Tänään on lauantai 13. elokuuta 2022
Nimipäivää viettää Jesse ja Okko

Kirjoittaja Aihe: Pulinaa  (Luettu 62361 kertaa)

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
Vs: Pulinaa
« Vastaus #75 : 22.09.08 - klo:12:40 »
Hehe, toivottavasti.. Istuksin matikantunnilla enk ymmrr aiheesta yhtn mtn, eik opettaja auta, lhti kahvitunnille tms.. :( Minua ketuttaa kun tuo septum ei ole parantunut kokonaan, tosin vasta reilu viikko sitten sen otinkin.. Voin vaan sanoa ett au. Teki todella kipeet :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2104
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #76 : 23.09.08 - klo:13:45 »
Voi vinetto.... Nyt tuntuu pahalta, vaikkei ketn mun tutuista asukaan Kauhajoella.
Niin joo ja voisi kertoakin mit on tapahtunut. Elikks Kauhajokelaisella Palvelualojen koululla on ammuskeltu, eli vhn niin kuin Jokelat. :(
Kuolonuhrien ja loukkaantuneiden mrst ei viel oo tietoa ja ilmeisesti ammuskelija itse on toistaiseksi elossa vaikka ampui itsen ja on jo siirretty terveysviranomaisten hoteisiin.
Lis asiasta lytyy tv-kanavien ja lehtien sivuilta. Lisksi mm murha.infossa on paljon juttua asiasta samoin linkkej aiheesta.

Jos joku nyt tahtoo aloittaa aiheesta ketjun, niin en est. Itse en jaksanut aloittaa tuosta ammuskelusta mitn ketjuja, kun jo muutamalla muulla sivulla olen asiaa seuraillut, niin en sitten tll jaksa asiasta enemp jauhaa.

Mutta toivottavasti saadaan viel parempiakin uutisia.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #77 : 27.09.08 - klo:21:22 »
Hei immeiset, elm tnne.. Yhyy.. Ikv kun tosi harvoin mit uusia juttuja tll :( Vakkarit vaan pulisee

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #78 : 28.09.08 - klo:17:31 »
Iltapiv. Tss just itsekin kotiuduin vasta ja sain koneen auki.
Nolifetn tss varmaan sitten koko illan ja tylsistyn, kun tll foorumilla on niin turkasen hiljasta.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #79 : 29.09.08 - klo:18:24 »

Mie tnne psin, ja sain pienen yksinisen tauon hetkiseksi..nyt taas on tupatynn porukkaa, joten tytyy pian poistua netist kun ei voi keskitty. Jos en tll kertaa nukahtaisi illlalla niin voisin tulla tnne uudelleen pulisemaan.

Tuo kouluammuskelu oli jrkyttv kuulla..kamalaa miten tuollaiset pyssylurjukset saavat aseita ksiins..itsell nousee ihokarvat pystyyn vihasta kun miettii omaa pient koululaista ja kuvittelee siell kuolleiden vanhempien tuskaa..
Uteliaisuuttani kyseisen onko kukaan muuten eksynyt sellaisille foorumeille, joista uutisissa kerrottiin? Nkik kukaan sit ammuskelijavideota you tubessa?

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #80 : 29.09.08 - klo:18:42 »
No m eksyin ja itse asiassa asiasta kohistiin useammallakin foorumilla, mm tuolla paljon puhutulla Murhainfossa, sitten mys Naimisiin.infossa, Radolassa ja Tukinetiss. Alkoi tulla vhn ajan pst juttuja lukiessa ett tietoa tulee vhn joka tuutista ja lisksi tmn ammuskelijan kuva ja nimi lydettiin todella nopeasti. Ei edes tuntiakaan ehtinyt tapahtuneesta menn kun sen tiedot jo oli lytyneet, nin nopsaa se tll tietojakuhisevassa netiss on.

Itse tavallaa ymmrrn ampujaa, siis sen osalta, ett hn on ollut koulukiusattu, mutta sit ampumista m en hyvksy ollenkaan. Sill vaikka muakin ketuttaa kouluaikaset lit, niin en silti vois ketn satuttaa(jatkiksien hahmoja ei lasketa, ne on kuvitteellisia).
T nyt on melkein sama kuin jos joku itsemurhakantidaatti ajaa pin rekkaa, tappaa itsens ja pilaa siin sivussa tn rekkakuskin elmn, mik on mun mielest todella itsekst touhua.

