Sims keskustelu

Aloittaja Nefertiti, 24.07.07 - klo:23:36

« edellinen - seuraava »

Mina

Tiedän kyllä että lataaminen on laitonta, mutta en todellakaan aio ruveta maksamaan pelistä jota tuskin pelaan kovinkaan paljon. Sama Unreal Tournament 3'sen kanssa, koneen piti pyörittää sitä, demo pyöri hyvin, mutta kun sain pelin itselleni niin alkoi vinkumaan että minimivaatimukset eivät täyty. Ts. kannatti ladata, enpä turhaan tuhlannut tuohonkaan rahojani. Muistan kyllä tarkistaa ne tiedostot ennenkuin avaan tai asennan mtn koneelle. Ne lisäosatkin pystyy kyllä lataamaan netistä, eli turha niitäkään minään settinä alkuperäisen pelin kanssa on ostaa.

Enemmän pelaan PS3 pelejä, jotka kyllä ostan ellei kaveri ole ostanut niitä ensin, jolloin voin häneltä lainata. Mutta millä ihmeellä opiskelijalla on varaa lähemmäs 70e peleihin kun pitäisi elääkkin, kysynpähän vaan. Sama kun koneella on about 7gigaa musiikkia, en todellakaan ole ostanut kuin murto-osan siitäkin määrästä levyillä, eihän olisi mtn musiikkia jossei sitä netistä saisi kun edelleen, opiskelijan pitää elääkin jollain. Tietty niitä bändejä, joita aktiivisimmin kuuntelen, tuen myös ostamalla heidän levynsä. Harvemmista levykaupoista löytyy kuitenkaan niinkään "eksoottista" bändiä kuin Tactical Sekt. Tämänpä vuoksi, lataan. Tai vaikka Alien Vampires. Hyvä että nuita löytyy edes torrentteina. Mutta se siitä, anteeksi OT
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

No niin asiasta toiseen, tai no ei nyt niin paljoa heitä kumminkaan, mutta jos joku tahtoo peliinsä mun simin tekelitä, niin Radolasta(siis radosimsin foorumi) voipi niitä ladata.
Joo sorry mainostus, mutta enpä oo kovinkaan usein laittanu mitään omaa ladattavaks minnekään.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#17
No niin ajattelin esitellä muutaman uuden ukkelini ja samalla vähän tarinaakin, joskin en ole varma laitanko nettiin asti, kun sitä varten tartis tehdä blogi.
No mutta katsotaan nyt mitä tuleman pitää.


Lähtökuva


Mona (punapää) ja Fiona (Tumma)


Matt(punainen hihaton paita), Scott (Se jolla sininen hawaji paita) ja Jon(Vaalea pusero+housut)


Craig ja Cecile


Matt ja Jill


David (Tumma muistaakseni) ja Wes (Punapää), hulluttelemassa tukinpyöritys altaalla.


Scott kuvaamassa lähtöä ja purjeveneeseen nousua.


Cecile, Mona, Fiona ja Jon pelaamassa pokeria


Scott riippukeinussa löhöämässä.

No niin tässäpä tämä kuvapläjäys ja jos Juplin katsoo, että on liika kuvia, niin toki mä niitä vähennän. :)
p.s
kommentit ovat tervetulleita. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#18
No mutta tässä uusi kuvapläjäys trooppisen saaren asukkaiden elämästä. :)

Kisaajat käyttävät luppoaikansa mieleiseensä puuhaan.


Jon harjoittelee golf-lyöntejään.


Wesin(punapää) ja Davidin(tumma) painuessa uimaan.


Osa neidoista, sekä Matt päättivät ruskettaa itseään silläseurauksella, että Matt ja Jill käräyttivät nahkansa.


Craig puolestaan päätti kuntoilla ja hakkasi nyrkkeilysäkkiä voimiensa takaa.


Myöhemmin Matt suuntasi pienen putouksen alle vilvoittelemaan kärähtänyttä nahkaansa.


Romantiikkaa ilmassa, Mattin ja Jillin ystävyys syvenee ja vahvistuu.


