Tänään on sunnuntai 05. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Selma

Kirjoittaja Aihe: CSI Las Vegas  (Luettu 6378 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
CSI Las Vegas
« : 07.05.08 - klo:23:23 »
Piti sitten tllekin sarjalle pit oma tp, jonka pistn poistoon, jos alkaa nytt silt, ett hptn tss itsekseni.

Eli seuraako kukaan muu tt sarjaa ja katsoiko kukaan muu tmn kertaista jaksoa?
Itse katsoin ja minusta se oli loistava, joskin ji harmittamaan yhden hahmon poistuminen sarjasta. Tosin t uus hahmo, Keppler, ei ehtinyt olla kuin muutaman jakson verran mukana, mutta silti. Tyyppi oli minusta erittin mielenkiintoinen persoona, kaikkine ongelmineen ja menneisyyden haamuineen.
Ptellen Katherinen voimakkaasta regoinnista Kepplerin kuolemaan, hn taisi olla pikkuisen ihastunut thn, ainakin jollain tasolla, ellei hn sitten ollut jo ennestn heristynyt, kun hnhn oli aikaisemmin menettnyt isns ja kaikkea muutakin oli ehtinyt tuohon menness tapahtua.

Mutta joo en hpt enemp silt varalta, ettei joku ole viel ehtinyt katsoa tmn kertaista jaksoa.
Toivottavasti tst syntyy keskustelua, ettei mun tartte koko tp siivota pois.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
Vs: CSI Las Vegas
« Vastaus #1 : 09.05.08 - klo:14:13 »
Enp katsonut tuota jaksoa.. Oli kerrankin muuta puuhaa. Mielellnihn tt seuraan ja on minun mielestni paras CSI
If only I had a heart it would break - Oh sure

piparMinttu

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 8
    • Profiili
« Vastaus #2 : 09.05.08 - klo:15:11 »
M olen onnistunut tekemn ittestni melkeinp CSI Las Vegas -holistin :'D.

Mua ei jostain syyst koskaan hirvesti innostanut katsoa tt kun se telkkarista alkoi (tuolloin katsoin kyll muutenkin ihan liikaa tlltint), mutta jossain vaiheessa aloin vaan seurata niit jaksoja, joita tuli tiistaisin aina kaksi kappaletta. Tallensin ne digiboxille ja katsoin myhemmin ja jin hyyvin pahasti koukkuun. Nyt olen ihan ht krsimss kun viikossa tulee vain yksi jakso nimenomaan Las Vegasia ja kamalasti vaan tekisi mieli katsoa. Pit jossain vaiheessa ostaa ekan ja tokan kauden tuotantokausiboksit.

Min katsoin keskiviikon jakson (eilen kyllkin, mut katsoin kuitenkin) ja se oli kyll kaikessa surumielisyydessn tosi hyv. Muakin harmittaa kyll Kepplerin kuolema, koska hn tosiaan vaikutti mielenkiintoiselta ja ihan symmpikselt tyypilt :/ ja olen mys aika varma, ett Catherine oli ainakin jollain tasolla ihastunut hneen.

Ja jee, Grissom tuli lomaltaan! o/ Grissom on hahmoista ehodoton suosikkini ja harmittelen usein kun mielestni hnt nkyy liian harvoin jaksoissa : (. Tai sitten vaan kuvittelen. Sanders on mys hauska tyyppi. Ja oikeastaan kaikki muutkin kD. Catherine on oikeastaan ainoa hahmo tuosta porukasta, josta en erityisemmin innostu. On hn ihan mukava, mutta tykkn vaan muista enemmn. Aijoo, ja siit blondista poliisista, joka jollain kaudella oli siell labrassa tiss - hnestkn en erityisemmin pid.

Mik on teist ollut mielenkiintoisin murhaaja/ murhaustapa/ jakso yliptn? Voitte kertoa jonkun mink muistatte :'D mullakin on tosi paljon kaikkia suosikkijuttuja, mutta turha niit kaikkia on tss listata.

Mutta omasta mielestni se 'miniatyyrimurhaaja', joka tekee niit pienoismalleja on ollut kaikista kiinnostavin. Ehk juuri sen takia, ettei hn ole jnyt kiinni (paitsi sitten ehk siin jaksossa muutama viikko sitten, mutta ents sitten se mysteerinen laatikko, jota Grissom ei piru vie vielkn aukaissut?) ja on sen takia aika mysteerinen tapaus. Ja hei, onhan se nyt tavattoman siisti tehd superyksityiskohtaiset pienoismallit murhaamansa henkiln kodista :D.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #3 : 13.05.08 - klo:08:32 »
Jee, Grissom! Se on kyll niin paras hahmo, ikv ett lhtee jossain vaiheessa sarjasta kokonaan :( Catherinest en jostain syyst tykk, se on vlill semmonen.. liian aikuinen tms, en osaa selitt :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.