Sims keskustelu

Aloittaja Nefertiti, 24.07.07 - klo:23:36

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Vähän joo luovaa puuhastelua, vaikka valmista pohjaa käyttääkin ja siitä muokkailee jotakin omanlaista.
Rakentelukin on kivaa, etenkin fantasia juttujen tai historiallisten, kun sitten voi tehdä sellaista missä itsekin haluis olla. Ja mä olen vielä melkeinpä perfektionisti noiden juttujen kanssa, niin kestää kauan, ennen kuin saan yhden tontin valmiiksi, saati simiä. Ja downloads kansio alkaa hiljakseen olla repeämispisteessä.
radolassa on sitte hyvä linkkilista eri latauspaikkoihin, jos päätätkin jotakin(vaatteita, ihoja, meikkejä, koruja jne) ladata peliisi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitosta vaan, näillä vinkeillähän pääsee jo alkuun ja pidemmällekin. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Oleppa hyvä vain.
Siellä on ohjeet jos haluaa pelata jotakin haastetta. Legacy Challegea (Eli alussa yksi sim ja sitten pitää vaan saada se jatkamaan sukua ja tätä tarinaa vedetään kymmenenteen sukupolveen asti.) tai hullujenhuone haaste.
Pitääkin etsiä se ohje tuolta ja pelata sitä pitkästä aikaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hauskoja kyllä. :) Tekisi mieleni avata ihan oma topic peleille yleensä, mutta en sitten tiedä, täällä on niin vähän porukkaa käynyt, että olisiko siitä lopulta hyötyä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Sen kun laitat.
Hitaastihan se varmasti täyttyy, mutta täytyyhän sitä voida puhua muistakin kuin simsistä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Piti sitten leikkiä pelillä jällee.
Tässä Aaren muutoksen ja monien vuosien jälkeen.
Vaatteet tietysti kuluu, kun ei ole uusia, eikä Aaren tainnut mikään ompelija olla. Myös hiukset pääsivät kasvamaan kun ei ollut millä lyhentää niitä.

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Maranwel

Mites parran kanssa sitten on käynyt, eikö se kasvakaan enää? Hienoja kuvia sulla niin kuin aina.

Mutta tässä linkki mun Legacy-tarinaani, joka on toteutettu Sims3:lla.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Maranwel - 14.01.10 - klo:12:14
Mites parran kanssa sitten on käynyt, eikö se kasvakaan enää? Hienoja kuvia sulla niin kuin aina.

Kokeilin parran kanssa tai lähinnä sängen,. Ei näyttänyt hyvältä. No täytyy kattoa, jos mä änkeisin sille joulupukinparran. :D Koska kyllä se parta vuosisadoissa varpaisiin asti kasvaa. :D
Tai sitten vampyyreillä ei kasva part ollenkaan, vain hiukset. :) Mutta tuskin vampyyritkään kylpemättä jättää ja hajut mahtaa olla aika hmm... voimakkaita, jos Aaren ei noiden vuosisatojen aikana kylve kertaakaan. Toki sinä aikana voi sataa, mutta tuskin kerralla niin paljoa satas, että sais kroppaa pestyä ja tuskin Aarenkaan haluaa siellä aukealla ilkosillaan koikkelehtia, jos vaikka joku sattuisi eksymään sinne. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Pommitan paikkaa simskuvilla mun sims2 pelistänin, näin ystävänpäivän kunniaksi. :D

Oma taloni on enemmäkin pieni mökki taikka torppa.

Pohjapiirros


Pari ulkokuvaa




Sisäkuvat

Pieni tupakeittiö





Kammari, pahoittelen, ettei oo kun yksi kuva.



Sauna ja pukutilat







Pohjakuvasta pitäisi näkyä huoneiden sijainnit jne.
Ja sori muutama sisustukseen sopimaton esine, mutta kun ei parempaakaan löytynyt.

Sitten immeisiä. :D


Sonya


Sonya ja pikkuinen Tristan


Tristan opetelemassa kävelemään. :) Toinen on niin söpö.


Sonya ja Daggar jälleen yhdessä
Juu mä heivasin ne kaksi bittiavaruuden syövereihin ja tein Sonyan ja Daggarin uusiksi, muistin peräti tehdä Daggarin veljenkin ja otan siitä, jossakin välissä kuvia. :)


Perheateria, Daggar, Sonya ja Tristan


Sonyan ja Daggarin hellä hetki. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ooi, vallan hienoja. Ihanan idyllinen mökki. Hahmot on kans osuvan näköisiä. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#40
Mutta tähän lättään koosteen hellistä hetkistä, näin ystävän päivän kunniaksi, vaikken miekään sitä ihmeemmin vietä. :D
Kiitti kommenteista. :)


Nemir ja Lina


Nemir ja Lina


Näköissimit musta ja avokista


Aaren ja Maria


Alyssa ja Isildra


Hirviö ja tytär


Hirviö ja tytär


Kaunotar ja Hirviö


Matt ja Jill
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tosi nättejä nuokin. ^^ Joku on ahkeroinut. Kaunitar ja hirviö kuuluu mun ehdottomiin lemppari Disneyihin. On ne kaikki vähän vanhemmat ihania, mutta siinä on leffa, jonka loppu saa mut edelleen itkemään. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Jep, se on ihana leffa. :) Ehdottomasti Disneyn parhaimmistoa. :)
Niin se vaan on, ettei se hirviö aina oo se, joka näyttää hirviöltä, vaan se toinen. Eli ei se ulkokuori aina kerro et millanen ihminen on kyseessä oikeasti. :)

Mun lemppareihin kuuluu ehdottomasti Leijonakuningas ja arvaappa vaan kuka vetistelee kun Mufasa kuolee. Snif, ihana ihana leffa. En tie uskaltasko sitä kattoa Dumboa, kun se Baby of mine kohta saa mut aina kyyneliin, ihan vaan siksi kun kaikki muut eläinvauvat saa olla emojensa kans paitsi Dumbo. Jep herkkis olen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Pistämpä jälleen muutaman kuvatuksen tähän.



LC (Legacy Challenge) perheeni aloittaja Aaren Mattila


Aaren ja Irina (ent Korpi nyk. Mattila)






Esikoiset Henna ja Henri. Taaperoina, lapsina ja teineinä


Vankina.

Vangit vähän tarkemmin


Yuna


Jemina


Jasmin, Jeminan isosisko (Simi ei täysin ole käsialaani, vaan olen muokkaillut sen erään toisen simistä) ja Orvokki (Sokeutunut, rikkaan maanomistajan tytär)


Henna ja Fatima

Vangitsija:


Rudolf Rujo

Kuninkaallinen perhe



Perhe Stenkil


Kuningas Fredrik Stenkil


Kuningatar Ulrika Stenkil


Prinssi Emund Stenkil


Prinssi Eerik Stenkil


Prinsessa Fredrika Stenkil

Jep nappasin hieman vaikutteita historiasta. Stenkil suku, kun on oikeastinkin joskus 1000-luvun alussa, sitä ennen hallinnut Ruotsissa. Joskaan ei tuon nimiset. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.