Tänään on tiistai 18. toukokuuta 2021
Nimipäivää viettää Erkki, Eero, Eerik, Eerika, Erkka ja Eerikki

Kirjoittaja Aihe: Pulinaa  (Luettu 53736 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2098
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Pulinaa
« : 01.03.08 - klo:13:03 »
Sana on vapaa.... Tarvitseeko tst ketjusta muuta kertoakaan....

Huoh, odotan tss ett avokki psis liikkeelle, jotta psis viimein yhdess siivoomaan tota meidn keitti...
Mitenk tss saisi eloa foorumille, kun tll on hiljaisempaa kuin hautausmaalla? Ihmiset hyvt, ei kirjoittaminen tapa. Plisk vaikkapa tss pulinaketjussa jotain puuta hein, niin kuin m. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
Vs: Pulinaa
« Vastaus #1 : 01.03.08 - klo:14:25 »

No tulimpa sitten tnne hpttmn minkin :)

Ket masentaa kun kesn on viel niin pitk aika?? Minua ainakin..sit jotenkin kaipaa kesn lmp, lintujen sirkutusta ja luonnon vehreytt..ja sit, ettei tarvitsisi turata plle niin kamalasti..

Niin no, onhan tss talvessakin omat puolensa, mutta kun se kest niin kauan..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #2 : 01.03.08 - klo:16:38 »
Niisk.... mun ois pitny tn pst mun kaverille yks, ko isobroidi pit 18-vuotis bileet, mutta enp psekkn ja joudun kkttmn koko illan kotona omassa huoneessa koiran kanssa. Mls... eik mulla oo mit karkkeja tai muuta, hyvt DVD:t on katottu ja telkkari ei toimi. Krh! Lhen kai sitte yhekslt koiran kans metsn ja oon siell niin kauan ko vaa kestn. TAI. Sain just hullun idean; pakkaan mukaan makuualustan, makuupussin, ruokaa, knnykn ja koiran kamat JA sitte meen mkille koko yks metsn. Mutta enps tii...

Kes mki ikvin. Kes alkaa kyllstytt syksymmll, mutta siihen asti on aina hauskaa.
No ly sit turpaan!

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.08 - klo:02:20 »

Tuo on tosiaan kurjaa, jos ei ole mitn kivaa tekemist..ulkona on muuten tosi kaunista talvella nin iseen aikaan kun hanki hohtaa valkoisena ja kuu luo aavemaista valoa muuten niin hmrn yhn..yksin mkiss ypyminen kuulostaa aika pelottavalta..en uskaltaisi itse kun tuo mielikuvitus tekee niin helposti kepposia :)

Iltoja tai siis it nefertiti:) laitoin tuonne viel yhden pienen jatkon..sori jos on epkohtia kun rupesi kamalasti nukuttamaan tuossa ihan kesken kirjoittamisen, joten..

« Viimeksi muokattu: 02.03.08 - klo:02:23 kirjoittanut Nuubialainen Prinsessa »
Lapsissa asuu rakkaus.

Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #4 : 02.03.08 - klo:02:34 »
Eik mit, kauniin ptksen olit kirjoitellu. Pitp huomenna, siis pivll jos vain ehdin, niin kirjoittaa jatkoptk.
Nyt vsytt niin perusteellisen paljon, ettei kirjoittamisesta oikein tule mitn.

Illan jatkot viel niille ketk j tnne viel kukkumaan. :)

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #5 : 04.03.08 - klo:23:12 »
hmm... tss hetken viel pyrin ja sitten painun nukkumaan, etten taas aamulla olisi niin nakit silmill.
Tekisi mieleni kirjoitella tuonne jatkikseen jatkoa, mutta toisaalta olen utelian nkemn mit seuraava kirjoittaja saa aikaiseksi ja miten tapahtumat etenevt.
Eli siis odottelen viikonloppua, josko tuonne silloin tulisi jatkoa, ellei joku teist rakkaista jsenist rohkaistu kirjoittamaan jo tss viikon aikana.

Ai juu viikonlopusta tuli mieleeni, ett pitisi siivota, jos mielin pit jonkinasteiset synttrikutsut.
Itse synttrit on kyll viikolla(ens tiistaina), mutta viikonloppuna on helpompi bilett, vaikka mun kohdalla bileet ei kai ole oikea sana kuvaamaan juhlia, vaan ehk kahvikutsut, koska m en pid viinaksien kanssa ltrmisest yleisesti. Toki saattaisin vaikka siideri hommata, tarjottavaksi ja siit sitten voisin minkin naukkailla pikkuisen.
Katsotaan taas varmaan joku hyv leffa.

Leffasta taas tuli mieleeni, ett torstaina tulee tllst Airport 77, jonka ajattelin katsoa, tai ainakin tallentaa bigiboxille, kun tuossa leffassa muuten on useita vanhoja staroja nyttelemss, mm Christopher Lee, James Stewart jne. Kannattaa kyd telkku.comissa ja IMDB:sta kattomassa lis infoa ko. leffasta.

