Tänään on lauantai 13. elokuuta 2022
Nimipäivää viettää Jesse ja Okko

Kirjoittaja Aihe: Pulinaa  (Luettu 62358 kertaa)

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
Vs: Pulinaa
« Vastaus #60 : 22.08.08 - klo:12:52 »
Tee sellanen hieno koristetiilinen sein tai ovenkarmijuttusydeemi sinne.. En osaa selitt vaikka selke visio pss onkin :) Tai sitte takka?
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #61 : 23.08.08 - klo:01:07 »

Tarkotatko sellaista tiilist tehty kaarevaa oviaukkoa? Tuli sellainen heti mieleen tuosta siun kuvauksesta Mina.

Mit, mit..eiks tkt ole kivoja;)
Tiili on mys kaunis materiaali. Harkittiin ensin sellaista rpeltiiliitaloa, mutta pdyttiin sitten sisilman vuoksi hirsitaloon. Entisess kmpss melkein tukehduttiin plyyn (oli varmaan hometta kun aina oltiin kipeen, eik siivoominen auttanut plyn kertymiseen) ja palelluttiin vetoon..kamalia nuo vuokra-asunnot..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #62 : 26.08.08 - klo:16:47 »
Juu, just sellasta kaarevaa tarkotin ^^ Hyv ett sinun p toimii paremmin ku minun :D

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
« Vastaus #63 : 02.09.08 - klo:20:17 »
Mit, mit..eiks tkt ole kivoja;)
Ei kyll kauheena innosta uuden puutalon tkt. Tippuvat plle viel yll. :P

Just jossain sisustus/rakennusohjelmassa teki yhteen huoneeseen kaaria ja takan. Yksi sein oli tiilt (takkasein) ja siihen laittoivat vain takan plle ja koko seinn pituudelta kaaren muistaakseni.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #64 : 07.09.08 - klo:04:15 »
Muah, oon tl yksin! Oon tn paikan herra! Ainaki pari minuuttia, ku meen kohta nukkuun...
Kari Tapio on ij!

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #65 : 09.09.08 - klo:16:16 »

Kas hei Nefertiti:)

Ajattelin piipahtaa tll kun olen paikkaa taas laiminlynyt..
teen jatkoa tuonne tarinapuolelle, illempana kunhan saan muksut nukkumaan ja hetken hiljaista aikaa..
jnnn paikkaan taas ji tuo rosehill:)

Lapsissa asuu rakkaus.

Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2104
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #66 : 09.09.08 - klo:16:40 »
Hellou Nuubialainen Prinsessa.
Jn suurella mielenkiinnolla odottamaan jatkoa.
Tota jos mun teksteist alkaa vilist kirjotushrj vhn turhankin tiuhaan, niin se saattaa johtua siit, kun totuttelen tss samalla uuteen koneeseeni, uuteen officeen ja thn Windows Visv... siis Vistaan ja uuteen lttnn nyttn, sen vanhan putkinytn sijaan.
Odotan mys toki Kauhujen saareekin jatkoa, mutta kirjoitat siihen sitten kun silt tuntuu, sill jos vkisten yritt, niin teksti alkaa kangerrella ja nytt huonolta, mink oon itsekin todennut, kun olen joskun vkisin jotakin kirjottanut.
Mutta nkyilln illalla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #67 : 09.09.08 - klo:23:03 »
Iltaa, tai siis yt:)
Nyt on tuolla pikkujatkopala..saas nhd mit loihdit jatkoksi. Sorry, se tarina ji jotenkin kesken..ei ajatukset juokse ihan satasella..
tytyisihn sit toistakin tarinaa hieman kirjoitella, mutta on odotettava sellaista luovaa hetke:)
Siullako on uudet vehkeet, hieno juttu..kunhan totut niihin niin sitten koneen kytt onkin yht nautintoa..
by the way, en mie mitn kirjoitushrj huomannut tuolla tekstiss. Aivan yht hyv teksti kuten aina ennenkin. Niin kuin aina sinulla :)

« Viimeksi muokattu: 09.09.08 - klo:23:05 kirjoittanut Nuubialainen Prinsessa »
Lapsissa asuu rakkaus.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #68 : 15.09.08 - klo:16:23 »
Hmh, niin.. Anteeksi "tiukkapipoisuuteni" mutta eik nit kirjoitelmapulinoita voitais pulista tuolla kirjoitelmat etc puolella, kun siellkin on tllainen pulinaketju? Ei milln pahalla, mutta ei aina jaksaisi lukea niit pulinoita tlt :(

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #69 : 15.09.08 - klo:21:43 »
Yleiselle ja kaikelle mahdolliselle pulinalle(kunhan siin nyt pysytn hyvn maun puolella) tm on aluperin takoitettu, joten mun mielest on sama kirjoitanko thn vai johonkin muualle.
Mutta yritn jatkossa pulista kirjoittamiseen liittyvist asioista tuolla kiroitus osiossa, minne te muutkin saatte aivan vapaasti kirjoittaa oli sitten kommentoitavaa kirjoituksista eli sitten omaa luovaa kirjoittamista.
Lainaan vhn Minan sanoja; Sill on vhn tyls raapustella tuolla kaksistaan Nuubialaisen Prinsessan kanssa. Ei me purra, joten nyt jokainen ihan rohkeesti vaan jatkamaan jatkikisia tai kirjoittamaan jotain omaa tarinaansa.
Tai no ei ihan olla oltu kaksistaan, mutta enimmkseen, me kaksi ollaan oltu siell ness ja meidn lisks vain noin kolmisen henkil on kirjoitellut tuonne omia tarinoitaan. Olen huomannut mys sellaisen seikan, ett ne ketk vitt etteivt muka osaa kirjoittaa, kirjoittavat itseasiassa hienosti ja se on vain ollut kiinni uskalluksesta. Siis oikeesti ei tll kukaan tuu haukkumaan enk m anna sellaiseen edes lupaa, kun arvioinnin kerta voi tehd sivistyneemminkin.
M en edes vit olevani hyv kirjoittaja, kunhan nyt jotakin naputtelen omaksi ja muiden iloksi. Tll on paljon parempia kirjoittajia kuin m, kuten vaikkapa Nuubialainen Prinsessa, Phrase ja Bam ja muillakin tll kirjoittavilla tuntuisi tuo sanansil sivaltavan todella hyvin ja olisi rahkeita luovaankin kirjoittamiseen, niin ett nyt nappaatte itteenne niskasta kiinni ja naputtelette rohkeesti jotain luovaa tuonne kirjoitus osastolle, vaikka jatkoa meidn jatkotarinoihin, sill uusi nkkulma on enemmn kuin tervetullut. :)

