Kun tietäs... Itseasiassa mäkin pidän aika löyhää kuria, enkä ole suinpäin hyökkäämässä immeisten kimppuun. En ainakaan, jos kaikki osapuolet osaa kirjottaa fiksusti.
Mä olen sitä mieltä, että jos pinna palaa, niin silloin voi nostaa ne nak... siis sormet näppikseltä ja käydä juoksemassa talo pari kertaa ympäri ja tulla sitten vasta rauhoittuneena naputtelemaan vastauksia.
En mä pure, eikä muutkaan. Mä oon modeista varmaan ainoa, joka täällä melkein asuu ja nolifettää joka päivä ja yleensä sillon ku ehtii. Pelkäättekste mua, kun ette uskalla mokomat kirjotella?
Kuten sanottua, en pure, en potki persuksille enkä mitään muutakaan ilkeetä, mutta huonosta käyttäytymisestä kyllä motkottelen jos sellasta nyt sitten sattuu ilmaantumaan, mutta nyt on ollut hyvin pitkän aikaa todella hiljaista. Ei oo toistaiseksi näkynyt spämmäreitä, eikä mitään muitakaan häiriköitä(toivottavasti ei jatkossakaan). Ovat kai ottaneet vähän opiks, kun ne on niin nopeesti saanu karkoitus tuomion.
Sillon joskus kun mäkin olin vain pelkkä rivijäsen, täällä oli paljonkin kirjoittelijoita, mutta jotka ovat sittemmin foorumin pariin otteeseen uusiuduttua kadonneet teille tietämättömille ja vain muutama näistä vanhemmista on yhä foorumilla jäsenenä ja pari modeina.
Äh... nyt kyllä lakkaan valittamasta ja yritän vaikka naputella jatkoa noihin jatkiksiin, jotka tuntuu junnaavan paikoillaan.