Main Menu

karmea kokemus

Aloittaja äiti ja tytär, 28.08.07 - klo:08:20

« edellinen - seuraava »

äiti ja tytär

Onko kellään muulla kamalia kokemuksia Paraisilta kuin minulla?
Olimme lomailemassa Turun saaristossa. Yhdeksi yöksi emme olleet varanneet etukäteen mökkiä. Soittelimme leirintäalueet ja muut majotuskohteet läpi, ja joka paikassa sanottiin ettei ole enää tilaa. Sitten kartasta katsoimme, että Paraisilla pn hostelli.Soitimme sinne ja jo tärppäsi. Ei kukaan ollut vielä varannut yhtään huonetta. Menimme siis sinne. Tuli jo outo olo kun avasimme ulko- oven, vastaan tuli outo vanha haju. Saimme huoneet. Olimme siis matkassa ystäväperheen kanssa.
Illalla sitten yritin saada pienintä nukkumaan (1, 5 v). Poika alkoi kauhulla katsoa kattoon päin ja yritti lähteä pois sängystä. Ei oikein uskaltanu edes itkeä. Itselläni oli myös outo olo. Lähdin lapseni kanssa muiden pariin, yksin tuohon huoneeseen en kyllä jää, sanoin. Sitten iltapalan jälkeen, yritimme mennä uudelleen nukkumaan, silloin mukaani tuli myös kaksi muuta lastani tuon vauvan lisäksi. 6 vuotias ei millään saanut unen päästä kiinni, ja pyysin olemaan jo hiljaa. Aamulla kun taas oli aikainen herätys että päästään jatkamaan matkaa. Silloin 6- vuotias tyttöni veti peiton päälleen ja sanoi: Okei, nukutaan sitten. Muutama sekuntti oli hiljaista. Silloin aloin tuntea outoa tunnetta. Aivan kuin joku näkymätön olisi alkanut sitoa minua sänkyyn jaloista ja käsistä kiinni ja tuntui kuin jonkun käsi olisi yrittänyt kuristaa kurkultani. Samaan aikaa tuo 6- v. tyttöni alkoi huutaa. En saanut käsiäni irti sängystä, ottaakseni tytön syliini. Sain kysyttyä häneltä, mikä hänen on. Itki ja itki ja lopuksi sai sanottua: Äiti, näetkö tuon kummituksen joka kiertää meitä ja yrittää viedä meidät. Vaikka ote oli kova kaulallani, sain huudettua mieheni huoneeseen. Tiesin, että jos saan tänne huoneeseen tulemaan jonkun, tilanne raukeaa siihen. Joku tarina siihen rakennukseen kuuluu,sillä se, joka paikkaa meille vuokrasi, empi et voisko se laittaa meidät siihen kyseiseen huoneeseen yösi. Huoneella oli vielä vähän outo nimi. Suomennettuna Selman rauhattomuus. Tämä vuokraaja lupas meille aamupalalla kertoa tarinan joka liittyy huoneeseen. Mutta sitä tarinaa emme kuulleet.Ja syy siihen oli se, että näin tämän naisen vielä illalla ja tivasin siinä vaiheessa tietoa, mitä siinä huoneessa joskus on tapahtunut.
Yön jouduimme kuitenkin olemaan tuossa hostellissa, sillä muita paikkoja ei ollut vapaana. Kun muut jo nukkuivat, minä valvoin. Kaksi kertaa vielä uudelleen aloin tuntea kun minua ruvetaan sitomaan sänkyyn kiinni. Silloin ponnahdin pystyyn sängystä ja tilanne molemmilla kerroilla raukesi siihen.En kyllä saanut nukuttua, enkä uskaltanutkaan. Jälkeenpäin kotona tyttäreni piirsi kuvan siitä hostellista ja sen kummituksesta. Yhtään yötä hän ei ole nukkunut omassa sängysään.
Kirjoitin tästä myös Suomi 24:seen mutta sain osakseni vain hullun leiman. Löytyisikö täältä ketään jolla olis vastaavia kokemuksi kyseisestä paikasta. Asia on jäänyt vaivaamaan, ja pelottamaan.En koskaan ennen ole kokenut mitään tällaista. Ja toivon etten koskaan enää kokisikaan. Vai olenko tulossa hulluksi? Mutta miksi tyttäreni koki samaa? voiko siis olla hulluutta.