Kosketukset muuttuivat kiihkeiksi suudelmiksi. Sitä se trooppinen kuumankostea ilmasto tekee. :D


Yksi onnistuneimpia keittiöitäni, joka siis on osa suurta majaa, jossa kisaajani viettävät vapaa-aikaansa, sekä ruokailevat.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#19
Tässä tuleepi muutama kuvatus ja pahoittelut heti alkuunsa kuvien laadusta. Huomasin vasta näin jälkeenpäin, että olisi pitänyt H&M ja Ikea kamasettien asennuksen jälkeen vilkaista kuva-asetuksia ja säätää ne uudelleen paremmaksi.
Mutta kun unohdin, niin kuvat lienevät enemmän tai vähemmän suttuisia. Sori.


Logan


Emma


George



Ekassa kuvassa Emma ja George, toisessa hieman yleiskuvaa koko toimistosta.


Patty


Koko toimisto

Lisään myöhemmin kuvan Kapteenistamme ja tämän pur... siis aluksesta, sekä mahdollisesti muutamista miehistön jäsenistä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#20
Äsh... Täytynee jossakin välissä laittaa noiden kuvien linkit uusiksi, kun näköjään ne on menneet sekaisin, kun järjestin kuvia uusiksi Photarin kansioissa.

No mutta tässä kuvia. Ensin perhe McCenzie


Perhepotretti


Robert ja Jennifer McCenzie


Theodor


Richard


Adeline


Taloudenhoitajatar Emily ja hänen tyttärensä Elisa.



Tässä ovat Jenniferi veli Jeremy ja sisko Agatha

Lisään Herra Lionel Burbankin kuvan myöhemmin.

Tässä tulee perhe Monroe



Herra Edward Monroe


Rouva Margaret Monroe


Charlotta Monroe


Christian Monroe


Christina Monroe


Kuten kuvasta näkyy, tyttö on varsinainen hulivili ja pilalle lellitty.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Oho, no niinhän noille kuville on käynyt. Tuo on kyllä tuttu ilmiö. Minnuu ärsyttää ne youtube pätkät joita olen laittanut kun niistä katoaa se osoite toisinaan..
Kivoja kuvia. Näkyy olevan tarinalla uusia kasvoja:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Dina

Nimim. koukussa Sims kakkoseen :"D
Justiinsa asensin uudestaan ja olen alottanut pari uutta haastettakin,
nythän tulee se The Sims 3 kesäkuussa...
Senhän julkaisupäivä myöhästyi monella kuukaudella.

Nefertiti

Herätelläänpä tätäkin ketjua.

Simsiin paremmin perehtynyt foorumi radola näyttää juuri nyt olevan remontin alla ja varmasti palaa toimintaa, kun rado saa kaiken tehtyä. Mutta jos asiasta haluaa keskustella tai radolaisilla on tarvetta purkaa mieltä asian tiimoilta, niin tervetuloa mukaan remmiin.
Muistutan vain että kommentoidaksesi sinun on rekkauduttava.
Eipä tässä muuta kuin ihmetellään siihen asti, että radolaan taas pääsee.

Nefertiti

p.s
Täällä ei valitettavasti ole poksia, eikä tänne sellaista taida saadakaan, joten pärjäillään vaikka tällä topsulla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Olipas hienoja kuvatuksia tässäkin, harmi vain, ettei valtaosa näkynyt. :/ ihania pukuja. voih, onneksi minulla ei koskaan ollut tuollaisia, muuta en enää muuten tekisikään. Meni kyllä pahasti tuolla kirjoitelmissa oftopikin puolelle. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti


