Tänään on lauantai 22. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Visa

Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset asiat ja kokemukset  (Luettu 141467 kertaa)

Tuulia

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 5
    • Profiili
Vs: Kummituksia maailmalta
« Vastaus #90 : 06.07.08 - klo:19:43 »
Jnni juttuja. Tosi pelottavaa tuo itsestn palaminen. Mutta en kyll usko tuohon selitykseen, ett muka kehon rasvat palaisivat ja lhell olisi esim. kynttil, joka sytyttisi ihmisen tuleen. Miksi nm ihmiset palavat ja jotkut heist kuitenkin jvt henkiin? Ovatko he tehneet jotain pahaa, ja palaminen olisi heidn palkkansa pahoista teoista? Kuitenkin hurjaa, ett esim. jalka ja kallo ovat jneet jljelle.

Lainasin joskus kirjastosta kirjan nimelt Haunted London. Siin oli tosi paljon mielenkiintoisia kummitusjuttuja ympri Lontoota, mm. BBC:n studioilta, teattereista ja metroasemilta. Kannattaa hankkia ksiins tuo kirja! Tytyisi joskus ostaa ihan omaksi tuo itsekin.

hiiii

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 8
    • Profiili
Vs: Kotimaan kummitus jutut
« Vastaus #91 : 06.07.08 - klo:20:49 »
eik kenellk tullu mieleen tota ensimmist tarinaa lukiessa, ett harakkahan siell katolla vain kveli

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #92 : 10.07.08 - klo:13:18 »
Ei se ollu harakka! Se oli kummitus! Hyshys nyt hiiii :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
Vs: Yliluonnollisia kokemuksia ja kykyj
« Vastaus #93 : 18.07.08 - klo:13:32 »
Mein porukat osaa lukea ajatuksia, tai sitte m joskus tiin mit ne ajattelee. Just ku aattelen jotain henkil, asiaa yms. ni samassa joku alkaa puhua siit mulle.

Lainasin joku aika sitte kirjan "Hengen anatomia". En kerennyt lukea kirjaa loppuun, mutta siin oli kaikenlaista parantamisesta ja miten sit oppii. Suosittelen lukemaan, koska trke asiaa oli paljon ja muistakin asioista. Ja samalla suosittelen Betty Bethardsin unikirjaa. Nuo kaks kirjaa on ainakin mulle ollut tosi hydyllisi ja niist olen oppinut kaikenlaista.
No ly sit turpaan!

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #94 : 19.07.08 - klo:20:29 »
Tulin n. kuukausi sitten rippileirilt, siell oli tapahtunu yhelle tytlle spooky-juttuja... heti kun psin kotiin, ni oisin kirjottanu ne tnne, mutta ku koitin lhett, ni foorumi ei suostunu toimimaan. Ei se mitenkn erityisemmin kieltny niit kertomasta eteenpin, mutta ei tyknny kauheena puhua niist.

Se tyyppi oli joskus aikasemmin elmssn kokeillu spiritismi, joka saatto jotenki vaikuttaa niihin tapahtumiin. Nimi en mene mainitsemaan.

Se tytt oli istunu (ilmeisesti) ulkona ja selaillu raamattua. Sitte se oli lytny jotakin juttua saatanasta ja ku se luki sit, ni yhtkki ne sivut silleen alko liukumalla knty hiljalleen (siis liukua, ei sill tavalla kun sivut liikkuu tuulessa) siihen asti, ett tuli joku sivu, jossa luki jotain ett "Jumala rakastaa". Se tytt oli ollu vh ihmeissn ja kntny takas sen sivun saatanasta. Ja juttu oli toistunu taas.

Seuraavana pivn ois ollu iltahartaus, johon t tytt ei jostakin syyst tullu ollenkaan. Se oli ollu yksin mkiss ja kattonu ulos ikkunasta. Kaikki oli ollu ihan normaalia. Se katto pois vhn aikaa ja ku se katto taas ni koko ikkuna oli ihan musta, eik siit nkyny ulos ollenkaa. Tytt sikhti ja juoksi vessaan. Siell se ovi ei meinannu menn milln kiinni, vliss ei ollu mitn. Ovi avautu kolmesti ennenku se tytt sai vetsty sen kiinni.