Mutta nyt mie painun sinne nukkumaan. it.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #6 : 08.03.08 - klo:19:04 »

Ket masentaa kun kesn on viel niin pitk aika?? Minua ainakin..sit jotenkin kaipaa kesn lmp, lintujen sirkutusta ja luonnon vehreytt..ja sit, ettei tarvitsisi turata plle niin kamalasti..

Joskus mantsantunnilla opettaja huomautti ett kes Suomessa on itseasiassa pidempi kuin talvi vaikka ei silt tunnukaan ;) Itekki harmitellu sammaa ku tll on kauheen hiljasta juttujen suhteen
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #7 : 09.03.08 - klo:01:33 »

Joskus mantsantunnilla opettaja huomautti ett kes Suomessa on itseasiassa pidempi kuin talvi vaikka ei silt tunnukaan ;) Itekki harmitellu sammaa ku tll on kauheen hiljasta juttujen suhteen

Niin talvi tuntuu kamalan pitklt kun valoisa aika on lyhyempi ja ulkona on niin kylm..sitten tuo syksykin aina vesisateineen pitkitt pime aikaa..kesll on paljon enemmn tekemistkin ulkosalla :)

Nefertiti, hyv syntympiv sinulle :)

Nyt taidankin painella nukkumaan..hyvi itylit..

« Viimeksi muokattu: 09.03.08 - klo:01:44 kirjoittanut Nuubialainen Prinsessa »
Lapsissa asuu rakkaus.

Phrase

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 26
  • Koe maailma lapsen tavoin.
    • Profiili
« Vastaus #8 : 09.03.08 - klo:03:38 »
Kunpa sit malttaisikin vain menn nukkumaan. Tm netti on niin koukuttava paikka, ett tnne j jumiin vaikka miten haukotuttaisi. Kaipa min tst menen, hyvi it teille jotka jo todennkisesti nukutte.
Totuus on tarua ihmeellisemp.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #9 : 16.03.08 - klo:14:22 »

Niin, hiljaisuus isin lepuuttaa hermoja ja ajatukset saavat juosta vapaasti..
..siksi ei tee mieli menn nukkumaan vaikka vsyttisikin :)

Harmittaa kun eilen oli tit ja psin kotiin vasta illalla. Saunan jlkeen olin sitten niin vsynyt, ett simahdin sohvalle ja nukuin 12 tuntia..se siit illasta sitten..ja huomenna taas tihin..olipa lyhyt viikonloppu..

Tyt vaatii niin paljon jrjenkytt, ett aivot on ihan tyhjksi puhalletut kun viimein aina psee kotiin ja vsyttkin aina niin kamalasti..onneksi on psiisloma tulossa, ett voi hieman henght :)

Nefertiti..sain nyt viimein tuonne jatkopalan..jn odottamaan mit jnn keksit seuraavaksi..Kuka on Minet?

Lapsissa asuu rakkaus.

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #10 : 24.03.08 - klo:10:01 »
Onkos tlt kukaan tulosa ens kesn Juvalle Puustockiin? Ite oon aatellu tuon avokin seurassa sinne taas lipua. Alkaa pikku hiljaa jnsktt ket tulee esiintyyn, ku keskiviikkona julkasevat kuulemma. :)
Kari Tapio on ij!

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #11 : 26.03.08 - klo:08:44 »
Ite oottelen ett jos vaikka Ruisrock ottais Tersbetonin esiintymn, sehn ny on se kuumin nimi suomessa.. Tykkis nh pojat siell, muuten nytt vhn heikolta minun kannaltani tuo Ruisrockin tarjonta, eik viittis mihinkn hevonketunkuuseenkaan (Helsinki, Tampere) lhte kun sitten menis taas majotukseen rahaa :(
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #12 : 27.03.08 - klo:08:23 »
Sorry mahdollinen poissa oloni, mutta olen kipen, joten lepmiseksi menee. Tnn kuitenkin sen verta parempi fiilis, ett tuli kurkkaamaan teit. :)
*Menee keittmn teet.*

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #13 : 30.03.08 - klo:11:58 »

Flunssanko iski? Pikaista paranemista nefertiti :)
Meillkin riehui tuossa viikolla rhkk mahatauti, itse en sairastunut, mutta muksut ja itini sen sijaan olivat kipein..olipa kiva tulla iltavuorosta kotiin, kun lattiat lainehti oksennuksesta =( Onneksi se tauti katosi miltei yht killisesti kuin oli tullutkin..

Meill on muutenkin hirmunen hsskk tll pll kun pit pakkailla joutavia kamoja valmiiksi muuttoa varten, huh mitenkhn aika riitt..

Tuosta tersbetonista tuli muuten mieleeni, ett mitenkhn pojat mahtavat prjt viisuissa?
Lapsissa asuu rakkaus.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #14 : 31.03.08 - klo:08:32 »

Tuosta tersbetonista tuli muuten mieleeni, ett mitenkhn pojat mahtavat prjt viisuissa?

Luin jostain ett olivat haastattelussa sanoneet menevns hvimn ensimmisen bannattuna/hylttyn bndin :( toivottavasti ei ole totta vaikken mikn suuri fani olekaan. En muutenkaan usko ko bndin menestykseen, sama vitsi kahteen kertaan kerrottuna ei en naurata.
Strange but not twisted

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.