Tänään on sunnuntai 05. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Selma

Kirjoittaja Aihe: Shokkihoitoa  (Luettu 6906 kertaa)

azn

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 27
    • Profiili
Shokkihoitoa
« : 18.10.08 - klo:03:05 »
Muistattekos viel sarjan shokkihoitoa? taisi tulla subilta joskus yll =)
Se oli kans vhn "tosi-tv" tyylinen sarja, jossa lauma nuoria laitettiin esim. hylttyyn vankilaan/mielisairaalaan jossa ne joutuivat yksitellen lhte suorittamaan tehtv mukanaan kamera =D Se joka suoritti kaikki tehtvt sai palkinnon, eli rahaa..
T oli tosi jnn sarja, mutta lopetettiinko se vai mik tuli, tietk kukaan?

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
Vs: Shokkihoitoa
« Vastaus #1 : 18.10.08 - klo:14:10 »
Jep, muistan sarjan ja olen sit silloin tllin kaipaillutkin. Melko hyv ja jnn sarja tosiaan. En kyllkn tied, ett mihin se sitten katosi. Olisi hauska kyll nhd sit uudestaan joskus. :) Jnyt hyvin meiklisenkin mieleen.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #2 : 20.10.08 - klo:21:51 »

Minkin olen kyseist sarjaa joskus ohimennen katsonut ja hieman karmimaanhan tuo rupesi kun elytyi niiden tehtvn suorittajien tilaan..ois aika kaameaa tietyss mielentilassa lhte jonnekin hylttyyn mielisairaalaan seikkailemaan..huh..
Jos sarja viel tulee, niin mie ainakin sit katsoisin..ihan jnn oli..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.08 - klo:11:00 »
Aika paljon olen tt kaipaillut.. Ihan MTVlt taitaa alunperin olla, sielt katsoin useampiakin jaksoja. Tulee mieleen ett mahtaisikohan itell puntti kovinkin paljon tutista jos lhtisi just johonkin hylttyyn mielisairaalaan jossa sinulle kerrotaan ett tll on tapahtunut paljon vkivaltaisia kuolemia ja henget ovat vihaisia etc.. Hyvn mielikuvituksen omaavana olisin aivan varmana niinsanotusti pissa sukassa kakkahalvauksen kourissa jossain nurkassa josta tuotantotiimi saisi minut sitten tulla hakemaan.. :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.