Ett tllaista tapahtui rippileirill. Ja koko loppuillan kaikki oli ihan paniikissa ja valvojat kvi selittelemss ett ei mit ht. [sori jos sekava teksti, mutta on vhn kiire]
No ly sit turpaan!

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #95 : 22.07.08 - klo:19:07 »
Huh, aika pelottavan kuulosta.. Itte olisin kyll ollu ihan kauhuissani ett mit tapahtu.. Suht selkeesti kyll selitetty vaikka kiire ilmesesti olikin :D

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
« Vastaus #96 : 19.08.08 - klo:19:21 »
Viime kesn mun serkku je sen mies tuli kymn meill. M, iti ja vieraat mentiin pihalle symn, kun oli hyv ilma. Sitten me alettiin puhumaan punarinnoista ja elimist yleenskin. Sitten keskustelu kntyi sisiliskoihin. Min, serkkuni ja serkun mies puhuimme sisiliskoista, mutta iti ajatteli  jostain syyst sisiliskon siilin. Kun olimme keskustelleet jonkin aikaa muistin yhtkki, ett se tysin sama keskustelu on kyty aikaisemminkin ja muistin mys, mit muut sanoivat ja ett iti sekoitti siilin ja sisiliskon vaikka se ei ollut tullut viel ilmi.
En tied mist tm johtui.
Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

mittari

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 1
    • Profiili
« Vastaus #97 : 05.09.08 - klo:15:29 »
Mulla ei ole onneksi mitn suurempia kokemuksia, enk kyll niit toivoisikaan. Mummuni nkee enne unia.
Pienen, niin pienen etten muista olen nhnyt kuolleen ttini. itini oli silloin paikalla, hn kuuli vain askeleen net.
Saan vlill aavistuksia.
Tulee yhtkki outo olo, tll ololla tiedn jotain ei niin hyv tapahtuneen tai tapahtuvan.
Yleens aavistukset tulevat yllisten unien jlkeen.
Yhden enne unen olen nhnyt, ja sen jlkeen en ole halunnut ajatella uniani kovinkaan paljon.

Isoisni kuolema otti aika koville. Hn oli vakavasti sairas ja soimasin itseni hnen kuolemastaan,
koska olin vienyt hnet hoitoon.
Kuukausi hnen kuoleman jlkeen nin unta jossa tuffani hortoili laitoksen kytvill, auton hnt ja opastin.
Samalla tuli hoitaja, joka otti tuffaani kdest kiinni, katsoi minuun ja sanoi lempesti; Anna tuffa minulle, vien hnet lepmn.
Kyll me hoidamme hnet yt. Sinun tysi on tehty.

Juuri viime viikolla ajattelin kaukausta sukulaistani jota en ole nhnyt vuosiin.
Seuraavana pivn hn oli ottanut minuun shkpostilla yhteytt.
Kaverin kanssa ky usein niin ett ajattelen hnt ja samalla puhelin soi ja hn soittaa minulle.
Joskus alan hakemaan puhelinta yhtkki, niinkuin alitajuntaisesti ja kun saan sen kteeni se alkaa soida.
Hauskaa on se kun kuljen syksyisinkin tuttua lenkkireisuua, aina ne samat katuvalot sammuu kohdallani.
Joskus se pelotti, mutta nyt pikemmin huvittaa.

paran

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 4
    • Profiili
« Vastaus #98 : 06.10.08 - klo:10:28 »
Brown Lady on oikeastaan kummitustarinoiden iti ja kehto, johtunee osaltaan siit, ett se on erittin tarkasti kuvattu ja todistusaineistokin on varsin vakuuttava. Itse olen muutamia artikkeleita kirjoitellut tst tapauksesta ja kyllhn tm aina mielt jnnitt kun tst leidist psee juttuja kirjoittelemaan.

