Oletko törmännyt julkkikseen?

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 13.08.07 - klo:00:14

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Tuli mieleeni, että jollakulla saattaisi olla mielenkiintoisia tarinoita kuuluisten ihmisten bongaamisesta. Oletteko koskaan törmänneet julkkikseen? Teittekö jotain noloa kun tajusitte, että henkilö onkin julkkis?


Itse en ole törmännyt kuin yhteen julkkikseen, jonka nimeä en edes muista. Kasvoista vain tunnistin, että tyyppi oli joku tangolaulaja. Olin muistaakseni vessapaperihyllyllä kaupassa ja hiivin pois vaivautuneena rullapaketti kourassa kun en kehdannut katsoa, ettei luulisi että tuijotan..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Joskus todella kauan sitten olimme kaverini kanssa Helsingin keskustassa jouluostoksilla kun tutunnäköinen kasvo käveli ohi. Meinasin moikata mutta koska en heti hoksannut kuka se oli, kävelin vain ohi. Sekunti sen jälkeen tajusin kuka se oli =D Ville Valo oli juuri kävellyt vastaan! Tämä oli siis aikaa jolloin HIM oli vasta nousussa enkä itse edes kuunnellut sitä mutta serkkuni oli hulluna bändiin ja luonnollisesti Ville Valoon joten serkun huoneen julisteita tuijotellessa oppi kyllä tunnistamaan herran kasvot.
Strange but not twisted

Nefertiti

En ole varsinaisesti törmännyt julkkiksiin, mutta serkkuni, joka myös on kummipoikani näytteli Moskussa. Hänen roolinsa oli Moskun veli. :)
Aika jännä nähdä hänen nimensä tuolla imdb:sin nimilistassa.
Mie oon ylpee kummipojastani. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Tuli eilen mieleen sellanen hetki kun olin eräässä kaupassa herttoniemessä töissä. Istuin kassalla kuten yleensä kun siihen tuli sitten mies ja (omasta mielestäni) joku lippalakkipäinen nuori hemmo ja mietin siinä että noh varmaan isä ja poika. En katsonut heidän kasvojaan kunnolla kun tervehdin, asiakaspalveluni alkoi olla tympiintymiseni takia aika liukuhihnameininkiä. Siinä sitten vedin autolehtiä läpi kun viivakoodinlukijani ei tunnistanut toista lehdistä johon tämä "nuori hemmo" sanoi että "noh eikös se meinaa sitten sitä että se on ilmainen heh heh". Kyseisen vitsin niin monta kertaa kuulleena tokaisin vain että "heh heh niinhän sitä soisi" ja katsoin tyyppiä kunnolla kasvoihin. Yritin pitää pokkaaani mahdollisimman hyvin sen jälkeen koska tajusin että siinähän on meidän formulakuskimme Mika Salo ja hänen poistuttuaan kassalta iski aivan mieletön, hallitsematon hymykohtaus. Perässä tullut mies katsoi aika pitkään punastelevaa hymyäni.
Strange but not twisted

Nefertiti

Itseasiassa olen, Wilma Schlizewskiin, joka on tilannut keraamisia pääkallokulhoja pajalta, jossa olen töissä ja itseasisassa olen tehnytkin hänelle muutaman kallokulhon.
Ihan on mukavan oloinen nainen ja vähän sellainen räväkkä mitä pukeutumiseen tulee.

Tässä yksi valmiiksi tehty.
KLIKS

Ja pari kesken eräistä. Se viimonen on nurinpäin siksi, että siten pystyin helpommin kiinnittämään tukisysteemin kalloon kiinni. Kas tässä kuvat KLIKS ja KLIKS

Laitoin kuvat näin, koska ne ovat melko suuria, enkä mä muistanut niitä pienentää ja jos taas laittaisin tänne, niin venyttäisi sitten kuvaa liiaksi. Mutta toivottavasti kuvat ovat mieleen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Loather

Jotku luokat pakotettiin meiän koulusta menemään kerran viiime vuoden jonakin perjantaina koulusta johonki ihme ammatinvalintamessu-juttuun. Ärsyttävää. Oli perjantai, koulun ois pitäny loppua joskus klo 13, ni sitte siellä pari lisätuntia.

