Tänään on lauantai 22. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Visa

Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset asiat ja kokemukset  (Luettu 141466 kertaa)

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
Vs: Kotimaan kummitus jutut
« Vastaus #105 : 14.10.08 - klo:10:28 »
Kuulostaa aika hurjalta toi kisu2008:n juttu. o.o

Tajusinpa minkin, etten olekaan pitkn aikaan mitn tnne foorumille kirjoittanut. o.o Muiden viestej vain kynyt urkkimassa. How shameful. xD

Mutta kuitenkin. Tss vhn aika sitten (olisiko ollut viime viikolla, en nyt muista tarkkaan) kvi kuitenkin semmoinen pieni juttu kun olin menossa nukkumaan. Olin saanut juuri koneen sammutettua ja kmmitty snkyyn, kun sngyn reunalla loikoileva kissani nosti kisti pns yls ja rupesi katselemaan valppaasti eteiseen (huoneeni ovesta siis nkyy sellaisen pienen "kytvn" kautta suoraan eteiseen ja sit kautta keittin ja vanhempien huoneen ovelle asti) ja siirtyi sngyn reunalle sellaiseen asentoon, ett psee ponkaisemaan koska tahansa juoksuun jos on tarve. Kissani siis hersi aivan syvst unesta silmnrpyksess. En siihen kiinnittnyt sen enemp huomiota, ja olin juuri laittamassa valot pois plt, kun kissani rupesi naksuttelemaan (siis pitmn sit kummallista nt, jota kissat pitvt nhdessn jonkin saaliin tms.) yh katse liimattuna eteisen suuntaan.

Meiklinen sitten rupesi siin hmmstelemn, ett mit kummaa se siell nkee, kun yhtkki kissani alkoi peruuttaa kauemmas sngyn reunalta. Ja siin samassa kauhea kolina kuului eteisen suunnasta. Min siin sitten sydn kurkussa nousin yls ja lhdin kauhuissani katsomaan mit oli tapahtunut. Kaikki muut siis nukkuivat.
No, vessassa oli sitten sellainen suurikokoinen ilmanraikastin rmhtnyt alas seinlt.

Aloin mietti, ett mik ihme siell hiiviskeli ilmanraikastinta paiskomassa, mink kissani sitten huomasi, vai aistikohan kissani kenties ett evil ilmanraikastin aikoi hypt seinlt. Jaa a, mutta yunet tlt vainoharhaiselta hssttjlt kuitenkin kaikkosivat. :D

Ennenkin jotain tmn suuntaista tapahtui, ett aluksi siskoni ja min huomattiin jotain omituisuuksia huoneessamme ja sitten joku painava pannunalunen tipahti keittin seinlt alas. Olen mielestni kirjoittanutkin siit tnne joskus. :) No mutta, tllist vaihteeksi.

atma

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 2
    • Profiili
Vs: Yliluonnollisia kokemuksia ja kykyj
« Vastaus #106 : 17.10.08 - klo:16:47 »
Mulla ois nyt yks juttu kirjottaa... en tied onko t nyt mitenkn yliluonnollinen kokemus, tai mitn, ehk vaan merkki kasvavasta hulluudestani... emm tii.

No, kuitenkin, olin jokin aika sitten pari piv Vammalassa. En ollut koskaan ennen kynyt siell, niin tottakai halusin nhd paikkaa ja kierrettiin sitten siell ympriins katsellen nhtvyyksi.

Molempina kahtena pivn tuli siell kvelless sellasia kummallisia tunteita, niinkun oisin ollu siell ennenkin. Ei, ne ei olleet deja vu- ilmiit, tai mit lie, vaan paikka tuntui niin uskomattoman tutulta. Ekan kerran tllnen tunne tuli kun kveltiin siell rannalla ja ruokittiin sorsia pienelt kaarisillalta. Tuli sellanen muistikuva, ett m olisin istunut siell poukaman rannalla ja katsellut sielt niit vesilintuja.

