Yliluonnolliset asiat ja kokemukset

Aloittaja nukka_, 23.07.07 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

Bam

^ Juu, meillä päin ei oletettavastikaan ole kettuja, ellei sitten joku satunnainen ohikulkija, koska aluetta isännöivät ilvekset :)
Before you my life was like a moonless night.

SuiSeli

No tollasia Deja vu ilmiöitä on aika usein. Ja toinen on enneunet nään suunnilleen jokaviikko jonku unen minkä tapahtuma sitten tapahtuu oikeesti. Se on aika pelottavaa oikeestaa niinku esim jskus tänä talvena vähä joulun jälkee näin unta et puhuin mutsille keittiössä jstain mitä en nyt muista ja parin päivän päästä mää puhuin sille täsmälleen samasta asiasta ku se kysy jtn. En ollu ees muistanu koko unee ennenku sit vähä ajan päästä hiffasin et se oli täsmälleen sama keskustelu ku siinä mun unessa:O

SuiSeli

Itteeni on aina kiinnostanu kummittelu ja ufojutut ja yleisesti kaikki paranormaali. Tosta itestään palamisesta luin jstain että ihmisen kehossa jtkut rasvat leimahtaa palamaan ja ihminen sitten syttyy ja palaa pelkästää ite ku se palaa sillee sisältäpäin.
Ja tosta kasvohommelista sen verran että se on yks harvoista semmosista kummituskertomuksista mitä ei oikeesti oo voitu todistaa feikiks mitenkää ja mikä on silleen uskottava. Ois mielenkiintosta päästä johonki tommoseen kuuluisaan kummittelupaikkaan vaikka pariks yöks katteleen jos näkyis jtn :P

SuiSeli

No ensimmäisenä tulee mieleen meijän vanha koulu missä kerrotaan olevan joku kummitus jonka aika moni on kertonu nähneensä

Kerron tässä ny yhen jutun minkä oon kuullu siitä. Tää jolta olin jutun kuullu oli jääny kaverinsa kanssa liikuntatunnin jälkeen pukuhuoneeseen ja kuullu siellä semmosta kenkien kopinaa. Sit ne oli menny semmoselle käytävälle joka on siis niien pukkareiden takana ja nähny siellä semmosen mustan kummituksen jolla oli ollu semmoset puukengät jalassa :o. Ois noita juttuja varmaa enemmänki ku vaa muistais niitä:(
Sit kanssa papan jssain hautajaiskuvassa näky semmosen metän laidalla jku tumma hahmo ja parissa kuvassa oli näitä orbeja. En sit tiiä oliko se vaa mun mielikuvitusta se hahmo mut siinä siis näky selvästi suunnilleen ihmisen muotonen tumma hahmo metän laidalla.

Aateltiin kanssa kaverin kanssa mennä yhtee autiotaloon jossa kerrotaan kummittelevan katteleen ja kuvaileen ja ottaan äänityksii jos vaikka löytyis jtn mielenkiintoista:P

Mina

Varoituksen sana, autiotalo ei välttämättä olekkaan autiotalo. Kaverini menivät kerran autiotaloksi luulemaansa taloon (näytti kyllä ihan hylätyltä talolta), mutta kas, talossa olikin hälyttimet ja poliisit kurvasivat paikalle ja kirjoittivat jokaiselle kaverilleni sakot ;)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

Tuostakin on esitetty argumenttia että millä ne rasvat sitten syttyisivät palamaan ja että rasva ei pala niin kuumana että ihminen palaisi tuhkaksi suurimmilta osin, tyyliin että jalka tai käsi jää jäljelle, muuten on vain tuhkaa ja joku kallonpala tms.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