Luinpa sitten tarkemmin sen neidon kuvauksen tuosta Vampyyrintarinasta, joten tässä Ursula uudemmassa kuosissa. :)
Jaa pitääpä säätää noi kuvat uusiksi, kun ovat vissiin kadonneet, kun oon järjestelly photobucketissa kuviani.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin ensin, sorry tuplapostaus ja toiseksi nyt pitäs kaikkien kuvien näkyä. :)
Oli siinä kyllä töitä, kun jo ehdin pelästyy että olinko mä hävittäny jo ne kuvat tai jotain. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Heh, hieno homma. ilo aina katsella kaikenlaisia toisten tuotoksia, liittyi ne mihin vain. varsinkin, kun itsekin päässyt tuota hahmoluomisen hienoutta maistamaan. Tuossa kaikessa on varmasti ollut ihan kauhean iso työ! Mutta se siitä ehkä tekeekin tekemisen arvoista, oli taiteenlaji mikä vain, valmis työ on aina jotenkin yhtä tyydyttävää. :) Mun ei ehkä kannataaisi kyllä katsella ja jutella näistä, kohtapa käy niin, että itseltä löytyy tuo. :/ Heheh, ei niin vakavasti, eihän se nyt mitenkään pahakaan juttuolisi, koukutus vain on aina sellaista, että se vie aikaa kaikelta muulta, mikä ei ole helppoa, kun on muutenkin niin kiinnostunut ihminen ja jokaisesta vuorokaudesta puuttuu ainakin 10 tuntia, että ehtisi kaiken haluamansa tekemään. Pleikkarilla itse pelailin Bustin outtia joskus. Pitäisiköhän kaivaa tuo koneen mukana tullut peli esiin, niin osaisi kertoa, mikä se on. Joku elämäntarinat se taisi olla.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#28
Ilmeisesti läppärille sopivampi sims, eli Sims 2 elämäntarinat. Siitäkin voi tuolla radolassa kysellä, joksin se foorumi on enemmän keskittyny sims 2:seen ja sen lisäreihin ja sims 3:seen ja sen lisäreihin.
Osa ladatuista ilmeisesti toimii myös elämäntarinoissakin. Mutta itse pidän tästä mun sims 2:sestani, kolmosen simit näyttää mun silmiin pallopäiltä, vaikka kroppa oliski hyvä.

Simsit on siitä kivoja että niissä voi purkaa pahaoloaan siihen että vaikka tapattaa jonkun simeistään, hukuttamalla, syöttämällä lehmäkasville tai kärpäsillä tai saksilla (ei löydy pelistä, pitää ladata netistä).
Joku oli tehny vauvagrillin, jota mä en todellakaan lataa itelleni. On se sen verran brutaali.
Mutta muuten löytyy kaikkea kivaa laidasta laitaan, jopa joitakin seksijuttujakin. :D

Historiallisia juttuja on aika haastava tehdä, sillä vaikka ladattavia löytyy, niin osa on aika rajallisia eikä näytä yhtään tietyn aikakauden asulta. Mutta ainahan sitä voi soveltaa ja jotkut tekee juttuja itse, hommattuaan ensin sopivat ohjelmat ja jutut joiden avulla sitten voi tehdä meshejä (mesh= vaatteen, huonekkalun tms jutun ns. luuranko joka määrittää sen muodon/ulkomuodon), uudelleen värjäyksiä yms.
Ite oon värjänny muutamat hiukset ja silmiä. Enimmäkseen PhotoShopilla ja sillä myös pyrin muokaamaan kuvat sopivan kokoisiksi ja katsoa, että kuvan laatu on ok.

En tiedä löytyykö sims ykköstä enää juuri mistään. Voi olla että löytyy, mutta kakkosta löytyy mm anttilasta, cittarista ja prismasta ja pelikaupoista ja huutonetistä kin voi tiirailla, josko joku olis omansa myymässä pois.
Sims kolmosta sensijaan kyllä löytyy, kun siihen tuli juuri eka lisäosa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kuulostaa kyllä kieltämättä hyvin mielenkiintoiselta. :) Varmaankin katsastelen noita tässä topicissa mainitsemiani sivuja. Täytyy kuitenkin heittää hyvästit idealle ainakin tuohon valmistumiseen saakka. Itse kun en mistään ulkopuolelta saa rahaa, aikaa ei ole tehdä töitä, muutakuin öisin ja sellaisia hommia en vielä ole saanut. :/ Äsken tuli mieleeni ajatus, että tuohan on melkein, kuin piirtämistä. Ja kun myös pelailee, niin samalla kirjoittamista. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.