Toisen kerran tunne tuli, kun oltiin kirkon pihassa. Ihailtiin siin sitten kauniita sankarihautoja, kun tuli sellanen olo ett m olisin ennenkin ollut siell, kulkenut hautarivistjen vliss ja lukenut nimi kivisist risteist.

Kolmas tunne tuli kun mentiin kirkkoon sislle ja lhestyttiin alttaria. Tuli muistikuva itsestni istumassa siin samaisessa kirkossa.

Neljs ja vahvin tunne tuli, kun seisottiin yhden patsaan edess. Yhdess mietittiin, ett mik patsaan nimi on. Nimi luki patsaan jalustassa, mutta siit ei selv saanut. Ja yhtkki tiesinkin sen patsaan nimen (jonka olen nyt jo unohtanut, mutta muistaakseni patsas oli kirjaston edess), ja muistin ihan selvsti itseni pllistelemss saman patsaan jalustaa, sen viereen kyykistyneen ja kirjaimia siristellen ja sivellen. iti vannoi, etten ole koskaan ennen kynyt Vammalassa.

Monessa muussakin paikassa siell ollessani tuli sellainen olo, kuin olisin ihan tutussa paikassa.

Kvin Vammalassa mys taidenyttelyss jossain vanhassa talossa. Yhdess huoneessa oli flyygeli, joka oli tosin peitetty huolellisesti. Kun olin viereisess huoneessa, kuulin aivan selvsti, ett joku paineli flyygelin koskettimia hitaasti pari kertaa. Nyttely katsomassa oli sill hetkell minun ja itini lisksi vain pari naista ja pikkupoika, jotka olivat jo seuraavassa huoneessa. Saattaahan olla ylivilkasta mielikuvitustani. :)

Ett tllist minulle on sattunut.

Itsell on ollut juri samanlaisia kokemuksia. Olen vain mennyt vieraaseen metsn ja alkanut tuntua ett olen ollut tll aikaisemmin vaikka en ole ollut siell koskaan. Huomattuani ett on tutun oloinen paikka. Tulee mieleen vanhoja unia jossa olen metsss  ja unta / todellisuutta verratessa ne ovat identtiset lysin metsst unessa olleen lammen ja kalliot .

azn

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 27
    • Profiili
« Vastaus #107 : 18.10.08 - klo:18:35 »
Itsellni tapahtui jnn juttu, nyt vasta tuli mieleen lueskeltuani toiselta palstalta hevosista ja niiden kyvyst havaita yliluonnollista.
Olin mkill kaverin kanssa, mkki sijaitsee keskisuomessa maalla.. Istuttiin yhten yn bussipyskill, joka ei ole ollut kyll vuosiin enn kytss, kun ei bussitkaan siell kulje. Tie on sellainen vanha soratie, ja tien toisella puolella, vastapt pyskist oli hevosaitaus, ja aitauksessa hevonen. Siin istuttiin ja juteltiin ja hevonen kyttytyy vallan oudosti, silloin me vain ajateltiin, ett se vaan haluaa tehd tuttavuutta meidn kanssa, mutta nin jlkeenpin ajateltuna, ehk hevonen vaistosi jotain. Se juoksenteli aitausta edestakas ja hirnui ymsym..
Samalla paikalla pari vuotta aikasemmin koin jotain outoa illalla kun olimme kaverin kanssa kvelylenkill, joka pttyi aika kki, juuri tn bussipyskin takana on pieni mets, ei siis mikn iso, mutta mets kuitenkin.. siin kun kveltiin kuului metsst aina rasahduksia siin kohtaa jossa kvelimme, vlill pyshdyimme kuuntelemaan, mutta ei mitn kuulunut, ja jatkettiin taas matkaa ja taas rasahti.. eli se mik lie siell olikaan seurasi meit.. lopuks heitin kivenkin sinne, mutta ei siell mikn liikahtanut.. Sillon oli jo aika myh ja tn ansiosta knnyttiinkin samantien takasinpin.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #108 : 21.10.08 - klo:11:08 »
Itsellni tapahtui jnn juttu, nyt vasta tuli mieleen lueskeltuani toiselta palstalta hevosista ja niiden kyvyst havaita yliluonnollista.
Olin mkill kaverin kanssa, mkki sijaitsee keskisuomessa maalla.. Istuttiin yhten yn bussipyskill, joka ei ole ollut kyll vuosiin enn kytss, kun ei bussitkaan siell kulje. Tie on sellainen vanha soratie, ja tien toisella puolella, vastapt pyskist oli hevosaitaus, ja aitauksessa hevonen. Siin istuttiin ja juteltiin ja hevonen kyttytyy vallan oudosti, silloin me vain ajateltiin, ett se vaan haluaa tehd tuttavuutta meidn kanssa, mutta nin jlkeenpin ajateltuna, ehk hevonen vaistosi jotain. Se juoksenteli aitausta edestakas ja hirnui ymsym..

