Poltatko.

Aloittaja SuiSeli, 18.05.08 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

SuiSeli

Eli siis poltatko tupakkaa.
Ite poltan mutta se on nytten jääny enemmmän semmoseks kännipolttamiseks eli poltan vaa kännissä:G

Juplin

#1
Aloitin satunnaisen tupakoinnin peruskoulusta päästyäni vuonna 1999, ja polttelin toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän.

Lopetin tupakoinnin kuin seinään parisen vuotta sitten ja en ole sen jälkeen polttanut ainuttakaan tupakkaa, ellei muutamaa sikaria lasketa, eikä minun sellaista nykyisin tee edes mieli.

Nuuskaa käytän toisinaan, mutta lähinnä vain, jos sitä satun jostain saamaan. Suomessahan sitä ei lain mukaan saa myydä. Nyt aion kuitenkin lopettaa myös senkin käytön, heti kun lopuillaan oleva varastoni ehtyy... *

* Ja nyt se on loppu, ollut jo pari päivää...
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Floora

Itse olen polttanut 12-vuotiaasta asti välillä pitäen parhaimmillaan muutaman kuukauden lakkoa mutta sortunu uudestaan.. Vuosi sitten lopetin mutta tämä juhlapolttaminen on holjalleen onnistunut hiipimään kuvioihin ja sekin on karkaamassa käsistä :(

Yleensä en viikolla polta ollenkaan eikä tee pahaa olla esimerkiksi kolmea viikkoa ilman mutta jostain syystä sitä vain jatkaa sitten tilaisuuden tullen..
Strange but not twisted

Loather

Ei, en onneksi polta enkä ymmärrä sen hyötyä.. sademetsät hakataan paskaks ja keuhkot menee mustiks. Muut ihmiset & eläimet kärsii ja muutenki on ihan hyödytöntä.
No lyö sitä turpaan!

Julle

Jepjep, kyllä tulee polteltua, on oikeastaan tullut polteltua jo kohta 10v. Mikä ei kyllä mikään ylpeyden aihe ole, mutta kumminkin. Nortti enimmäkseen siinä näpeisä käryää, mutta vkl tulee poltettua usein kiltaa piipussa.
Kari Tapio on Äijä!

Mina

Enpä polta, tulee migreeniä siitä savusta ja hajusta, eli sekin estäis jo, ellei muuten olis järki päässä :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nemesis

Lainaus käyttäjältä: Loather - 19.05.08 - klo:16:37
Ei, en onneksi polta enkä ymmärrä sen hyötyä.. sademetsät hakataan paskaks ja keuhkot menee mustiks. Muut ihmiset & eläimet kärsii ja muutenki on ihan hyödytöntä.

Juu veit sanat suustani. :)

Nefertiti

En polta, enkä tule koskaan polttamaan. Joskus teininä tuli maisettua ja todettua, että pahaa on eikä tee mieli kokeilla toiste. Hyi.
Inhottaa jo koko tupakan haju ja se kun se tarttuu vaatteisiin.
Eniten inhottaa jos joku savustaa vieressä kun odottaa dösää ja vielä paskempaa jos sataa ja on katoksen alla suojassa ja siihen tulee joku kessuttelemaan... yöks!
Eikö sen verran vois odottaa, että pääsee sinne minne ikinä onkin menossa ja polttaa vasta siellä, jos siellä on siihen sopiva/tarkoitettu tila.

Provosoin nyt varmasti, mutta sorry vain, inohan tupakoimista enkä halua prkl vieköön olla passivinen tupakoija, vaikka joskus sitä joutuu sellaiseksi tahtomattaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Hahah!! Go girl! :D

Juu ei ole tupakointi mitenkään ihanaa ja siksi kaduttaa niin vietävästi kun joskus tuli aloitettua ollakseen hyväksytympi jollain tasoa. Siitä kun ei henkisesti ole mitenkään vaikea päästä irti :/ Nooh nyt tulee kahden viikon tupakkalakko taas kun käyn perjantaina lävistyttämässä kieleni :P IIKS että jänskää!!
Strange but not twisted

Mina

Jee, asiaa! :D Toivottavasti sulla ei oo kipee niin kauan kun mulla ja asiaa myöskin Nefertiti, oon ihan samaa mieltä :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Lainaus käyttäjältä: Mina - 21.05.08 - klo:11:20
Jee, asiaa! :D Toivottavasti sulla ei oo kipee niin kauan kun mulla ja asiaa myöskin Nefertiti, oon ihan samaa mieltä :)

jatkan tuolla tatskat ja lävistykset puolella :) need some info.
Strange but not twisted

Mina

Huomasin, sori OT
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

Poltanko, mitä? Kaikki olettavat että kyse on tupakista, pilvestä tai piipusta (jota kait kuitenkin tupakin kanssa poltetaan). Mutta minäpä myönnän että poltan. Kyllä kyllä, silloin tällöin. Välillä on kausia, jolloin polttelen useampia, kerta kerran perään ja välillä olen kauan aikaa polttamatta. Talvella jotenkin ehkä enemmän kuten monet muutkin tuttuni, mutta olen mieltänyt sen pimeyteen ja alavireisyyteen mihin monet vajoaa. Niin, kynttilöitä. ;P Tupakkia tai muutakaan päihdettä en kiitos vain. Ei ole minun juttu, eikä pitäisi olla kenenkään. Tapariippuvuutta monet sanovat, mutta... Noh, joka tapauksessa mitä aikaisemmin rupeaa, sitä varmemmin jatkaa ja jää kiinni. Tai ainakin tuntuu siltä. Myös tämä "olen cool koska poltan"-juttu taitaa vielä olla voimissaan. Kumma kyllä joillekkin tekee tätä myös armeija.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Floora

Lainaus käyttäjältä: theevilone - 25.05.08 - klo:21:22
Poltanko, mitä? Kaikki olettavat että kyse on tupakista, pilvestä tai piipusta (jota kait kuitenkin tupakin kanssa poltetaan).

Jännä että esim. jenkeissä jos kysytään "do you smoke?" tarkoitetaan lähes poikkeuksetta pilveä. Jos taas kyse on tupakasta mainitaan se kysymyksesä. Kaverini vaan kertoi sieltä tullessaan, vuoden oli vaihtarina.
Strange but not twisted

Mustang

Poltan kyllä. Yläasteen puolella tuli aloitettua ja siitä jatkunut. Pyrin pahasta tavastani huolimatta olemaan "kohtelias" asian suhteen. Eli kuten Nefertitikin kirosi, kun sateella poltetaan bussipysäkin katoksessa, ei se aina mukavaa ole sellaisestakaan, joka polttaa. Siksi en itse sitä harrasta. Olen myös lähes valmis parturikampaaja, eikä tee tiukkaa olla ilman sen päivän ajan (ruokatauko erikseen) ja asiakkaallakin on mukavampi olla.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.