Tänään on maanantai 29. marraskuuta 2021
Nimipäivää viettää Aimo

Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset asiat ja kokemukset  (Luettu 139870 kertaa)

Bam

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 28
    • Profiili
Vs: Kotimaan kummitus jutut
« Vastaus #75 : 17.04.08 - klo:12:14 »
^ Juu, meill pin ei oletettavastikaan ole kettuja, ellei sitten joku satunnainen ohikulkija, koska aluetta isnnivt ilvekset :)
Before you my life was like a moonless night.

SuiSeli

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 36
    • Profiili
Vs: Yliluonnollisia kokemuksia ja kykyj
« Vastaus #76 : 17.05.08 - klo:20:18 »
No tollasia Deja vu ilmiit on aika usein. Ja toinen on enneunet nn suunnilleen jokaviikko jonku unen mink tapahtuma sitten tapahtuu oikeesti. Se on aika pelottavaa oikeestaa niinku esim jskus tn talvena vh joulun jlkee nin unta et puhuin mutsille keittiss jstain mit en nyt muista ja parin pivn pst m puhuin sille tsmlleen samasta asiasta ku se kysy jtn. En ollu ees muistanu koko unee ennenku sit vh ajan pst hiffasin et se oli tsmlleen sama keskustelu ku siin mun unessa:O

SuiSeli

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Kummituksia maailmalta
« Vastaus #77 : 18.05.08 - klo:15:21 »
Itteeni on aina kiinnostanu kummittelu ja ufojutut ja yleisesti kaikki paranormaali. Tosta itestn palamisesta luin jstain ett ihmisen kehossa jtkut rasvat leimahtaa palamaan ja ihminen sitten syttyy ja palaa pelkst ite ku se palaa sillee sisltpin.
Ja tosta kasvohommelista sen verran ett se on yks harvoista semmosista kummituskertomuksista mit ei oikeesti oo voitu todistaa feikiks mitenk ja mik on silleen uskottava. Ois mielenkiintosta pst johonki tommoseen kuuluisaan kummittelupaikkaan vaikka pariks yks katteleen jos nkyis jtn :P

SuiSeli

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #78 : 18.05.08 - klo:15:45 »
No ensimmisen tulee mieleen meijn vanha koulu miss kerrotaan olevan joku kummitus jonka aika moni on kertonu nhneens

Kerron tss ny yhen jutun mink oon kuullu siit. T jolta olin jutun kuullu oli jny kaverinsa kanssa liikuntatunnin jlkeen pukuhuoneeseen ja kuullu siell semmosta kenkien kopinaa. Sit ne oli menny semmoselle kytvlle joka on siis niien pukkareiden takana ja nhny siell semmosen mustan kummituksen jolla oli ollu semmoset puukengt jalassa :o. Ois noita juttuja varmaa enemmnki ku vaa muistais niit:(
Sit kanssa papan jssain hautajaiskuvassa nky semmosen metn laidalla jku tumma hahmo ja parissa kuvassa oli nit orbeja. En sit tii oliko se vaa mun mielikuvitusta se hahmo mut siin siis nky selvsti suunnilleen ihmisen muotonen tumma hahmo metn laidalla.

Aateltiin kanssa kaverin kanssa menn yhtee autiotaloon jossa kerrotaan kummittelevan katteleen ja kuvaileen ja ottaan nityksii jos vaikka lytyis jtn mielenkiintoista:P

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #79 : 21.05.08 - klo:22:45 »
Varoituksen sana, autiotalo ei vlttmtt olekkaan autiotalo. Kaverini menivt kerran autiotaloksi luulemaansa taloon (nytti kyll ihan hyltylt talolta), mutta kas, talossa olikin hlyttimet ja poliisit kurvasivat paikalle ja kirjoittivat jokaiselle kaverilleni sakot ;)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #80 : 21.05.08 - klo:22:46 »
Tuostakin on esitetty argumenttia ett mill ne rasvat sitten syttyisivt palamaan ja ett rasva ei pala niin kuumana ett ihminen palaisi tuhkaksi suurimmilta osin, tyyliin ett jalka tai ksi j jljelle, muuten on vain tuhkaa ja joku kallonpala tms.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
Vs: Yliluonnollisia kokemuksia ja kykyj
« Vastaus #81 : 21.05.08 - klo:22:48 »
Melkein samaa kuin miulla siis :) Miulla ilmenee ett muistan nhneeni asian aikaisemmin ja saatan vastata kysymykseen ennenkuin se on minulle esitetty, idillekin sanoin kerran ett "Juu, kyl mie sen sinne ajan", iti ji tuijottamaan ihan hoomoilasena ja sanoin ett "Niin, sun piti kysy ett heitnk Tompan kaverilleen rakennustalkoihin jos saan sitten auton kyttn koko pivks" iti kyll ihmetteli todella :D