Skeptisesti ajatellen, jos hevonen oli yksin ja lhistll ei ollut muita hevosia, se saattoi olla vain huolestunut siit ettei kavereita ole missn, hevonenhan on laumaelin, ja kuten sanoit, saattoi yritt kiinnitt teidn huomiota ett tulisitte silittmn tai antamaan herkkupaloja tms. Tai sitten sill oli vain omaakivaa, kyn talleilla aina vlill nykyn ja olen ratsastanut 6-7 vuotta ja olen nhnyt useita vastaavia tapauksia ett hevonen vain yhtkki lhtee laukkaamaan ympri aitausta ja heitt pukkeja yms..
If only I had a heart it would break - Oh sure

nocturna

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 13
    • Profiili
« Vastaus #109 : 07.11.08 - klo:16:40 »
Ufon voin kertoa nhneeni kolmen muun kanssa samaan aikaan automatkalla pimen iltana niin selvsti ettei kelln ollut epilystkn mit ne olivat, varsinkaan lhimminen kun pyri aivan auton ylpuolella ja erottui mys metsikn seasta ja pienen jrven pll ollessaan, nin emme voi uskoa niiden olevan mitn muita selitettviss olevia valoilmiit. Erottui selkesti, ett ne olivat pyreit, symmetrisi ja hieman himmen harmaita. Sen lisksi niiss oli hyvin kirkkaita valoja, jotka eivt kuitenkaan hikisseet. Ne valot olivat pyrivi ja pieni, lautasen ulkokehll, ja se ulkokehkin pyri sen lautasen ympri. Kokemus, kykyj en omaa :D Uskokaa tai lk, mikli vastaavia kokemuksia lytyy, voin antaa heti kolme puhelinnumeroa joista saa tiedustella todenperisyytt sen mukaan kuinka halukkaita he ovat kertomaan kokemuksestaan. Toinen isukko, 60v., toinen isoveli, 23v. ja kolmas perhetuttu (mies) n. 40v.

Haltijanainen

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 22
    • Profiili
« Vastaus #110 : 29.11.08 - klo:17:01 »
Viime kesn mun serkku je sen mies tuli kymn meill. M, iti ja vieraat mentiin pihalle symn, kun oli hyv ilma. Sitten me alettiin puhumaan punarinnoista ja elimist yleenskin. Sitten keskustelu kntyi sisiliskoihin. Min, serkkuni ja serkun mies puhuimme sisiliskoista, mutta iti ajatteli  jostain syyst sisiliskon siilin. Kun olimme keskustelleet jonkin aikaa muistin yhtkki, ett se tysin sama keskustelu on kyty aikaisemminkin ja muistin mys, mit muut sanoivat ja ett iti sekoitti siilin ja sisiliskon vaikka se ei ollut tullut viel ilmi.
En tied mist tm johtui.

