Tänään on lauantai 15. toukokuuta 2021
Nimipäivää viettää Sofia, Sonja ja Sohvi

Kirjoittaja Aihe: Tudors  (Luettu 5604 kertaa)

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
Tudors
« : 29.04.08 - klo:09:43 »
Seuraako kukaan muu tll kyseist sarjaa? Itse en aluksi edes aikoinut seurata mutta sitten katsoin tokan jakson hyvn selostuksen kera ja etsinkin seuraavana pivn tietoa nist historiantapahtumista ja nyt olen koukussa. Ihanan kieroa :P
Strange but not twisted

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
Vs: Tudors
« Vastaus #1 : 29.04.08 - klo:19:19 »
Ei mikn mun suosikkisarja, mutta ihan katsottava kuitenki. Yleens tulee keskiviikkoisin tehty seuraavan pivn lksyt kouluun Tudorsin aikana.
No ly sit turpaan!

Haltijanainen

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 22
    • Profiili
Vs: Tudors
« Vastaus #2 : 08.11.08 - klo:09:40 »
Minusta sarja oli melko hyvin tehty, juoni saa jokaisen jakson vaikuttamaan kuin pienelt elokuvalta ja lavasteet ja puvut ovat mielestni upeita! Ainoa asia, mik hieman hmsi, oli jokaisen jakson alussa aina vaan pitemmksi ja pitemmksi venyv kertaus edellisist jaksoista. Hassua noissa kertauksissa on niitten sekavuus ja se, miten jaksojen tapahtumia on sotkettu eri aikajrjestyksiin. Sarja hertti minussa yllttvn voimakkaita tunteita, jollaisia en ole kokenut pitkn aikaan tv-viihteen ansiosta. Inhoni Thomas Wolseyta kohtaan muuttui muutamassa jaksossa sliksi ja ymmrrykseksi, kuningasta kohtaan tuntemani ihailu vaihtui pikkuhiljaa inhoksi sit mukaa, kun tm yrmii vaimoaan kuningatar Katariinaa ja niin edelleen. Hahmot muuttuivat koko ajan ja heist paljastui usein uutta.

Valitettavasti tuottajat aloittivat (tietkseni) heinkuussa vasta uusien jaksojen kuvaukset, eli uusien jaksojen ilmestyminen menee ensivuoden puolelle :/. Hieno sarja kaiken kaikkiaan.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.