Melkein samaa kuin miulla siis :) Miulla ilmenee että muistan nähneeni asian aikaisemmin ja saatan vastata kysymykseen ennenkuin se on minulle esitetty, äidillekin sanoin kerran että "Juu, kyl mie sen sinne ajan", äiti jäi tuijottamaan ihan hoomoilasena ja sanoin että "Niin, sun piti kysyä että heitänkö Tompan kaverilleen rakennustalkoihin jos saan sitten auton käyttöön koko päiväks" Äiti kyllä ihmetteli todella :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Niin ja ymmärtääkseni tämä rasvan palaminen on piitkä pitkä prosessi. Hyi, olisi se kyllä aika kauhea syttyä tuleen :/ näin tuskan (siis se tunteen) ei niin suurena ystävänä ajatus puistattaa! Onko kukaan katsonut Haamutiimiä joka tulee Jim-tv:stä?
Strange but not twisted

SuiSeli

Lainaus käyttäjältä: Floora - 22.05.08 - klo:08:24
Onko kukaan katsonut Haamutiimiä joka tulee Jim-tv:stä?


Oon pari jaksoo kattonu mutta niissä ainakaa ne ei oo löytäny oikee mitää niistä paikoista. Mitä ny pari "orbia" ja itekseen auenneen oven.

SuiSeli

Lainaus käyttäjältä: Mina - 21.05.08 - klo:22:45
Varoituksen sana, autiotalo ei välttämättä olekkaan autiotalo. Kaverini menivät kerran autiotaloksi luulemaansa taloon (näytti kyllä ihan hylätyltä talolta), mutta kas, talossa olikin hälyttimet ja poliisit kurvasivat paikalle ja kirjoittivat jokaiselle kaverilleni sakot ;)

Tää talo on suht varmasti autio. Siinä ei oo ees ovea :P

Mina

If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

Joskus ku oon muistanu mut en kovin usein..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Välillä on ollu ihan mielenkiintosia juttuja mutta mutta kuten Suiseli tuossa jo totesikin niin harvemmin ne löytää mitään. Pari kertaa on ollu esim. tilanteita joita ei ole voitu kumota kuten se kun yhden jäsenen laukku löi tätä niin että jäsen kaatui ja se näkyy nauhalla tai kun jokin juoksee edestakas yhdessä filmeistä kun ne oli tutkimassa vanhaa mielisairaalaa. Itse katson sen joka keskiviikko kun se tulee sopivaan aikaan lounaan jälkeen kun aula on rauhoittunut. Minulla siis on pari taulua täällä asiakkaiden iloksi :)
Strange but not twisted

Minnih

#88
Mulka on yks juttu vaa kun olin 8-vuotias..
Ei oo mitenkää pelottava.

Olin vuoteessa jo ja en, saanu mitenkään unta. No sit mä kattelin vähä kaikkialle et mua alkais väsyttää mu sitten, ku katoin just mun komeroo päin näin ihan niiku joku olis tullu sieltä pois, se oli niinku no.. semmonen tumma ihminen. Sit näin ku se katto mua päin ja näki et mä oon hereillä niin vtu mua alko pelottaa niin et Tuli kuset housuu mut vtu sitte huomasin et se oli siinä vielki ja oli menos takas mun , komeroo mua pelotti niin paljon et meinasin kiljuu. Mut en uskaltanu ees kiljuu ku luulin et sit se tappais mut tai jotain. Kuiteski halusin Isän Ottavan se komeron oven ja koko komeron pois..
En oo varma oliks se haamu tai mikään mut kuiteski..
Bye, Bye Bítch.

Mina

Kielenkäyttöä voisit Minnih hiukan selventää, ja jättää ne v-alkuiset sanat ja muutkin kirosanat kokonaan pois ja kirjoittaa niinkuin kuuluu, ei lauseen keskelle isolla kirjaimilla alkavia sanoja elleivät ne ole erisnimiä etc. mitkä kirjoitetaan isolla.. Kukaan meistä ei ole täydellinen, en minäkään kirjoitusasussa enkä muutenkaan, mutta jotenkin vain ottaa päähän tuollainen kun ei voi kirjoittaa selkeästi
If only I had a heart it would break - Oh sure