Mutta jos joku haluaa jutella asiasta, niin me modet(ja Jupekin varmasti) kyll kuunnellaan ja autetaan ja lisksi tuonne tukinettiin voi menn purkamaan mieletn, sill osataan auttaa. Eli osoite sinne on http://www.tukinet.net

Illan jatkoaja ja m jatkan nolifetyst tss koneeni rell. :D

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #81 : 29.09.08 - klo:22:20 »

Koulukiusaus on todellakin inhottavaa ja se kyll hieman selitt sislle patoutunutta vihaa, jota tuo ammuskelija oli varmasti tuntenut. Tappaminen on silti vrin ja niin surullista uhrien lheisten vuoksi, kuin mys ampujan lheisten, joiden tunteet voivat olla todella ristiriitaisia..voin vain kuvitella.

Noh, en jauha tst enemp, jos siit on niin paljon muualla jauhettu.
Nyt painelen Kingin novellejen pariin..aah..:) Kauniita unia juplinilaisille.

Lapsissa asuu rakkaus.

Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #82 : 29.09.08 - klo:23:57 »
No niin sainpas jatkopalasen laitettua tuonne.
Oli muutan ihanan piristv kirjoitella pitkst aikaa ihan kunnolla jatkotarinaa ja mulla on tarinaan liittyen yht ja toista mielessni. :)
Pitp netti haravoida, ett lytys sopivan merihenkisi kirosanoja, sill miks se semmonen kapu on joka ei osaa kirota kunnolla. :D

No mutta it munkin puolestani, sill painunpa nyt nukkumaan, ett jaksan aamulla kiskoa itseni yls.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #83 : 01.10.08 - klo:10:17 »
Jeejee, minun kissa kuulemma todella reipas ja piret yksil, en malta odottaa ett tulisi pikkumies kotia :) Sitte pohdinnassa ett kastroidaanko sit vaiko eik, olisi tulossa EHK, paino sanalla ehk devon rex-tytt sijoituskissaksi, eli silloin poikaparka olisi pakko kastroida, mutta aika nytt.. Olisi se hienoa omistaa upea siitoskolli :) Elikk kyseinen poika on Fin*Louhelan Dantrag, yhdistelmst Fin*Cougar's Kizzy Suzuki ja Fjaschos Friz of Polarheim's. Kuvia ei ikv kyll viel ole kun ei ole Louhelan sivuja saatu pivitetty :( Hmh.. jos sitten jatkaisi koulutit.. :D

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #84 : 03.12.08 - klo:21:17 »

Joskus maailmassa vallitseva eponni ja surkeus masentaa niin kovasti..
Trmsin youtubessa tllaiseen videoon:
http://www.youtube.com/watch?v=jKGCHqjdTug

Lapsissa asuu rakkaus.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #85 : 03.12.08 - klo:22:04 »
Surullinen ja koskettava videoptk.

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
« Vastaus #86 : 04.12.08 - klo:14:12 »
Kvelin tnn Tampereella Turtolan Citymarkettiin. Kvelin sisn kaupan toisesta sisnkynnist. Huomasin edessni tummaihoisen naisen, joka kersi rahaa johonkin hyvntekevisyys tyhn. En edes huomannut katsoa mihin, mutta tottakai halusin lahjoittaa rahaa, kun kerran siin olin, ja en vhn aikaan ollut taas rahaa tuollaisiin laittanut (heh... eilist lukuun ottamatta). No silt minusta kuitenkin tuntui.

Kvelin naisen luo, ja pudotin keryslippaaseen kaksi euron kolikkoa. Ninen hymyili minulle kiitten. Min hymyilin takaisin ja nykksin. Minulle tuli hyv olo, ja jatkoin kvelyni iloinen ilme kasvoillani. En edes ollut menossa kauppaan, en tarvinnut mitn, olin vain sosiaalisista syist lhtenyt kotoani, ja vaistoni johdattelemana mennyt kotiani lhell olevaan liikkeeseen, jotta nkisin ihmisi, enk tuntisi oloani niin yksiniseksi.