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #70 : 16.09.08 - klo:20:22 »
Aivan, kaikelle pulinalle, se vain kun ihmiset eivt tunnu uskaltavan kirjoittaa tnne.. miss vika??? Hh, kun olisi ihan kiva enempi keskustelua lukea tlt, mutta ymmrrn kyll ett kaikki eivt jaksa hillua kokoajan koneella nolifettmss niinkuin min ;D

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #71 : 16.09.08 - klo:21:30 »
Kun tiets... Itseasiassa mkin pidn aika lyh kuria, enk ole suinpin hykkmss immeisten kimppuun. En ainakaan, jos kaikki osapuolet osaa kirjottaa fiksusti.
M olen sit mielt, ett jos pinna palaa, niin silloin voi nostaa ne nak... siis sormet nppikselt ja kyd juoksemassa talo pari kertaa ympri ja tulla sitten vasta rauhoittuneena naputtelemaan vastauksia.

En m pure, eik muutkaan. M oon modeista varmaan ainoa, joka tll melkein asuu ja nolifett joka piv ja yleens sillon ku ehtii. Pelkttekste mua, kun ette uskalla mokomat kirjotella?
Kuten sanottua, en pure, en potki persuksille enk mitn muutakaan ilkeet, mutta huonosta kyttytymisest kyll motkottelen jos sellasta nyt sitten sattuu ilmaantumaan, mutta nyt on ollut hyvin pitkn aikaa todella hiljaista. Ei oo toistaiseksi nkynyt spmmreit, eik mitn muitakaan hirikit(toivottavasti ei jatkossakaan). Ovat kai ottaneet vhn opiks, kun ne on niin nopeesti saanu karkoitus tuomion.

Sillon joskus kun mkin olin vain pelkk rivijsen, tll oli paljonkin kirjoittelijoita, mutta jotka ovat sittemmin foorumin pariin otteeseen uusiuduttua kadonneet teille tietmttmille ja vain muutama nist vanhemmista on yh foorumilla jsenen ja pari modeina.

h... nyt kyll lakkaan valittamasta ja yritn vaikka naputella jatkoa noihin jatkiksiin, jotka tuntuu junnaavan paikoillaan.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #72 : 17.09.08 - klo:10:09 »
En tied.. jotenkin tuli sellanen olo etten pse tai osaa nke keskelle jonkun muun jutustelua ja sitten alusta asti skippasin tmn osion pikasesti vaan vilkasemalla. Siksi en itse ole tll Pulinaa osiossa vaikuttanut :) Myhemmin ei oikein tullu mieleen sitten ett "hei mki voisin ehk osallistua"

Pahoittelen ajoittaisia shkkatkoksia aivosopukoitteni nurkissa.

Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #73 : 17.09.08 - klo:15:23 »
Lainaus
En tied.. jotenkin tuli sellanen olo etten pse tai osaa nke keskelle jonkun muun jutustelua ja sitten alusta asti skippasin tmn osion pikasesti vaan vilkasemalla. Siksi en itse ole tll Pulinaa osiossa vaikuttanut :) Myhemmin ei oikein tullu mieleen sitten ett "hei mki voisin ehk osallistua"

Lainaus
Hmh, niin.. Anteeksi "tiukkapipoisuuteni" mutta eik nit kirjoitelmapulinoita voitais pulista tuolla kirjoitelmat etc puolella, kun siellkin on tllainen pulinaketju? Ei milln pahalla, mutta ei aina jaksaisi lukea niit pulinoita tlt :(

Voi hitsi. Toivottavasti ette minun takia ole jttneet kirjoittamatta tnne:( Olisi kamalaa, jos mie pelottaisin muut pois hpinillni.. aattelin tss piipahtaa kun tuli sellainen sopiva hetki vanhemman tyttreni lksyjen tekoa odotellessani ja melkein tipahdin tuoliltani lukiessani teidn keskustelua. Kirjoitelkaa rohkeasti vaan, lk ainakaan minun pliniden vuoksi jttk tnne kirjoittelemista.

Minkin ajattelin, ett tnne sopii kirjoitella ihan mit vaan pulinaa. Siksi, thn osioon olen kirjoitellut mys kirjoittamiseen liittyv pulinaa muun pulinan lomassa.

Lapsissa asuu rakkaus.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #74 : 18.09.08 - klo:09:18 »
Eikhn siit oo silmt ainakin nyt avattu et "heei mhn voin tosiaan mys kirjottaa tll" :D

Itse istun tiss.. rsytt t pitkittyny nuha :(
Strange but not twisted

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.