Siellä oli jotain "mukajulkkiksia" (no, Siiri Nordin ei nyt ehkä ihan mukajulkkis ole) ja sitte se Tea Hiilloste. Voe luoaja. Se laulo siellä sen äärimmäisen rasittavan "Tytöt tykkää"-kappaleensa. Kaikki vaan istu tuoleilla flegmaattisina, vaan pari lähes-aukuista kakaraa alko hyppiä penkeillä ja tanssia. *myötähäpeää*

Kenenköhän idea oli laittaa sellanen show pystyyn. Ja mitä ne oli joutunu siitä maksamaan niille julkuille. Varmaan ykskään oppilas ei ollu edes kuunnellu mitään mitä ne oli yrittäny siellä sanoa :)  Mä en ainakaan muista pätkääkään siitä mitä ne siellä yritti meille kaupata.

Mutta joo, näin julkkiksia x)
No lyö sitä turpaan!

Floora

Waude!! Nefertiti, nuo kulhothan on mahtavia!! Mistä sait inspiksen juuri kalloihin?

Motorshowssa näin Vappu Pimiän :D kävelin suoraan sen esiintymismaton läpi jolla hän hoiti juontamista tajuamatta että astelin hänen "lavallaan", oooho!!
Strange but not twisted

Nefertiti

#7
Ne on tilaustyö yhdellä pajalla jossa oon vielä tämän kuun duunissa, joten ei ole mun idea.
Ainoastaan pienet yksityiskohdat noissa kalloissa on mun ideoitani. Jokainen kallo on erilainen, ei ole kahta samnlaista, eikä tuu, sillä tykkään itsekin, että ovat persoonallisempia kun jokaisessa on se oma pikku juttunsa. Tulis aika tehdasmainen fiilis, jos ne kaikki olisivat täsmälleen saman näköisiä.
Yhden kallon tekemiseen menee viikkoja (tai vois mennä vähemmäksin, jollen olis niin perfektionisti, noitten kanssa), joten mistään nopeesta työtä ei oo kyse.
Mutta joo, tavallaan noita on hauska tehdä, etenkin kun mulla on noiden suhteen melko vapaat kädet ja musta on kiva keksiä jokaiseen se oma pikku juttunsa, kuten vamppyyrin hampaat tuossa yhdessä ja tuo merirosvo lookki toisella. Vain se eka taisi olla ihan ns. perus kallo.
Neljäs kallo alkaa olla siinä mallissa, että voinen alkaa tekemään sille leukaluuta (joka muuten ei oo helppo tehdä, vaikka mulla on netistä haettu kuvia kallosta ja kallon osista.
Kaikkein mahtavinta olis, jos sais jostakin oikeen tai oikeesta tehdyn muoviversion malliksi, niin olis vieläkin helpompi väkertää noita kalloja. Luulen tosin, etten mä noita neljää enempää nuita tee, kun en vaan ehdi ja lisäksi pitää muut keskeneräiset työt saada tehtyä ja hylly tyhjennettyä ennen kun toi pajahomma loppuu.

Mutta jos keramiikasta ja muista käsitöistä tulee lisää pulistavaa, niin tehdään sille sitten oma töpö tarvittaessa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 01.08.08 - klo:21:15
Itseasiassa olen, Wilma Schlizewskiin, joka on tilannut keraamisia pääkallokulhoja pajalta, jossa olen töissä ja itseasisassa olen tehnytkin hänelle muutaman kallokulhon.
Ihan on mukavan oloinen nainen ja vähän sellainen räväkkä mitä pukeutumiseen tulee.

Tässä yksi valmiiksi tehty.
KLIKS

Ja pari kesken eräistä. Se viimonen on nurinpäin siksi, että siten pystyin helpommin kiinnittämään tukisysteemin kalloon kiinni. Kas tässä kuvat KLIKS ja KLIKS

Laitoin kuvat näin, koska ne ovat melko suuria, enkä mä muistanut niitä pienentää ja jos taas laittaisin tänne, niin venyttäisi sitten kuvaa liiaksi. Mutta toivottavasti kuvat ovat mieleen. :)

Wii, hienoja. Se ekassa kuvassa oleva kulho on todella hieno!
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

Ainiin, oon nähny Ari Koivusen Ruisrockissa, ei ollu esiintymässä sillon :P Tai no, veti karaokea, ei kai lasketa esiintymiseksi? :D Oli vuoden 2007 Ruississa siis tämä tapahtuma
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa

Ainiin, oon nähny Ari Koivusen Ruisrockissa, ei ollu esiintymässä sillon :P Tai no, veti karaokea, ei kai lasketa esiintymiseksi? :D Oli vuoden 2007 Ruississa siis tämä tapahtuma

Tajusin tässä yks päivä, että nyt tässä uusimmassa idols skabassa on yksi, jonka tiedän. Olen muistaakseni jutellutkin hänen kanssaan joskus..nimeä en kerro kun se ois liian.. hmm noh, se ei varmaan ois järkevää..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"