Sims keskustelu

Aloittaja Nefertiti, 24.07.07 - klo:23:36

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

No niin ja vähän lisää sims kuvia. :D

Ensin Daggar & kump, jotka tein uudelleen, koskapa perfektionistina en ollut aiempaan tyytyväinen. :) Niin ja koska kokeilin samalla radolan kautta löytämääni ratsastus hackia. :)




Sonya


Rakšha


Daggar


Daemon


Caral





Ja sitten Némirin kuvia. :)

Ensin yksi kaunis paikka






Ja sitten hahmoja ja tapahtumia. :)










Charûn


Némir
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kerrassaan hienoja ja kauniita paikkoja ja hahmoja taasen. Huomaa kyllä, että olet työstänyt näitä tarkkaan.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Niin oon ja arvaappa vaan kuinka monta ärräpäätäkin on lennelly, kun välillä peli tai kone ei osaa olla yhteistyökykyinen. :D Tai simit. No onneksi niiltä saa vapaan tahdon pois. Ovatpahan ainakin helpommin ohjattavissa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Nyt tarvitaan kipeästi Nefertitin apua! Olin tänään ihan kunnolla mainonnan uhri ja ostin Sims 3 Cittarista, koska sen mukana tuli aivan ihana se pelille ominainen vihreä "kristalli", joka toimii muistitikkuna. :D (Ihan selittääkseni tätä hairahdusta kerron, että minulta meni sivu suun aivan ihana ja uniikki muistitikku hetki sitten, niin tuo oli pakko saada, kun peli ei ollut kallis ja koneelta alkaa tekeminen loppumaan muutenkin.)

Onko sulla kokemusta Sims 3:sta, tekeekö sillä mitään ja onko siihen mahdollista latailla kakkosen tapaan niitä kaikkia jutskia, mistä olet puhellut?
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#49
Valitettavasti mulla ei oo kokemusta Sims 3:sesta, mutta suosittelen, että käyt täällä vähän kurkkimassa. Radolassa kun on tietoa sims 3:sesta aika paljon, kuten myös kakkosesta. :)

Mut sen tiedän, et kolmoseenkin on jos jonkinlaista ladattavaa saatavilla. :) Mm Mod the Simsissä ja TSR:ssa ja Peggyssä ja Rosessa. Kannattaa käyttää apuna pmbd:ia koska parhaimmat jutu on aina maksullisia.

Mut suosittelen selaamaan kuitenkin tuota Radolaa, kun siellä on aika hyvin listattu latauspaikkoja ja ainakin kakkoseen on teemoiteltu latauslinkkilista. :)
Siellä on todennäköisesti myös ohjeet siitä miten ladata ja minne ne siellä kolmosen tiedostoissa oikein tulee.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Hmm. Jotenkin tuntuu taas siltä, että oon pelannut pikkuisen liikaa, nimimerkillä joku päivä 5 tuntia putkeen vain sisustellessa...

Itellänihän on ykkösen kaikki pelit, kakkosesta aika moni ja kolmosesta kaikki lisärit muttei kamasettejä. Ehkä vois jossakin vaiheessa mennä taas pelailemaan pikkuisen lisää...

Nefertiti

Hih. Mäkin voisin vaihteeksi jatkaa tuota hullujenhuone haastettani, etenkin kun ei taida mennä enää kovinkaan kauaa, kun mun simini saa elämäntoiveensa täytettyä. Nimittäin kohoaa opetus-uran huipulle, muistaakseni opetusministeriksi. :)
Täytyy jossain välissä taas tehdä uusi osa tuonne vuodatukseen ja sit vois tuolla simillä jatkaa ihan lc:nä, kun mä nyt kumminkin löysin sille tosi nätin townien(oli se semmonen punaiseen flamengo(kirjoitinkohan tuotakaan oikein) tanssijan asuun pukeutunut nainen, joka tulee taide harrastuksen ollessa melko ylhäällä pyörähtämään tontilla ja selostaa kuinka hienoa on että on kiinnostunut siitä ja tästä jne. Siis jos omistaa vapaa-ajan) vaimoksi. :)
Etenkin kun voin tehdä jutusta melko mielenkiintosta ja vaikeuttaa sitä tarkoituksella, kun mun tän hetkinen naapurusto on enenmmän tai vähemmän synkkä ja siellä ajattelin zombieiden lisäksi liikkuvan muitakin hämärän kulkijoita. :D Mut tällä hetkellä vain zombieita. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#52
Pientä tämänkin ketjun herättelyä ja muutama kuvakin tulee.


Edmund MacBear


Birgitta MacBear


Prinsessa Ariel ja Kruunuprinssi Arthur


Prinsessa Ariana


Lady Rachel


Lord Rafael


Michael, Matthew ja Marcus


Esaias ja Ewart Blackbull


Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.