CSI Las Vegas

Aloittaja Nefertiti, 07.05.08 - klo:23:23

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Piti sitten tällekin sarjalle pitää oma töpö, jonka pistän poistoon, jos alkaa näyttää siltä, että höpötän tässä itsekseni.

Eli seuraako kukaan muu tätä sarjaa ja katsoiko kukaan muu tämän kertaista jaksoa?
Itse katsoin ja minusta se oli loistava, joskin jäi harmittamaan yhden hahmon poistuminen sarjasta. Tosin tää uus hahmo, Keppler, ei ehtinyt olla kuin muutaman jakson verran mukana, mutta silti. Tyyppi oli minusta erittäin mielenkiintoinen persoona, kaikkine ongelmineen ja menneisyyden haamuineen.
Päätellen Katherinen voimakkaasta regoinnista Kepplerin kuolemaan, hän taisi olla pikkuisen ihastunut tähän, ainakin jollain tasolla, ellei hän sitten ollut jo ennestään heristynyt, kun hänhän oli aikaisemmin menettänyt isänsä ja kaikkea muutakin oli ehtinyt tuohon mennessä tapahtua.

Mutta joo en höpötä enempää siltä varalta, ettei joku ole vielä ehtinyt katsoa tämän kertaista jaksoa.
Toivottavasti tästä syntyy keskustelua, ettei mun tartte koko töpöä siivota pois.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Enpä katsonut tuota jaksoa.. Oli kerrankin muuta puuhaa. Mielellänihän tätä seuraan ja on minun mielestäni paras CSI
If only I had a heart it would break - Oh sure

piparMinttu

Mä olen onnistunut tekemään ittestäni melkeinpä CSI Las Vegas -holistin :'D.

Mua ei jostain syystä koskaan hirveästi innostanut katsoa tätä kun se telkkarista alkoi (tuolloin katsoin kyllä muutenkin ihan liikaa töllötintä), mutta jossain vaiheessa aloin vaan seurata niitä jaksoja, joita tuli tiistaisin aina kaksi kappaletta. Tallensin ne digiboxille ja katsoin myöhemmin ja jäin hyyvin pahasti koukkuun. Nyt olen ihan hätää kärsimässä kun viikossa tulee vain yksi jakso nimenomaan Las Vegasia ja kamalasti vaan tekisi mieli katsoa. Pitää jossain vaiheessa ostaa ekan ja tokan kauden tuotantokausiboksit.

Minä katsoin keskiviikon jakson (eilen kylläkin, mut katsoin kuitenkin) ja se oli kyllä kaikessa surumielisyydessään tosi hyvä. Muakin harmittaa kyllä Kepplerin kuolema, koska hän tosiaan vaikutti mielenkiintoiselta ja ihan symmpikseltä tyypiltä :/ ja olen myös aika varma, että Catherine oli ainakin jollain tasolla ihastunut häneen.

Ja jee, Grissom tuli lomaltaan! o/ Grissom on hahmoista ehodoton suosikkini ja harmittelen usein kun mielestäni häntä näkyy liian harvoin jaksoissa : (. Tai sitten vaan kuvittelen. Sanders on myös hauska tyyppi. Ja oikeastaan kaikki muutkin kD. Catherine on oikeastaan ainoa hahmo tuosta porukasta, josta en erityisemmin innostu. On hän ihan mukava, mutta tykkään vaan muista enemmän. Aijoo, ja siitä blondista poliisista, joka jollain kaudella oli siellä labrassa töissä - hänestäkään en erityisemmin pidä.

Mikä on teistä ollut mielenkiintoisin murhaaja/ murhaustapa/ jakso ylipäätään? Voitte kertoa jonkun minkä muistatte :'D mullakin on tosi paljon kaikkia suosikkijuttuja, mutta turha niitä kaikkia on tässä listata.

Mutta omasta mielestäni se 'miniatyyrimurhaaja', joka tekee niitä pienoismalleja on ollut kaikista kiinnostavin. Ehkä juuri sen takia, ettei hän ole jäänyt kiinni (paitsi sitten ehkä siinä jaksossa muutama viikko sitten, mutta entäs sitten se mysteerinen laatikko, jota Grissom ei piru vie vieläkään aukaissut?) ja on sen takia aika mysteerinen tapaus. Ja hei, onhan se nyt tavattoman siistiä tehdä superyksityiskohtaiset pienoismallit murhaamansa henkilön kodista :D.

Mina

Jee, Grissom! Se on kyllä niin paras hahmo, ikävää että lähtee jossain vaiheessa sarjasta kokonaan :( Catherinestä en jostain syystä tykkää, se on välillä semmonen.. liian aikuinen tms, en osaa selittää :D
If only I had a heart it would break - Oh sure