Floora

Hyyi! Sain kylmiä väreitä lukiessani tuota! En usko että olet hullu kun kerta tyttäresikin koki tilanteessa samoja kauhun tunteita enkä usko että kyse oli unihalvauksestakaan koska tosiaan pystyit itse "herämään" tilanteessa mikä unihalvauksessa ei onnistu. Mikähän on saanut Selman niin levottomaksi, olisi mukava tietää tuo tarina! Olen lukenut lukuisia juttuja siitä kuinka yöllä on yhtäkkiä jokin näkymätön alkanut kuristaa tai painaa rintakehää tai repimään jaloista alas sängystä, joten on kauhian vaikeata uskoa että niin moni ihminen puhuisi palturia, puhumattakaan siitä että tapahtumilla on usein todistajia!
Strange but not twisted

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: äiti ja tytär - 28.08.07 - klo:08:20Kirjoitin tästä myös Suomi 24:seen mutta sain osakseni vain hullun leiman. Löytyisikö täältä ketään jolla olis vastaavia kokemuksi kyseisestä paikasta. Asia on jäänyt vaivaamaan, ja pelottamaan.En koskaan ennen ole kokenut mitään tällaista. Ja toivon etten koskaan enää kokisikaan. Vai olenko tulossa hulluksi? Mutta miksi tyttäreni koki samaa? voiko siis olla hulluutta.

Tervetuloa tänne jakamaan kokemuksesi.
Mitä suoli, eikun siis suomi24:seen tuleen, niin siellä noita viisastelijoita riittää, eikä niitä kannata vakavasti ottaa. Mutta siis tänne olet aina tervetullut höpöttelemään, ihan niin kuin muutkin, jotka kyllästyvät edellä mainitun foorumin meininkiin. :)

p.s Sorry offi, jatkakaatten
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

äiti ja tytär

Niin, sitä minä olen pyytänyt sieltä hostellista vastaamaan minulle, et mitä siellä rakennuksessa joskus on tapahtunut, mikä on Selma ym. mutta vastausta en sieltä jostain syystä ole saanut. Haluavatko salata jotain. Vai mistä on kyse. Toki jos kummitusjuttu leviää ko. paikasta, menisikö sinne enää asiakkaita. Minä henkilökohtaisesti en sinne enää jalallani astu. Sen verran oli karmea kokemus ja trauma jonka se jätti jälkeensä. Mut eikö se tästä, päivä kerrallaan parempaan suuntan...

Dips

Okei... Aika pelottavaa... En kyl usko et oot hullu ku ittelekki käyny tosi pelottavaa..

äiti ja tytär

Lainaus käyttäjältä: Dips - 03.09.07 - klo:09:16
Okei... Aika pelottavaa... En kyl usko et oot hullu ku ittelekki käyny tosi pelottavaa..

Mitä sinä olet kokenut?

Nemesis

Kuulostaa kamalalta! Tosi pelottavaa jo pelkästään lukiessa. En usko minäkään että hullu olet, jos tyttäresikin koki saman. Sen hostellin henkilökunta olisi kyllä teille totuuden velkaa.

äiti ja tytär

Mistähän sen totuuden saisi esiin? Olen yrittänyt heiltä sieltä hostellista kysyä, mutta turhaan. Sen tähdenhän tänne laitoinkin viestini, josko joku muu tietäisi mitä siellä ko. paikassa on tapahtunut. Jos jollain muullakin olisi ollut vastaava tilanne, mutta taidan toivoa turhaa.