Minulle tapahtuu tt alvariinsa, se on todella inhottavaa. Mielestni se on jonkinnkist deja vu-hperehdint. Vlill uudestaanelmisen tunne on niin musertavan voimakas, ett pss alkaa oikeasti huimaamaan ja olen usein pttnyt ihmisten lauseita tai mielessni seurannut vaikka jonkun henkiln kulkemista huoneessa, koska tiedn ett seuraavaksi hn penkoo lehtikoria lytkseen pivn sanomat, tai vastaavaa. Tunne on minusta todella epmiellyttv, koska se on niin hirven vahva.

Min en tied, onko se mitn yliluonnollista vai ainoastaan merkki siit ettei nykyn tehd mitn kunnolla, mutta min sammuttelen katuvaloja ohikulkiessani. Ihan koko ajan. Miehenikin on huomannut tmn, kun valitin hnelle kerran asiasta. Minun ei tarvitse olla edes kvellen liikenteess, riitt jos ajan autolla pimell maantiell, jossa on katuvalot. Ehk kvelless se on viel hieman karseampaa. Heh, kohta tulee Destialta joku lasku palaneista lampuista tai jotain :/.

// Min tarkoitan sellaisia isoja katuvaloja, joita kytetn esim. risteysalueilla ja taajamien ulkopuolella.
« Viimeksi muokattu: 01.12.08 - klo:10:07 kirjoittanut Haltijanainen »

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #111 : 30.11.08 - klo:00:44 »
Min en tied, onko se mitn yliluonnollista vai ainoastaan merkki siit ettei nykyn tehd mitn kunnolla, mutta min sammuttelen katuvaloja ohikulkiessani. Ihan koko ajan. Miehenikin on huomannut tmn, kun valitin hnelle kerran asiasta. Minun ei tarvitse olla edes kvellen liikenteess, riitt jos ajan autolla pimell maantiell, jossa on katuvalot. Ehk kvelless se on viel hieman karseampaa. Heh, kohta tulee Destialta joku lasku palaneista lampuista tai jotain :/.

Outoa, ja tuli muuten juuri tnn yhden ystvni kanssa puheeksi, ett hnelle tapahtuu jotain samantapaista. Hn kertoi, ett katulamput alkavat vlkky tai himmet hnen kulkiessaan ohi. Eivt tosin kaikki lamput, vaan (jos oikein ksitin) kyse on samoista, tietyist katulampuista, jotka hnen lheisyydessn alkavat temppuilla. Tied sitten mist johtuu.

Griinmail

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 4
    • Profiili
Krventynyt tytt
« Vastaus #112 : 22.02.09 - klo:16:42 »
Olen itse 17-w tytt ja asun tss talossa Isni, itini ja sisareni Kaisan 9-w ja veljeni Leevin 4-w kanssa. Lisksi perheeseemme kuuluu Vehn-koira ja kissat Jauho ja Mysli x) (persoonalliset nimet).

Tmn talon on rakentanu isni isovanhemmat, ja mein perhe on asunut tss vasta 5 vuotta,siit asti kun mummoni kuoli ja pappani muutti vanhainkotiin.
Kummia tll on tapahtunut useinkin.
Tm talo on 2 kerroksinen.. yhdess kerroksessa on kytss olevat huoneet ja 2 kerroksessa on vain vinttikamari jossa ei ole nukuttu vuosiin, muutakuin ihan satunnaisesti.

Elikk minp aloitan: Kerran ern talvi-iltana ollessani 7 tai 8 vuotias olin isni kanssa talon vinttikamarissa lukemassa vanhoja Aku Ankka lehti. Huoneessa ei ollut minknlaista vetoa. Ja kuvittelua se ei ollut koska isniki oli paikalla. No, siin lukiessamme nurkassa oleva lipastonkaappi alkoi hitaasti avautua (se narisi) ja kiinnitimme molemmat huomiomme siihen koska nkyi vain pieni ksi ja yhtkki kaapista lennhti vanha raskas valokuva-albumi lattialle. Isni meni nostamaan sen ja rauhoitteli ett ei ole mitn ht, vaikka itsekin oli kyll lakanan valkea.

