Pulinaa

Aloittaja Nefertiti, 01.03.08 - klo:13:03

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Sana on vapaa.... Tarvitseeko tästä ketjusta muuta kertoakaan....

Huoh, odotan tässä että avokki pääsis liikkeelle, jotta pääsis viimein yhdessä siivoomaan tota meidän keittiöö...
Mitenkä tässä saisi eloa foorumille, kun täällä on hiljaisempaa kuin hautausmaalla? Ihmiset hyvät, ei kirjoittaminen tapa. Pöliskää vaikkapa tässä pulinaketjussa jotain puuta heinää, niin kuin mä. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



No tulimpa sitten tänne höpöttämään minäkin :)

Ketä masentaa kun kesään on vielä niin pitkä aika?? Minua ainakin..sitä jotenkin kaipaa kesän lämpöä, lintujen sirkutusta ja luonnon vehreyttä..ja sitä, ettei tarvitsisi turata päälle niin kamalasti..

Niin no, onhan tässä talvessakin omat puolensa, mutta kun se kestää niin kauan..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Loather

Niisk.... mun ois pitäny tänää päästä mun kaverille yöks, ko isobroidi pitää 18-vuotis bileet, mutta enpä pääsekkään ja joudun kököttämään koko illan kotona omassa huoneessa koiran kanssa. Mälsää... eikä mulla oo mitää karkkeja tai muuta, hyvät DVD:t on katottu ja telkkari ei toimi. Krääääääh! Lähen kai sitte yheksältä koiran kans metsään ja oon siellä niin kauan ko vaa kestän. TAI. Sain just hullun idean; pakkaan mukaan makuualustan, makuupussin, ruokaa, kännykän ja koiran kamat JA sitte meen mökille koko yöks metsään. Mutta enpäs tiiä...

Kesää määki ikävöin. Kesä alkaa kyllästyttää syksymmällä, mutta siihen asti on aina hauskaa.
No lyö sitä turpaan!

Nuubialainen Prinsessa

#3

Tuo on tosiaan kurjaa, jos ei ole mitään kivaa tekemistä..ulkona on muuten tosi kaunista talvella näin öiseen aikaan kun hanki hohtaa valkoisena ja kuu luo aavemaista valoa muuten niin hämärään yöhön..yksin mökissä yöpyminen kuulostaa aika pelottavalta..en uskaltaisi itse kun tuo mielikuvitus tekee niin helposti kepposia :)

Iltoja tai siis öitä nefertiti:) laitoin tuonne vielä yhden pienen jatkon..sori jos on epäkohtia kun rupesi kamalasti nukuttamaan tuossa ihan kesken kirjoittamisen, joten..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Eikä mitä, kauniin pätkäsen olit kirjoitellu. Pitääpä huomenna, öö siis päivällä jos vain ehdin, niin kirjoittaa jatkopätkä.
Nyt väsyttää niin perusteellisen paljon, ettei kirjoittamisesta oikein tule mitään.

Illan jatkot vielä niille ketkä jää tänne vielä kukkumaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

hmm... tässä hetken vielä pyörin ja sitten painun nukkumaan, etten taas aamulla olisi niin nakit silmillä.
Tekisi mieleni kirjoitella tuonne jatkikseen jatkoa, mutta toisaalta olen utelian näkemään mitä seuraava kirjoittaja saa aikaiseksi ja miten tapahtumat etenevät.
Eli siis odottelen viikonloppua, josko tuonne silloin tulisi jatkoa, ellei joku teistä rakkaista jäsenistä rohkaistu kirjoittamaan jo tässä viikon aikana.

Ai juu viikonlopusta tuli mieleeni, että pitäisi siivota, jos mielin pitää jonkinasteiset synttärikutsut.
Itse synttärit on kyllä viikolla(ens tiistaina), mutta viikonloppuna on helpompi bilettää, vaikka mun kohdalla bileet ei kai ole oikea sana kuvaamaan juhlia, vaan ehkä kahvikutsut, koska mä en pidä viinaksien kanssa läträämisestä yleisesti. Toki saattaisin vaikka siideriä hommata, tarjottavaksi ja siitä sitten voisin minäkin naukkailla pikkuisen.
Katsotaan taas varmaan joku hyvä leffa.

Leffasta taas tuli mieleeni, että torstaina tulee töllöstä Airport 77, jonka ajattelin katsoa, tai ainakin tallentaa bigiboxille, kun tuossa leffassa muuten on useita vanhoja staroja näyttelemässä, mm Christopher Lee, James Stewart jne. Kannattaa käydä telkku.comissa ja IMDB:sta kattomassa lisää infoa ko. leffasta.

Mutta nyt mie painun sinne nukkumaan. Öitä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 01.03.08 - klo:14:25


Ketä masentaa kun kesään on vielä niin pitkä aika?? Minua ainakin..sitä jotenkin kaipaa kesän lämpöä, lintujen sirkutusta ja luonnon vehreyttä..ja sitä, ettei tarvitsisi turata päälle niin kamalasti..