Allekirjoituksessa lytyy sivusto miss on listattuna jo mukavasti nit tapauksia ja lis tulee viikoittain.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #99 : 06.10.08 - klo:10:35 »
Tnne vissiin kuuluu tm.. Eli katsooko joku SubTVlt ohjelmaa Riivatut Talot? Itse katson tyyliin kunhan telkkari on auki pitmss jotain meteli, en oikeen usko niiden juttuihin. Esimerkiksi pydn kallistaminen (table tipping) voidaan vallan hyvin tehd niin, ett joku liikuttaa pyt sormillaan tai jaloillaan, sill aina ei lattiatasossa ole kameraa. Mielestni tyyppien pitisi olla todella hankalassa asennossa sormenpt vain tuskin pyt koskettaen ja takapuoli kauas taakse  tynnettyn ett kukaan ei voi liikuttaa pyt. Sama, ett miksi ihmeess kukaan ei koskaan ne haamuja, vain epmrisi tuntemuksia ja kolauksia. Pitisi siis vain sokeasti luottaa sarjan tekijihin. Anteeksi typot, en ne nytt kunnolla

paran

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #100 : 06.10.08 - klo:10:41 »
Tnne vissiin kuuluu tm.. Eli katsooko joku SubTVlt ohjelmaa Riivatut Talot? Itse katson tyyliin kunhan telkkari on auki pitmss jotain meteli, en oikeen usko niiden juttuihin. Esimerkiksi pydn kallistaminen (table tipping) voidaan vallan hyvin tehd niin, ett joku liikuttaa pyt sormillaan tai jaloillaan, sill aina ei lattiatasossa ole kameraa. Mielestni tyyppien pitisi olla todella hankalassa asennossa sormenpt vain tuskin pyt koskettaen ja takapuoli kauas taakse  tynnettyn ett kukaan ei voi liikuttaa pyt. Sama, ett miksi ihmeess kukaan ei koskaan ne haamuja, vain epmrisi tuntemuksia ja kolauksia. Pitisi siis vain sokeasti luottaa sarjan tekijihin. Anteeksi typot, en ne nytt kunnolla

Itse katson sarjaa aina kun kerken. Vaikuttavia tapauksia, tosin vlill tuntuu, ett meedio on opetellut sen rakennuksen historian jo ulkoa ku niin hyvin siit osaa kertoa. Onko kukaan jo katsonut ensimmist jakso suomalaisesta vastaavasta ohjelmasta(Piiri)?

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #101 : 07.10.08 - klo:12:27 »
Katsoin, niin slittv yrityst matkia irkkukollegaansa ett ei ole tosikaan.. :D Mitn kummallisia juttuja ei nhty, juontaja (Joka on btw, nyttelij!!) vain muka tunsi hengenahdistusta etc, ett joo.. Sama kun Riivatut talot, en usko thn ollenkaan.

Edit. Niin, ja meediohan tuossa Riivatuissa taloissa kyselee henkioppaaltaan tietoja etc, siksi tiet niin paljon. Vitetysti
« Viimeksi muokattu: 07.10.08 - klo:12:29 kirjoittanut Mina »

paran

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #102 : 07.10.08 - klo:19:59 »
Juuh, katoin piirin ja enk katso sit en koskaan! Aivan Pa***. Tosin riivatut talot on erittin mielenkiintoinen, mutta toi piiri on kyll tosi heikko yritys!!

Charmed

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 32
  • kATIE CASSIDY
    • Profiili
    • Kuva valikkot
« Vastaus #103 : 08.10.08 - klo:20:21 »
Ihan kiva tarina.Mukavaa tiet tst juttusta.

kisu2008

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 1
  • hip hei
    • Profiili
« Vastaus #104 : 13.10.08 - klo:23:41 »
Olin ala-asteella koulussa ja asuimme vanhassa nuorisoseuran talon pdyss. Meill oli sauna salin puolella mentvst ovesta kellarissa ja suihku tietysti. suihkun seinss tiili sellaisessa oli kaksi reik. ja arvaa tuntuiko et joku katsoo sielt. No ei siin mitn.. ern yn hersin juomaan vett, mulla oli parvisnky ja ala osassa koulu pyt ja kurotin ottamaan vett ja olin hereill.. siin sitten nin lattialla seisovan miehen ilman pt ja p kainalossa. En tied onko se unen ja valveen rajamailla nkem vaiko sit joku joskus tapettu ihminen siin on ollut teatteri esityksi huutokauppoja ja tansseja ja talo on vanha. ja toinen juttu olin ern iltana juuri saamassa unenpst kiinni kun se ovi mik vie "salin" puolelle aukese ihan yhtkki ja oli varmasti lukossa kun isk laittoi sen viel lukkoon. isk kvi katsomassa ett onko siell joku muttei ollut... paljon siin talossa oli outoa.. ihan kylmt vreet tulee kun ajattelen asiaa
anmaru

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.