Tein tapani mukaan kaupassa kunniakierroksen, ja kvelin kassojen ohi, kohti toista uloskynti, tarkoituksenani menn ulos. Toisen uloskynnin luona nin tummaihoisen miehen, joka kersi rahaa samaan kerykseen. Vielkn en huomannut katsoa mihin. Mielessni kvi menn miehen luo, ja taas lahjoittaa rahaa, mutta jokin sai minut kntmn pni pois, ja kvelin vain miehen ohi, mukamas kiinnittmtt thn huomiota. Sen jlkeen rupesin potemaan huonoa omaatuntoa kytksestni, ja kuvittelin, ett mies piti minua tyken ja itsekkn, kun en rahaa lahjoittanut.

Miksi? Miksi nin pienet asiat saavat mielialan muuttumaan? Ja miksi potea huonoa omaatuntoa asiasta mihin ei ole edes syyt, varsinkin kun juuri on tehnyt hyvn teon? Maailma on outo paikka, vai olenko min?

Menin samaisessa liikekeskuksessa sijaitsevaan Hesburgeriin, tilasin kahvin ja vanilijapehmiksen mansikkakastikkeella. Hinta oli kaksi euroa.
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
« Vastaus #87 : 05.12.08 - klo:00:50 »
Kvelin naisen luo, ja pudotin keryslippaaseen kaksi euron kolikkoa. Ninen hymyili minulle kiitten. Min hymyilin takaisin ja nykksin. Minulle tuli hyv olo, ja jatkoin kvelyni iloinen ilme kasvoillani. En edes ollut menossa kauppaan, en tarvinnut mitn, olin vain sosiaalisista syist lhtenyt kotoani, ja vaistoni johdattelemana mennyt kotiani lhell olevaan liikkeeseen, jotta nkisin ihmisi, enk tuntisi oloani niin yksiniseksi.

Tein tapani mukaan kaupassa kunniakierroksen, ja kvelin kassojen ohi, kohti toista uloskynti, tarkoituksenani menn ulos. Toisen uloskynnin luona nin tummaihoisen miehen, joka kersi rahaa samaan kerykseen. Vielkn en huomannut katsoa mihin. Mielessni kvi menn miehen luo, ja taas lahjoittaa rahaa, mutta jokin sai minut kntmn pni pois, ja kvelin vain miehen ohi, mukamas kiinnittmtt thn huomiota. Sen jlkeen rupesin potemaan huonoa omaatuntoa kytksestni, ja kuvittelin, ett mies piti minua tyken ja itsekkn, kun en rahaa lahjoittanut.

Miksi? Miksi nin pienet asiat saavat mielialan muuttumaan? Ja miksi potea huonoa omaatuntoa asiasta mihin ei ole edes syyt, varsinkin kun juuri on tehnyt hyvn teon? Maailma on outo paikka, vai olenko min?
Ihmismieli on kovin mielenkiintoinen. Ja vaikeaselkoinen. Mits luulet, jos mies ja nainen olisivat olleet vierekkin, kummalle olisit rahan antanut? Herttik kerjt erilaisia tuntemuksia? Jos jo lahjoitit samaan kerykseen kuin mies oli kermss, miksi syyllisyys? Oletko liian kiltti? :) Jotkut ovat ja tulevat siten hyvksikyteksi helpommin kuin muut. (haahaa yksilllist ja plaplapla, mutta niin siin monesti ky. Kun antaa pikkusormen, se vie koko kden...) Kannattaa koittaa kasvattaa "huonoa omaatuntoa" - ei, en saa sit oikeaa termi phn. Aivot lienevt jo unilla - jottei pode tuollaisia, jo itsenkin mielest turhia syyllisyyksi. Kuitenkin itse on hyv opettaa "tylymmksikin" niin osaa jos (ja kun) on tarvetta. Itse, ei kun siis... Tutun (minhn olen paha) kaupungilla kvellessn lahjoittaa ensimmiselle, mutta sitten koittaa hivuttautua muiden ohitse. Jos nkyy monta samaan aikaan, voi ottaa kolikoita ja jakaa potin. Tai sitten "valelahjoittaa" toiselle vain vaikka pari kolikkoa ja antaa ensimmiselle enemmn. Hieno vinkki eiks. ;)

Menin samaisessa liikekeskuksessa sijaitsevaan Hesburgeriin, tilasin kahvin ja vanilijapehmiksen mansikkakastikkeella. Hinta oli kaksi euroa.
Maistuko? Hyv jos. :)
« Viimeksi muokattu: 08.12.08 - klo:19:28 kirjoittanut theevilone »
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #88 : 05.12.08 - klo:09:30 »