Floora

Pitäisiköhän koettaa sellaista että pyydät joko ystävääsi tai suomalaisia para-tutkijoita utelemaan asiasta tutkimus-mielessä. Saattaisivat olla avoimempia kun kyseessä ei suoranaisesti ole asiakkaita tai jos suostuvat peräti asiakkaiksi k.o. huoneeseen.. ? Ken ties
Strange but not twisted

Julle

Huhhuh, tuo stoori sai kyllä melkoset kylmänväreet juokseen! Mahto olla kauhea kokemus lapselleki. Tuonne ois kyllä mukava lähteä utelemaan, ja koittaa olla yötäki, jos vaan tohtis, ja sais jonku lähteen kaveriks sinne! Yksin en kyllä todellakaan lähtis tuonne enään, ku tuosta kerroit. :)
Kari Tapio on Äijä!

äiti ja tytär

Kokemus on ollut lapselleni kyllä aika järkyttävä. Vieläkään ei suostu nukkua omassa sängyssä, vaikka tapahtuneesta on jo  kuukausi. Mä oon ihan oikeasti toivonut, että joku muukin olis siellä hostellissa käynyt ja kokenut jotain, mistä olis voinu vaihtaa mielipiteitä. Mut jotain siinä hostellissa täytyy olla, jos lähialueilla kaikki mökit ja leirintäalueet oli täynnä, ja tässä rakennuksessa ei ollut meidän lisäksi kun joku saksalainen pariskunta. Jos se olis ihan tavallinen paikka, olishan sielläkin ollut tugosta niin kuin edellisillä saarilla oli (Korppoo- Nauvo). Ystävistäni tuskin kukaan ko. paikkaan menis. Toivottavasti jostain löytyy vielä vastauksia. Ketään en sinne kyllä käskis mennä. En halua muiden kokevan yhtä kamalaa kuin mitä lapsemme kanssa koimme. Eikä ainakaan sais ottaa kukaan lapsia mukaan, jos uteliaisuudella joku sinne meniskin.

nukka_

Tuota noin. Meniköhän mulla ohi, mutta mikä oli paikan nimi?

Mina

Tosi pelottava juttu! Niin, paikan nimeä ei kyllä mainittu.. Mä voisin kyllä Jullen kaveriks sinne hostelliin kokeilemaan lähteäkkin, senverta uteliaisuutta löytyy kyllä. Ja äiti ja tytär, henk. koht. en usko että olette molemmat hulluja, se olis jo vähän liian kaukaa haettua, koska jos kerta molemmat näki/tunsi saman asian samalla hetkellä, ni ei voi olla hulluudesta.. Tai tietty voi, mut kuten sanoin, mun mielestä aika kaukaa haettua, ja kun tätä ei muualla ole tapahtunut, niin enpä usko. Henkilökunta olisi mielestäni todellakin totuuden velkaa, vielä kun kaikenlisäksi lupasivat kertoa tarinan aamulla. Mielenkiintoinen juttu, vaikka äiti ja tytär tuskin on samaa mieltä ja ymmärrän kyllä heitä :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

Minul on aina yksin koton ollessa semmone olo, et joku on mun takan tuijottaas. Varsinki aina ku oon suihkus, ni tuntuu, et joku tuijottaa lauteitte alta, vai siel ei kuitenkaa näy mitää. Välillä illal ku meen nukkumaa, ni alakerrasta kuuluu kovaäänisä musiikkia, vaik siel ei ole ketää. Viime yönä makasin pitkää valveilla sängys, ku en saanu unta. Olin selällää ja sit yhtäkkii tuntu ku joku paino mun jalkoi ja en saanu nostettuu niit, pystyin kyl liikuttaa käsiä ihan normaalisti. Sit se loppu yhtäkkii, mut en uskaltanu liikkua. No, hetken kuluttua aistin, kun 'se' tuli takas mun huoneesee ja ihan mun säggyn vieree. Sit se alko nostaa mua lantiost ylöspäin sillee, et selkä nous jotain 10 cm ilmaa, en kuitenkaa tun´tenu kunnol 'sen' käsii. Sit se vaa pästi irti ja katos.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

nukka_

Onpas ollut karmea kokemus! Itse olisin kuollut jo kauhusta tuossa tilanteessa. Itselläni on tapana mennä tarkistamaan ulko-ovi aina ennen nukkumaan menoa, ettei kukaan vaan tule sisälle yön aikana. Tuskinpa kukaan edes tulisikaan, mutta oman rauhan takia pakko aina tarkistaa :)