Pulinaa

Aloittaja Nefertiti, 01.03.08 - klo:13:03

« edellinen - seuraava »

Mina

Tee sellanen hieno koristetiilinen seinä tai ovenkarmijuttusydeemi sinne.. En osaa selittää vaikka selkeä visio päässä onkin :) Tai sitte takka?
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa



Tarkotatko sellaista tiilistä tehtyä kaarevaa oviaukkoa? Tuli sellainen heti mieleen tuosta siun kuvauksesta Mina.

Mitä, mitä..eikös ötökät ole kivoja;)
Tiili on myös kaunis materiaali. Harkittiin ensin sellaista röpelötiiliitaloa, mutta päädyttiin sitten sisäilman vuoksi hirsitaloon. Entisessä kämpässä melkein tukehduttiin pölyyn (oli varmaan hometta kun aina oltiin kipeenä, eikä siivoominen auttanut pölyn kertymiseen) ja palelluttiin vetoon..kamalia nuo vuokra-asunnot..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Juu, just sellasta kaarevaa tarkotin ^^ Hyvä ett sinun pää toimii paremmin ku minun :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 23.08.08 - klo:01:07
Mitä, mitä..eikös ötökät ole kivoja;)
Ei kyllä kauheena innosta uuden puutalon ötökät. Tippuvat päälle vielä yöllä. :P

Just jossain sisustus/rakennusohjelmassa teki yhteen huoneeseen kaaria ja takan. Yksi seinä oli tiiltä (takkaseinä) ja siihen laittoivat vain takan päälle ja koko seinän pituudelta kaaren muistaakseni.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Julle

Muah, oon täälä yksin! Oon tään paikan herra! Ainaki pari minuuttia, ku meen kohta nukkuun...
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


Kas hei Nefertiti:)

Ajattelin piipahtaa täällä kun olen paikkaa taas laiminlyönyt..
teen jatkoa tuonne tarinapuolelle, illempana kunhan saan muksut nukkumaan ja hetken hiljaista aikaa..
jännään paikkaan taas jäi tuo rosehill:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hellou Nuubialainen Prinsessa.
Jään suurella mielenkiinnolla odottamaan jatkoa.
Tota jos mun teksteistä alkaa vilistä kirjotushäröjä vähän turhankin tiuhaan, niin se saattaa johtua siitä, kun totuttelen tässä samalla uuteen koneeseeni, uuteen officeen ja tähän Windows Visv... siis Vistaan ja uuteen lättänään näyttöön, sen vanhan putkinäytön sijaan.
Odotan myös toki Kauhujen saareekin jatkoa, mutta kirjoitat siihen sitten kun siltä tuntuu, sillä jos väkisten yrittää, niin teksti alkaa kangerrella ja näyttää huonolta, minkä oon itsekin todennut, kun olen joskun väkisin jotakin kirjottanut.
Mutta näkyillään illalla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#67
Iltaa, tai siis yötä:)
Nyt on tuolla pikkujatkopala..saas nähdä mitä loihdit jatkoksi. Sorry, se tarina jäi jotenkin kesken..ei ajatukset juokse ihan satasella..
täytyisihän sitä toistakin tarinaa hieman kirjoitella, mutta on odotettava sellaista luovaa hetkeä:)
Siullako on uudet vehkeet, hieno juttu..kunhan totut niihin niin sitten koneen käyttö onkin yhtä nautintoa..
by the way, en mie mitään kirjoitushäröjä huomannut tuolla tekstissä. Aivan yhtä hyvää tekstiä kuten aina ennenkin. Niin kuin aina sinulla :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Hmh, niin.. Anteeksi "tiukkapipoisuuteni" mutta eikö näitä kirjoitelmapulinoita voitais pulista tuolla kirjoitelmat etc puolella, kun sielläkin on tällainen pulinaketju? Ei millään pahalla, mutta ei aina jaksaisi lukea niitä pulinoita täältä :(
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Yleiselle ja kaikelle mahdolliselle pulinalle(kunhan siinä nyt pysytään hyvän maun puolella) tämä on aluperin takoitettu, joten mun mielestä on sama kirjoitanko tähän vai johonkin muualle.
Mutta yritän jatkossa pulista kirjoittamiseen liittyvistä asioista tuolla kiroitus osiossa, minne te muutkin saatte aivan vapaasti kirjoittaa oli sitten kommentoitavaa kirjoituksista eli sitten omaa luovaa kirjoittamista.
Lainaan vähän Minan sanoja; Sillä on vähän tylsää raapustella tuolla kaksistaan Nuubialaisen Prinsessan kanssa. Ei me purra, joten nyt jokainen ihan rohkeesti vaan jatkamaan jatkikisia tai kirjoittamaan jotain omaa tarinaansa.
Tai no ei ihan olla oltu kaksistaan, mutta enimmäkseen, me kaksi ollaan oltu siellä äänessä ja meidän lisäks vain noin kolmisen henkilöä on kirjoitellut tuonne omia tarinoitaan. Olen huomannut myös sellaisen seikan, että ne ketkä väittää etteivät muka osaa kirjoittaa, kirjoittavat itseasiassa hienosti ja se on vain ollut kiinni uskalluksesta. Siis oikeesti ei täällä kukaan tuu haukkumaan enkä mä anna sellaiseen edes lupaa, kun arvioinnin kerta voi tehdä sivistyneemminkin.
Mä en edes väitä olevani hyvä kirjoittaja, kunhan nyt jotakin naputtelen omaksi ja muiden iloksi. Täällä on paljon parempia kirjoittajia kuin mä, kuten vaikkapa Nuubialainen Prinsessa, Phrase ja Bam ja muillakin täällä kirjoittavilla tuntuisi tuo sanansäilä sivaltavan todella hyvin ja olisi rahkeita luovaankin kirjoittamiseen, niin että nyt nappaatte itteenne niskasta kiinni ja naputtelette rohkeesti jotain luovaa tuonne kirjoitus osastolle, vaikka jatkoa meidän jatkotarinoihin, sillä uusi näkökulma on enemmän kuin tervetullut. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Aivan, kaikelle pulinalle, se vain kun ihmiset eivät tunnu uskaltavan kirjoittaa tänne.. missä vika??? Höh, kun olisi ihan kiva enempi keskustelua lukea täältä, mutta ymmärrän kyllä että kaikki eivät jaksa hillua kokoajan koneella nolifettämässä niinkuin minä ;D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Kun tietäs... Itseasiassa mäkin pidän aika löyhää kuria, enkä ole suinpäin hyökkäämässä immeisten kimppuun. En ainakaan, jos kaikki osapuolet osaa kirjottaa fiksusti.
Mä olen sitä mieltä, että jos pinna palaa, niin silloin voi nostaa ne nak... siis sormet näppikseltä ja käydä juoksemassa talo pari kertaa ympäri ja tulla sitten vasta rauhoittuneena naputtelemaan vastauksia.