No seuraava tapahtui ollessani 11-w kun olin mummoni ja pappani luona ykylss. Pappani oli vasta rakentanut minulle uuden leikkimkin pihalle, jonne menin leikkimn nukeilla. Yhtkki mkkiin tuli savun tuoksu ja kuulin nen sanovan "Leikittisiink teekutsuja." Silloin huomasin ovella seisovan tytn joka vaikutti aikalailla samanikiselt kuin min. Nimekseen tytt sanoi Maire.
Kun olimme vhn aikaan leikkineet tytt sanoi ett hnen pit menn. Sanoin vain ett oli kiva leikki, mik siin oli outoa hn sanoi ett voisinko knty seinn pin kun hn lhtee koska "hameessani on selss kohdalla krventynyt reik enk halua ett sit katsotaan" sanoin ett voin ja rupesin nukeilla taas leikkimn. Sitten kysyin ett eik hn menekn, kun askeleita en kuullut, kun knnyin ei siin ollutkaan ketn enn. No kun sislle psin papaltani kysyin tunteeko hn jonkun Mairen, pappa kysyi ett miksi niin ja kun kerroin ett Mairen kanssa leikittiin teekutsuja. Pappani vain sanoi, juu tunnenhan min, kova teekutsujen pitj.

No unohdin tuon ajan pitemmksi ajaksi, mutta n. vuosi sitten syksyll  kun vanhempani lhtivt hpivns aikoihin viikonloppuristeilylle, palasi nm asiat taas mieleeni.
Minp kerron miksi... Jin siis Kaisan, Leevin ja karvaturrien kanssa kotiin.
Lauantai piv alkoi meill ihan tavanomaisesti, herilin ja keitin meille kaakaot ja tein valmiiksi muutaman voileivn, ja kun Oltiin aamupala syty Katsottiin pari lastenohjelmaa ja sitten Kaisa ja Leevi meni ulos leikkimn Jauhon ja Myslin kanssa. Ja min jin Vehnn kanssa sislle. Rupesin laittamaan ruokaa ja juuri kun olin kypsn makaroonilaatikon ottanut uunista, rupesi Vehn haukkumaan raivokkaasti ulko-ovella. Kun sain oven auki lhti Vehn juoksemaan leikkimkille. Ja min tietenkin perss. Yhtkki leikkimkist kveli ulos....Kukasmuukaan kuin Maire, hn sanoi"kvin teekutsuilla" Katsoin hmmstyneen ett mik tss mtt. Maire sanoi ett hnell on kiire, ja kun hn meni ohitseni katsoin hnen perns, ja kauhukseni huomasin ett hnell ei ollut laisinkaan jalkateri ja hnen tukkansa ja pukunsa oli tysin krventyneet ja ylltten siin oli taas se sama savunkatku kuin vuosia sitten. No koska olin yksin Pienempien kanssa ajattelin vain ett nyt ei saa nytt pelkoa ja olla niin normaalikuin mahdollista.

Illalla kun kvimme Kaisan ja Leevin kanssa nukkumaan vanhempien sngylle, luin pari satua ja Leevi nukahti hetikohta, Kaisan kanssa juteltiin siin viel jotain. Jalkopss olivat koko lemmikkikolmikkomme rauhallisesti. Yhtkki kaikki nostivat saman aikaan pns, kissat rupesivat shisemn ja Vehn murisemaan. Kuin yhteisest sopimuksesta Vehn hyppsi lattialle ja Jauho hiipi Leevin luokse ja Mysli Kaisan luokse. Kaisa kysyi ett mit t tarkoittaa, sanoin vaan ett ei mitn, mene peitonalle ja rukoile.

