tuo viimoinen luukku ja se nyt ei ole ihan niin mahtava kuin ajattelin mutta, no ainakin jokseekin onnistunut. :)
Kauniin kuvan olit muuten laittanut tuonne Nuubialainen Prinsessa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hihhih, justiinsa olin kirjoittamassa että :laitoitpas kauniisti tehdyn simin tuonne viimeiseen luukkuun Nefertiti, mut sie ennätitkin ensin kommentoimaan.
Todella jouluinen kuva..ja erittäin onnistunut :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

Oikein hyviä luukkuja. =) Aluksi kyllä epäilin kun luin kommenteista että Simssiä luukuksi, mutta tuo oli mainio. Nefertiti, odotatko että simit ovat oikeassa asennossa vai nappaatko videolta tai jotain muuta? Itse en kyllä jaksaisi kauheana säätää nuita, mutta mitä olen katsellut niin ne tarinat on monesti ihan siistejä (kuvat). :)

Hauskaa ja mielekästä joulua Juplinilaisille!
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

#67
Mä odotan, että simit on sopivassa asennossa, pistän paussin ja räpsin kuvia. Joo joskus onnistun saamaan hyviä kuvia, joskus en ja joskus saa kyllä räplätä noiden simsukkojen kanssa kauan, ennen kuin ne saa sellaiseen kulmaan kun itse tahtoo, etenkin kun mulla on simeillä aina vapaatahto päällä.
Toiseksi, monet kuvat itse pelistä ei onnistuis jollei grafiikat olis niin ylhäällä kuin ne on mahdollista laittaa, etenkin avokin kone ei nyt ole parhaimmassa kondiksessa ja kun peliissä on reilusti yli 20 00 ladattua.
Mutta hauskaahan se on simsiä pelailla, siis sims 2:sta, ykkösen grafiikat on valovuosien päässä kakkosesta ja mitä oon nyt ehtinyt nähdä kuvia ja muuta sims 3:sesta niin siinä on reippaasti paremmat grafiikat kuin tuossa kakkosessa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.