En mä pure, eikä muutkaan. Mä oon modeista varmaan ainoa, joka täällä melkein asuu ja nolifettää joka päivä ja yleensä sillon ku ehtii. Pelkäättekste mua, kun ette uskalla mokomat kirjotella?
Kuten sanottua, en pure, en potki persuksille enkä mitään muutakaan ilkeetä, mutta huonosta käyttäytymisestä kyllä motkottelen jos sellasta nyt sitten sattuu ilmaantumaan, mutta nyt on ollut hyvin pitkän aikaa todella hiljaista. Ei oo toistaiseksi näkynyt spämmäreitä, eikä mitään muitakaan häiriköitä(toivottavasti ei jatkossakaan). Ovat kai ottaneet vähän opiks, kun ne on niin nopeesti saanu karkoitus tuomion.

Sillon joskus kun mäkin olin vain pelkkä rivijäsen, täällä oli paljonkin kirjoittelijoita, mutta jotka ovat sittemmin foorumin pariin otteeseen uusiuduttua kadonneet teille tietämättömille ja vain muutama näistä vanhemmista on yhä foorumilla jäsenenä ja pari modeina.

Äh... nyt kyllä lakkaan valittamasta ja yritän vaikka naputella jatkoa noihin jatkiksiin, jotka tuntuu junnaavan paikoillaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

En tiedä.. jotenkin tuli sellanen olo etten pääse tai osaa änkeä keskelle jonkun muun jutustelua ja sitten alusta asti skippasin tämän osion pikasesti vaan vilkasemalla. Siksi en itse ole täällä Pulinaa osiossa vaikuttanut :) Myöhemmin ei oikein tullu mieleen sitten että "hei määki voisin ehkä osallistua"

Pahoittelen ajoittaisia sähkökatkoksia aivosopukoitteni nurkissa.

Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa

LainaaEn tiedä.. jotenkin tuli sellanen olo etten pääse tai osaa änkeä keskelle jonkun muun jutustelua ja sitten alusta asti skippasin tämän osion pikasesti vaan vilkasemalla. Siksi en itse ole täällä Pulinaa osiossa vaikuttanut :) Myöhemmin ei oikein tullu mieleen sitten että "hei määki voisin ehkä osallistua"

LainaaHmh, niin.. Anteeksi "tiukkapipoisuuteni" mutta eikö näitä kirjoitelmapulinoita voitais pulista tuolla kirjoitelmat etc puolella, kun sielläkin on tällainen pulinaketju? Ei millään pahalla, mutta ei aina jaksaisi lukea niitä pulinoita täältä :(

Voi hitsi. Toivottavasti ette minun takia ole jättäneet kirjoittamatta tänne:( Olisi kamalaa, jos mie pelottaisin muut pois höpinöilläni.. aattelin tässä piipahtaa kun tuli sellainen sopiva hetki vanhemman tyttäreni läksyjen tekoa odotellessani ja melkein tipahdin tuoliltani lukiessani teidän keskustelua. Kirjoitelkaa rohkeasti vaan, älkää ainakaan minun pölinöiden vuoksi jättäkö tänne kirjoittelemista.

Minäkin ajattelin, että tänne sopii kirjoitella ihan mitä vaan pulinaa. Siksi, tähän osioon olen kirjoitellut myös kirjoittamiseen liittyvää pulinaa muun pulinan lomassa.


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Eiköhän siitä oo silmät ainakin nyt avattu et "heei mähän voin tosiaan myös kirjottaa täällä" :D

Itse istun töissä.. ärsyttää tää pitkittyny nuha :(
Strange but not twisted