Lhdin murisevan Vehnn perss kohti alakertaan ja keittin Vehn opasti. Siin kuului tiskauksen nt ja nin selvsti mummoni seln. Mummoni sanoi minulle vain kohta tll ukkostaa, mutta min olen tll sen aikaa, mene nukkumaan."  Menin takaisin snkyyn ja kun Kaisa kysyi mik se oli, sanoin vain ett televisio ji auki.

Seuraavana iltana kun vanhemmat tulivat kotiin Kaisa ja Leevi kertoivat tietenkin innoissaan islle Maire tytst joka halusi leikki teekutsuja. Is katsoi minua kysyvsti ja pyysin hnet huoneeseeni. Kerroin islle mit oli tapahtunut nyt ja sen mit tapahtui vuosia aiemmin.

Is tuli vaikean oloiseksi ja pyysi minut kanssaan vinttikamariin. Hn meni nurkkakaapille ja otti sielt valokuva-albumin (aikaisemmin mainittu). Hn nytti sielt vanhoja kuvia ja sitten hn otti sielt kuvan pikkusiskostaan Mairesta ja kysyi onko tuttu. Hmmstyin ja pyysin selityst.
Tss se tulee: Isni oli 15-w kun hnen pikkusisarensa Maire 12-w oli ern pivn mennyt leikkimkkiin leikkimn teekutsuja. Ja ottanut uunin luota tulitikut, ja sytyttnyt leikkimkiss leikkiuuniin tulen. Mkki oli pian ollut ilmiliekeiss, Isni oli kuullut Maireen huudon ja huomannut palon, perheen vanhimmat lapset ja vanhemmat olivat rynnnneet paloa sammuttamaan, mutta ennen kuin Maire saatiin ulos ei ollut en mitn tehtviss.

Pyysin isltni tuota valokuvaa. En tied miksi mutta joku sisllni halusi verrata kuvaa omaan 6-luokan kuvaani. Ja lysinkin niist samoja piirteit, iloiset silmt, hymykuopat ja kasvojen mallikin oli aika lailla samanlainen.

En tied miksi mutta sain phni kutsua hnt tuona iltana luokseni. Kun hn odoteltuani tuli sanoin hnelle "Jos sin lupaat jtt tmn maailman, niin min lupaan tulla haudallasi kymn." Hn nykksi ja lhti huoneestani ja katosi. Seuraavana aamuna  kahvin jlkeen kysyin islt Mairen lempikukkia. Isni mietti vhn aikaan ja sanoi, hn taisi pit tulppaaneista. Silt istumalta hain leikkimkist pienen teekupin ja asetin ja lhdin pyrll kyln kukkakaupalle ja ostin sielt muutaman tulppaanin Mairelle ja 1 Sinisen ruusun.
Hautausmaalla sain vhn aikaa etsi hautaa kunnes lysin sen, sanoin hnelle hiljaa, ett min tytin lupaukseni, nyt on sinun vuorosi.  Kuulin hiljaisen nen sanovan "kiitos, min menen nyt."

Sen jlkeen ei hn ole ilmestynyt milln tavalla eik missn muodossa.   kvin mummonikin haudalla samalla ja sanoin, ett lep sin nyt vain rauhassa kun olet koko iksi muista huolehtinut. Ja ruusun jtin hnen haudalleen.

Sen jlkeen oudot tapaukset ovat loppuneet ja olemme saaneet olla oudoilta ilmiilt ja kummituksista rauhassa. Vaikka ne olivatkin ystvi. Mutta nin on kuitenkin kaikinpuolin parempi.

Kiitn mielenkiinnostanne ja pahoittelen tekstin sekavuutta ja kirjoitusvirheit.