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #82 : 22.05.08 - klo:08:24 »
Niin ja ymmrtkseni tm rasvan palaminen on piitk pitk prosessi. Hyi, olisi se kyll aika kauhea sytty tuleen :/ nin tuskan (siis se tunteen) ei niin suurena ystvn ajatus puistattaa! Onko kukaan katsonut Haamutiimi joka tulee Jim-tv:st?
Strange but not twisted

SuiSeli

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #83 : 22.05.08 - klo:14:33 »
Onko kukaan katsonut Haamutiimi joka tulee Jim-tv:st?

Oon pari jaksoo kattonu mutta niiss ainakaa ne ei oo lytny oikee mit niist paikoista. Mit ny pari "orbia" ja itekseen auenneen oven.

SuiSeli

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #84 : 22.05.08 - klo:14:33 »
Varoituksen sana, autiotalo ei vlttmtt olekkaan autiotalo. Kaverini menivt kerran autiotaloksi luulemaansa taloon (nytti kyll ihan hyltylt talolta), mutta kas, talossa olikin hlyttimet ja poliisit kurvasivat paikalle ja kirjoittivat jokaiselle kaverilleni sakot ;)

T talo on suht varmasti autio. Siin ei oo ees ovea :P

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #85 : 22.05.08 - klo:15:45 »
No sitte joo :D

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #86 : 22.05.08 - klo:15:46 »
Joskus ku oon muistanu mut en kovin usein..

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #87 : 23.05.08 - klo:08:59 »
Vlill on ollu ihan mielenkiintosia juttuja mutta mutta kuten Suiseli tuossa jo totesikin niin harvemmin ne lyt mitn. Pari kertaa on ollu esim. tilanteita joita ei ole voitu kumota kuten se kun yhden jsenen laukku li tt niin ett jsen kaatui ja se nkyy nauhalla tai kun jokin juoksee edestakas yhdess filmeist kun ne oli tutkimassa vanhaa mielisairaalaa. Itse katson sen joka keskiviikko kun se tulee sopivaan aikaan lounaan jlkeen kun aula on rauhoittunut. Minulla siis on pari taulua tll asiakkaiden iloksi :)
Strange but not twisted

Minnih

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 3
    • Profiili
« Vastaus #88 : 08.06.08 - klo:17:19 »
Mulka on yks juttu vaa kun olin 8-vuotias..
Ei oo mitenkää pelottava.

Olin vuoteessa jo ja en, saanu mitenkään unta. No sit mä kattelin vähä kaikkialle et mua alkais väsyttää mu sitten, ku katoin just mun komeroo päin näin ihan niiku joku olis tullu sieltä pois, se oli niinku no.. semmonen tumma ihminen. Sit näin ku se katto mua päin ja näki et mä oon hereillä niin vtu mua alko pelottaa niin et Tuli kuset housuu mut vtu sitte huomasin et se oli siinä vielki ja oli menos takas mun , komeroo mua pelotti niin paljon et meinasin kiljuu. Mut en uskaltanu ees kiljuu ku luulin et sit se tappais mut tai jotain. Kuiteski halusin Isän Ottavan se komeron oven ja koko komeron pois..
En oo varma oliks se haamu tai mikään mut kuiteski..
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo:17:24 kirjoittanut Minnih »
Bye, Bye Btch.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #89 : 13.06.08 - klo:00:25 »
Kielenkytt voisit Minnih hiukan selvent, ja jtt ne v-alkuiset sanat ja muutkin kirosanat kokonaan pois ja kirjoittaa niinkuin kuuluu, ei lauseen keskelle isolla kirjaimilla alkavia sanoja elleivt ne ole erisnimi etc. mitk kirjoitetaan isolla.. Kukaan meist ei ole tydellinen, en minkn kirjoitusasussa enk muutenkaan, mutta jotenkin vain ottaa phn tuollainen kun ei voi kirjoittaa selkesti

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.