Niin no, onhan tässä talvessakin omat puolensa, mutta kun se kestää niin kauan..



Joskus mantsantunnilla opettaja huomautti että kesä Suomessa on itseasiassa pidempi kuin talvi vaikka ei siltä tunnukaan ;) Itekki harmitellu sammaa ku täällä on kauheen hiljasta juttujen suhteen
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa

#7

Lainaus käyttäjältä: Mina - 08.03.08 - klo:19:04
Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 01.03.08 - klo:14:25


Ketä masentaa kun kesään on vielä niin pitkä aika?? Minua ainakin..sitä jotenkin kaipaa kesän lämpöä, lintujen sirkutusta ja luonnon vehreyttä..ja sitä, ettei tarvitsisi turata päälle niin kamalasti..

Niin no, onhan tässä talvessakin omat puolensa, mutta kun se kestää niin kauan..



Joskus mantsantunnilla opettaja huomautti että kesä Suomessa on itseasiassa pidempi kuin talvi vaikka ei siltä tunnukaan ;) Itekki harmitellu sammaa ku täällä on kauheen hiljasta juttujen suhteen

Niin talvi tuntuu kamalan pitkältä kun valoisa aika on lyhyempi ja ulkona on niin kylmä..sitten tuo syksykin aina vesisateineen pitkittää pimeää aikaa..kesällä on paljon enemmän tekemistäkin ulkosalla :)


Nefertiti, hyvää syntymäpäivää sinulle :)

Nyt taidankin painella nukkumaan..hyviä öitylöitä..




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Phrase

Kunpa sitä malttaisikin vain mennä nukkumaan. Tämä netti on niin koukuttava paikka, että tänne jää jumiin vaikka miten haukotuttaisi. Kaipa minä tästä menen, hyviä öitä teille jotka jo todennäköisesti nukutte.
Totuus on tarua ihmeellisempää.

Nuubialainen Prinsessa


Niin, hiljaisuus öisin lepuuttaa hermoja ja ajatukset saavat juosta vapaasti..
..siksi ei tee mieli mennä nukkumaan vaikka väsyttäisikin :)

Harmittaa kun eilen oli töitä ja pääsin kotiin vasta illalla. Saunan jälkeen olin sitten niin väsynyt, että simahdin sohvalle ja nukuin 12 tuntia..se siitä illasta sitten..ja huomenna taas töihin..olipa lyhyt viikonloppu..

Työt vaatii niin paljon järjenkäyttöä, että aivot on ihan tyhjäksi puhalletut kun viimein aina pääsee kotiin ja väsyttääkin aina niin kamalasti..onneksi on pääsiäisloma tulossa, että voi hieman hengähtää :)

Nefertiti..sain nyt viimein tuonne jatkopalan..jään odottamaan mitä jännää keksit seuraavaksi..Kuka on Minet?



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Onkos täältä kukaan tulosa ens kesänä Juvalle Puustockiin? Ite oon aatellu tuon avokin seurassa sinne taas lipua. Alkaa pikku hiljaa jänskättää ketä tulee esiintyyn, ku keskiviikkona julkasevat kuulemma. :)
Kari Tapio on Äijä!

Mina

Ite oottelen että jos vaikka Ruisrock ottais Teräsbetonin esiintymään, sehän ny on se kuumin nimi suomessa.. Tykkäis nähä pojat siellä, muuten näyttää vähän heikolta minun kannaltani tuo Ruisrockin tarjonta, eikä viittis mihinkään hevonketunkuuseenkaan (Helsinki, Tampere) lähteä kun sitten menis taas majotukseen rahaa :(
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Sorry mahdollinen poissa oloni, mutta olen kipeänä, joten lepäämiseksi menee. Tänään kuitenkin sen verta parempi fiilis, että tuli kurkkaamaan teitä. :)
*Menee keittämään teetä.*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Flunssanko iski? Pikaista paranemista nefertiti :)
Meilläkin riehui tuossa viikolla ärhäkkä mahatauti, itse en sairastunut, mutta muksut ja äitini sen sijaan olivat kipeinä..olipa kiva tulla iltavuorosta kotiin, kun lattiat lainehti oksennuksesta =( Onneksi se tauti katosi miltei yhtä äkillisesti kuin oli tullutkin..

Meillä on muutenkin hirmunen hässäkkä täällä päällä kun pitää pakkailla joutavia kamoja valmiiksi muuttoa varten, huh mitenkähän aika riittää..


Tuosta teräsbetonista tuli muuten mieleeni, että mitenkähän pojat mahtavat pärjätä viisuissa?
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 30.03.08 - klo:11:58

Tuosta teräsbetonista tuli muuten mieleeni, että mitenkähän pojat mahtavat pärjätä viisuissa?


Luin jostain että olivat haastattelussa sanoneet menevänsä häviämään ensimmäisenä bannattuna/hylättynä bändinä :( toivottavasti ei ole totta vaikken mikään suuri fani olekaan. En muutenkaan usko ko bändin menestykseen, sama vitsi kahteen kertaan kerrottuna ei enää naurata.
Strange but not twisted