Joulukalenteri 2008 kommentointi ketju

Aloittaja Nefertiti, 12.11.08 - klo:00:08

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Kivoja luukkuja jälleen kerran ja anteeksi, että omani oli hieman myöhässä, mutta en ollut yötä kotosalla ja yöpaikassa, kun ei ollut tietokonetta, niin en sitten saanut laitettua ennen kuin nyt.
On noita luukkuja kiva täytellä, mutta kun ideat ja hyvät kuvat tahtoo loppua kesken.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Rivien välistä luen, että toivoisit aktiivisempaa osallistumista myös muiden foorumilaisten osalta.

Ok, kait minäkin voin oman korteni kekoon kantaa.

Varaa minulle päivämäärä, ihan mikä tahansa, niin keksin jotain... :)

Esimerkkinä muille. Ei muuta kuin joulumieltä ihmiset ja tulkaa messiin. Tehdään joulukalenteri kunnialla loppuun.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

No sitä aktiivisuutta tässä on jo paljon aikaisemmin toivottukin.
Kelpaakos 21.12 ei ole ihan viimeinen, eikä ihan ekakaan ja ajattelin että sulle jää aikaa suunnitella tuohon luukkuun jotakin, mitä sitten oli ikinä ajatellutkin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

21. passaa vallan mainiosti. En ole kyllä ajatellut vielä mitään... =)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Juplin

Nonni, nyt on valmista kyseistä päivää varten.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nuubialainen Prinsessa



On taas ollut tosi hienoja luukkuja:)
Theevilone näkyy olevan lahjakas kirjoittaja..
ja Floora, miten sie saitkin noin hienosti tehtyy tuon piirroksen paintilla :) Miulla menis hermot kun sillä on niin vaikea tehdä piirroksia..

Sir William ja Chrisu on muuten tosiaan samannäköisiä kun noita kuvia vilkaisee nopealla silmäyksellä..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#51
Ihanan kutkuttava tarina. Sano mitä sanot, mutta sie osaat kirjottaa todella hyvin ja sun tarinoita on ihana lukea, kun ne ihan tempasee mukaansa pyörteisiinsä.

Asiasta kukkaruukkuun, siellä on vielä kaksi luukkua tekijäänsä vailla, joka haluaa saa tehdä niihin jotakin ja jos alkaa näyttää siltä, ettei niihin löydy tekijää, niin yritän väkertää niihin jotakin. No varasin nuo paikat, mutta ovat vapautettavissa, jos joku tahtoo laittaa jompaan kumpaan luukkuun jotakin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Se o joku Päijät-Hämeen Eläinsuojeluhdistysen koditon kissa.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Killahead

Laitan se tän päivän jutun sit joskus iltapäiväl ku eka pitää käydä viemäs joululahjat ja kortit parille kaverille.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Joo sopii. Nou hätä. :)
Sorry, en oo tainnu vieläkään herätä. :P
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

pitää viel oottaaaa sen verra et Photobucket lataa se tieddoston
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Killahead

En saa jostain syystä sitä tiedostoa Photobucketiin. täs menee viel jonu aikaa.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Voipa olla että menee aamuun ennen kuin saatte luukkunne. Meinaa olla kiirus että ehtii Joulupukille vielä matkaan viimeiset kääröt. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."