Tänään on sunnuntai 23. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Enni, Eine, Eini ja Enna

Kirjoittaja Aihe: Poltatko.  (Luettu 10576 kertaa)

SuiSeli

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 36
    • Profiili
Poltatko.
« : 18.05.08 - klo:20:56 »
Eli siis poltatko tupakkaa.
Ite poltan mutta se on nytten jny enemmmn semmoseks knnipolttamiseks eli poltan vaa knniss:G

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
Vs: Poltatko.
« Vastaus #1 : 18.05.08 - klo:21:06 »
Aloitin satunnaisen tupakoinnin peruskoulusta pstyni vuonna 1999, ja polttelin toisinaan enemmn ja toisinaan vhemmn.

Lopetin tupakoinnin kuin seinn parisen vuotta sitten ja en ole sen jlkeen polttanut ainuttakaan tupakkaa, ellei muutamaa sikaria lasketa, eik minun sellaista nykyisin tee edes mieli.

Nuuskaa kytn toisinaan, mutta lhinn vain, jos sit satun jostain saamaan. Suomessahan sit ei lain mukaan saa myyd. Nyt aion kuitenkin lopettaa mys senkin kytn, heti kun lopuillaan oleva varastoni ehtyy... *

* Ja nyt se on loppu, ollut jo pari piv...
« Viimeksi muokattu: 27.05.08 - klo:12:21 kirjoittanut Juplin »
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #2 : 19.05.08 - klo:08:37 »
Itse olen polttanut 12-vuotiaasta asti vlill piten parhaimmillaan muutaman kuukauden lakkoa mutta sortunu uudestaan.. Vuosi sitten lopetin mutta tm juhlapolttaminen on holjalleen onnistunut hiipimn kuvioihin ja sekin on karkaamassa ksist :(

Yleens en viikolla polta ollenkaan eik tee pahaa olla esimerkiksi kolmea viikkoa ilman mutta jostain syyst sit vain jatkaa sitten tilaisuuden tullen..
Strange but not twisted

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.08 - klo:16:37 »
Ei, en onneksi polta enk ymmrr sen hyty.. sademetst hakataan paskaks ja keuhkot menee mustiks. Muut ihmiset & elimet krsii ja muutenki on ihan hydytnt.
No ly sit turpaan!

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #4 : 20.05.08 - klo:11:17 »
Jepjep, kyll tulee polteltua, on oikeastaan tullut polteltua jo kohta 10v. Mik ei kyll mikn ylpeyden aihe ole, mutta kumminkin. Nortti enimmkseen siin npeis kry, mutta vkl tulee poltettua usein kiltaa piipussa.
Kari Tapio on ij!

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #5 : 20.05.08 - klo:11:54 »
Enp polta, tulee migreeni siit savusta ja hajusta, eli sekin estis jo, ellei muuten olis jrki pss :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #6 : 20.05.08 - klo:16:11 »
Ei, en onneksi polta enk ymmrr sen hyty.. sademetst hakataan paskaks ja keuhkot menee mustiks. Muut ihmiset & elimet krsii ja muutenki on ihan hydytnt.

Juu veit sanat suustani. :)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #7 : 20.05.08 - klo:21:17 »
En polta, enk tule koskaan polttamaan. Joskus teinin tuli maisettua ja todettua, ett pahaa on eik tee mieli kokeilla toiste. Hyi.
Inhottaa jo koko tupakan haju ja se kun se tarttuu vaatteisiin.
Eniten inhottaa jos joku savustaa vieress kun odottaa ds ja viel paskempaa jos sataa ja on katoksen alla suojassa ja siihen tulee joku kessuttelemaan... yks!
Eik sen verran vois odottaa, ett psee sinne minne ikin onkin menossa ja polttaa vasta siell, jos siell on siihen sopiva/tarkoitettu tila.

Provosoin nyt varmasti, mutta sorry vain, inohan tupakoimista enk halua prkl viekn olla passivinen tupakoija, vaikka joskus sit joutuu sellaiseksi tahtomattaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #8 : 21.05.08 - klo:08:46 »
Hahah!! Go girl! :D

Juu ei ole tupakointi mitenkn ihanaa ja siksi kaduttaa niin vietvsti kun joskus tuli aloitettua ollakseen hyvksytympi jollain tasoa. Siit kun ei henkisesti ole mitenkn vaikea pst irti :/ Nooh nyt tulee kahden viikon tupakkalakko taas kun kyn perjantaina lvistyttmss kieleni :P IIKS ett jnsk!!
Strange but not twisted

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #9 : 21.05.08 - klo:11:20 »
Jee, asiaa! :D Toivottavasti sulla ei oo kipee niin kauan kun mulla ja asiaa myskin Nefertiti, oon ihan samaa mielt :)

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #10 : 21.05.08 - klo:15:58 »
Jee, asiaa! :D Toivottavasti sulla ei oo kipee niin kauan kun mulla ja asiaa myskin Nefertiti, oon ihan samaa mielt :)

jatkan tuolla tatskat ja lvistykset puolella :) need some info.
Strange but not twisted

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #11 : 21.05.08 - klo:22:32 »
Huomasin, sori OT

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
Poltanko?
« Vastaus #12 : 25.05.08 - klo:21:22 »
Poltanko, mit? Kaikki olettavat ett kyse on tupakista, pilvest tai piipusta (jota kait kuitenkin tupakin kanssa poltetaan). Mutta minp mynnn ett poltan. Kyll kyll, silloin tllin. Vlill on kausia, jolloin polttelen useampia, kerta kerran pern ja vlill olen kauan aikaa polttamatta. Talvella jotenkin ehk enemmn kuten monet muutkin tuttuni, mutta olen mieltnyt sen pimeyteen ja alavireisyyteen mihin monet vajoaa. Niin, kynttilit. ;P Tupakkia tai muutakaan pihdett en kiitos vain. Ei ole minun juttu, eik pitisi olla kenenkn. Tapariippuvuutta monet sanovat, mutta... Noh, joka tapauksessa mit aikaisemmin rupeaa, sit varmemmin jatkaa ja j kiinni. Tai ainakin tuntuu silt. Mys tm "olen cool koska poltan"-juttu taitaa viel olla voimissaan. Kumma kyll joillekkin tekee tt mys armeija.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
Vs: Poltanko?
« Vastaus #13 : 27.05.08 - klo:11:39 »
Poltanko, mit? Kaikki olettavat ett kyse on tupakista, pilvest tai piipusta (jota kait kuitenkin tupakin kanssa poltetaan).

Jnn ett esim. jenkeiss jos kysytn "do you smoke?" tarkoitetaan lhes poikkeuksetta pilve. Jos taas kyse on tupakasta mainitaan se kysymykses. Kaverini vaan kertoi sielt tullessaan, vuoden oli vaihtarina.
Strange but not twisted

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #14 : 13.06.08 - klo:01:19 »
Poltan kyll. Ylasteen puolella tuli aloitettua ja siit jatkunut. Pyrin pahasta tavastani huolimatta olemaan "kohtelias" asian suhteen. Eli kuten Nefertitikin kirosi, kun sateella poltetaan bussipyskin katoksessa, ei se aina mukavaa ole sellaisestakaan, joka polttaa. Siksi en itse sit harrasta. Olen mys lhes valmis parturikampaaja, eik tee tiukkaa olla ilman sen pivn ajan (ruokatauko erikseen) ja asiakkaallakin on mukavampi olla.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.