Siirsin tmn thn ketjuun, kun on paljon sopivampi, eik sitten j yksinisi ketjuja roikkumaan tuonne. Ihana tuo sinun tarinasi ja muuten, toivotan sinut samalla lmpimsti tervetulleeksi thn meidn sekalaiseen joukkoomme.
 - Nefertiti

« Viimeksi muokattu: 22.02.09 - klo:17:28 kirjoittanut Nefertiti »
kummailija

Menja

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 9
  • Toivottavasti osaatte kytt tota sivustoa.
    • Profiili
Kummitusjutut ja kokemukset
« Vastaus #113 : 04.07.09 - klo:23:28 »
Tosi hyv keksint tmmnen sivu.No... voin jakaa kokemuksiani  teidn kanssa. ; ))

Okeii... tss ois yks mun perheelle sattunu.

Oltiin kotona rauhassa, ispuoleni (kuollut) ja siskoni pelasivat pleikkaria ja min ja itini levitettiin pyykki.No siin sitten hommailtiin vhn aikaa kunnes ylkerrasta, vierashuoneesta kuului neks koputus lattiaan (siis kattoon alhaalta katsottuna). Kaikki sikhdimme ja me ainoat naiset jouduimme pakokauhun valtaan. Ispuoleni Mika lhti katsomaan mutta siell ei ollut ketn.

Minulla on paljonkin meille sattuineita juttuja, koska satumme asumaan kummitustalossa jonne on kuollut yht. n. 3-4 ihmist.
No kerron enemmnkin ku jaksan, kommentoikaapa ja kertokaa omia juttujanne ; ))
Askel askeleelta se muuttuu vain synkemmksi.

Menja

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Kummitusjutut ja kokemukset
« Vastaus #114 : 05.07.09 - klo:11:31 »
Noo... tss ois taas niit juttuja.

Olin keittiss yksin ja muut olivat olohuoneessa. Oli melko tavallinen talvi-ilta yht asiaa lukuun ottamatta.Siin ikkunan edess hommailin jotain kunnes kuului rytin ja katolta tippui jotain, se oli lunta ja... mies.Ihan varmasti mies tippui lumen mukana, tiedn ett kuulostaa eptodennkiselt mutta kyll tippui mys mies.Olin niin hmmentynyt ett menin katsomaan, mutt ei siell olllut kuin lunta ja pimeytt.

Se ji sitten mysteeriksi.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Kuten nkyy, yhdistelin vhn nit samantapaisia ketjuja vaihteeksi yhteen, ettei tuolla ala olemaan samasta aiheesta kymment ketjua.
Sitten jos ja kun tm alkaa tytty, lukitsen tmn ja teen toisen osan, jossa keskustelua voidaan jatkaa.
Pahoittelen hieman sotkuisuutta, mutta toivon mukaan kaikki kuitenkin lytvt kaiken mit haluavatkin.
Terv. Nefertiti
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Menja

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Hyytv. Mutta miten minun tekemni aihe on poistettu tai jtn vastaavaa ? : (

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Hyytv. Mutta miten minun tekemni aihe on poistettu tai jtn vastaavaa ? : (

Ei sit ole poistettu, vaan sun jutut on yh samassa ketjussa. M yhdistelin useamman vanhan ketjun yhteen. Viestisi ovat yh tallessa, kun vain viitsit kytt silmisi.
Mutta hei ei tehd samasta aiheesta useampia ketjuja ellei se ole tarpeellista.
Hauskaa kesn jatkoa ja toivottavasti thn ketjuun tulee enemmnkin kiintoisia juttuja.
T: Nefertiti.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Menja

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Juu :) huomasin vasta kun olin jttnyt tuon viimeisimmn viestin ett n on yhistetty. Samoin : )

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
Nyt on ihan pakko laittaa tllainen linkki tnne:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200907069884128_vi.shtml

Onko videossa Michael Jacksonin haamu vai jotain muuta?
Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.