Heh :) niinp niinp.. miksi potea syyllisyytt jos ei osallistu vapaaehtoiseen lahjoitukseen. Vaikka itsellni olisi kiire ja tieto ettei ole yhtn kolikkoa taskussa, tekee silti aina yht pahaa kvell niden kolikonkerjien ohi ja katse painautuu vkisinkin maaha. Kerran olin rautatieasemalla kun erittin kohtelias nuorimies tuli pyytmn 3 kuukausilahjoitusta punaiselle ristille. Jopa silloin tuntui pahalta kun kerroin ett nyt tarttis ittekin hieman kyhinavustusta kun vuokra oli maksamatta, velkoja piisasi, eik kteist ollut sill siit paristakympist jonka olin tilille pahan pivn varalle jttnyt, oli lhtenyt Amnestyn 5 lahjoitus joten en saanut niit ulos ja itketti. Juttelin silti tovin maailman menosta ja ilmaisin huolestuneen kantani, sen sijaan ett olisin kvellyt nyrpesti ohi kuten niin moni muu.
Strange but not twisted

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
« Vastaus #89 : 05.12.08 - klo:12:38 »
Mits luulet, jos mies ja nainen olisivat olleet vierekkin, kummalle olisit rahan antanut? Herttik kerjt erilaisia tuntemuksia? Jos jo lahjoitit samaan kerykseen kuin mies oli kermss, miksi syyllisyys? Oletko liian kiltti? :)
En usko ett sill olisi ollut merkityst, olisinko nhnyt ensin miehen tai naisen. Uskoisin, ett mikli olisin tullutkin juuri pinvastaisesta ovesta sisn, olisin lahjoittanut saman summan kyseiselle miehelle, ja kokenut samaisia tunnontuskia poistuessani toisesta ovesta ja nhdessni naisen. Ja luultavasti, jos he olisivat vierekkin seisoneet, olisin edelleen laittanut rahat siihen lippaaseen, mik olisi itseni lhempn ollut, tai siihen, mink tiedostamattani olisin ensimmisen nhnyt.

Joskus sit tosiaan toivoo, ett osaisi olla vhn kovempi, eik miettisi asioita liikaa, jotenkin vaan, kun on tottunut olemaan se mik on, ei vlttmtt haluakaan olla jotain muuta, koska on kokenut, ett elmss pystyy nauttimaan monista asioista, jopa pienist, paljon enemmn, kun kokee olevansa kiltti ja ajattelee (pyrkii ajattelemaan) kaikesta positiivisesti.

Ja kyllhn min kovakin osaan olla, ei se siit ole kiinni, en vain halua olla sellainen, ja pyrin vlttelemn tilanteita, miss joudun puolustuskannalle tai fyysisiin konflikteihin. En min nyristele, vaikka nyr osaankin olla, ja sanon kyll aika krkksti vastaan, mikli koen epoikeudenmukaista kohtelua itseni, tai jotain muuta kohtaan. Olen monesti tapellut ihan fyysisestikin, enk tilanteita pelk, mutta en vain halua sen kaltaisiin tilanteisiin, ja pyrin asiat hoitamaan ensisijaisesti sivistyneesti puhumalla. Tm nyt on jotain tllaista itsensa analysointia, en ole ihan varma meneek offtopiciksi.

Eniten minua tuossa pohdinnassani ehk rsytti se, ett kerji oli kaupan molemmilla sisnkynneill.

No tottakai, onhan se loogista, ett jos heill on lippaat molemmilla ovilla, on mys todennkisemp, ett rahaakin tulee enemmn, koska ei sit voi tysin tiet etukteen, kumpaa ovea asiakkaat kulkiessaan kytt. Se on se taloudellinen nkemys.

Oma inhimillinen nkemykseni onkin, ett pitisi noudattaa kultaista keskitiet, eli olisi kerji sitten yksi tai kaksi, heidn tulisi olla toisistaan nketisyydell, kassalinjan takana, suurinpiirtein keskell kauppaa. Tllin ehk osa asiakkaista ei kiinnittisi heihin vlttmtt huomiota, mutta silloin ei ainakaan niin helposti ihmisille (uskon ett kaltaisiani on enemmnkin) tulisi vastaavankaltaista huonoa omaatuntoa, ett kvelee vain toisen ohi.

No joo... tm on tllist "maailmassa monta, on ihmeellist aasia".
« Viimeksi muokattu: 05.12.08 - klo:12:42 kirjoittanut Juplin »
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.