Tänään on sunnuntai 05. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Selma

Kirjoittaja Aihe: Masters of Horror  (Luettu 10007 kertaa)

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
Masters of Horror
« : 16.03.08 - klo:11:23 »
Perjantaiisin tulee tllainen sarja/whatever kuin Masters of Horror. Namnamnam! Olen muistanut katsoa vasta pari jaksoa, mutta suosittelen kaikille kauhun ystville. Oikeesti, kannattaa kattoa.
No ly sit turpaan!

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
Vs: Masters of Horror
« Vastaus #1 : 16.03.08 - klo:16:14 »
Joo, itse olen seurannut vissiin kolmea jaksoa lukuun ottamatta kaikki. Tasohan on hyvin vaihtelevaa, pari jaksoa on svyttnyt omaperisyydelln ja "laadullaan", mutta ikv kyll ainakin viel enemmist jaksoista on ollut lievsti tylsi, eivtk lainkaan pelottavia. Enkhn silti ensi perjantainakin tulevan jakson reen istahda.
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

nukka_

• Vieras
« Vastaus #2 : 23.03.08 - klo:15:01 »
Ite tykkn Masters Of Horrorista ja oon muistaakseni kattonu ekan tuotantokauen kokonaan. Taso on tosiaan vaihteleva, koska joka jaksollehan on eri tekijt. Mielenkiintoinen sarja siin mieless, ett joka jakso on omanlaisensa.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.08 - klo:08:55 »
Ei jaksa valvoa niin myhn, onneks kaverilla on koneella kaikki ilmestyneet ja sen kanssa sitten kattellaan nit jaksoja :D Aika mielenkiintosia episodeja on tullu vastaan
If only I had a heart it would break - Oh sure

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.08 - klo:21:09 »
Jahas... ilmeisesti sarjan esittminen sitten lopetettiin Nelosella. Rasittavaa, viimeinki kun tuli joku hyv sarja BtVS:n lisksi >:(
No ly sit turpaan!

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #5 : 22.04.08 - klo:12:42 »
Itse katoin yhden jakson tuosta sarjasta, ja tykksin kyll kovasti! Oisin mielelln kattonu useammanki jakson, mutta se tuli kyll aivan liian myhn aamuvuorolaiselle. :)  Cacca homma kyll kun ovat sen lopettaneet. Ei vissiin riittny katsojia?
Kari Tapio on ij!

SuiSeli

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 36
    • Profiili
« Vastaus #6 : 18.05.08 - klo:16:41 »
En oo viittuny valvoo niin myh ku ei oo ollu mit tietoo minklainen ohjelma on kyseess mutta jos oikee suosittelette kauhun ystville nii vois jopa kattoo ens kerralla ku tulee:P

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #7 : 06.02.09 - klo:16:08 »
Perhana, nyt vasta hersin thn. No tytyy vilkuilla jos vaikka youtubesta lytys edes ptki.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #8 : 06.02.09 - klo:18:12 »
Itse muistelisin ett olisin nhnyt kyseisen ohjelman dvd boksin jossain kaupassa ihan lhiaikoina? Vai olenko nhnyt unta? :D Korjatkaa toki, jos olen vrss. :)
Kari Tapio on ij!

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
« Vastaus #9 : 09.02.09 - klo:10:04 »
Kyllhn tuo boxi kaupoista lytyy/lytyi, itse kun sen ostin. Kaksi boxia, yhteens 13 jaksoa.

Kyll huomaa tosin ett julkaisu on laitettu matkkinoille aika vaihdilla, ja ett ei taida nuo ruotsalaiset olevan mitn parhaita suomentajia. Perkele, tekstityksiss on ihan lyttmsti virheit ja lauserakenteet on vlill ihan omituisia... :)
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.