Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Oi, ompas meidän sankarittarella ja sankarilla hienot sim-hahmot. Tosi hyvännäkönen tuo Tarkan : )))))))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#931
Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 03.07.13 - klo:19:35


Oi, ompas meidän sankarittarella ja sankarilla hienot sim-hahmot. Tosi hyvännäkönen tuo Tarkan : )))))))

Kaivelin kuvia siitä tyypistä, jolta lainasit nimen meidän sakarillemme ja käytin mallina kun tein bodyshopissa ensin. Kassandran taas heitin hatusta. Yritin laittaa hälle piirteet, joissa olisi sekä kreikatarta, että arabinaista. En tiedä sitten, että onnistuinko. Olihan noita kiva luoda. Mä loin myös Isadoran, Ferresin, Alejandron ja Thaellonin ja sit Aslanin, ai joo ja Siren Elenen. Täytyy yrittää räpsiä kuvia niistäkin, mut tällä hetkellä mulla on työn alla Thaellonin lukaali. ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#932
Eh, intouduin sitten väkertelemään Byrman julman hallitsijan, the pääpahiksen Kassandrasta ja Prinssi puolikuusta.
Täältä löytyypi hän, en tosin tiedä millaiseksi sinä hänet kuvittelit, mutta itselleni tuli jotakuinkin tuollainen mielikuva ko. hepusta.


Edith....

kannattaa taas käydä kurkkimassa, linkki onkin jo tuossa. Nyt siellä on muutama uusi kuva jälleen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Sie oot tehnyt kyllä tosi hienoja sim-hahmoja Kassandran tarinasta. Mie tykkään niistä kovasti, joskin tuon Aslanin mie oon kyllä kuvitellut ihan toisennäköiseksi mielessäni :B

Miulla on tällä hetkellä kirjoitusprosessi päällä, ja piakkoin ilmestyypi sitten seuraava jatkopala tuohon Kassandran tarinaan, kunhan saan sen tehtyä valmiiksi saakka. Nyt on sopiva hetki kirjoittaa kun ajoin tytöt ulos leikkimään ja tyttöjen isä on töissä : )))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kiva, että tykkäsit kuvista. Mä kyllä yritin luoda Aslanista sellaisen kuin olit kuvaillut, kauniskasvoinen ja hiukset vaaleat. Ja kun kerran leijonasta puhuit, niin toki valitsin sopivan kampauksen. :)

Hienon pätkän olit kirjoittanut ja uusia hahmoja tai no melkein uusia hahmojakin mukana tarinassa. Alkaa mennä juttu aina vaan kimurantiksi. Miten on milloinkohan Byrman hallitsija alkaa tekemään näkyvämpiä tekoja ja kuka saa kunnian esitellä hänet. Tosin jättäisin senkin sinun kunniaksesi, sillä jotenkin tuntuu, että sulla on jo jonkinlainen mielikuva tästäkin.

Itse nyt tein vähän kenties kliseisenkin version Byrman julmasta hallitsijasta, tummine hiuksineen, myrtseine kasvoineen ja punaisine silmineen. Tuossa kuvassa ne tosin ei oikein näy, mutta ne on punaiset. :D
Mä jätän tuon nyt hetkeksi mieleen muhimaan ja katson jos jossain välissä saisin jotain tarinantynkää aikaiseksi. :)

Ihanasti kuvasit torin vilinää ja sitä miten toverukset välttelivät vartijoita. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin, nyt siellä on tuore osa luettavissa. Toivottavasti miellyttää. Byrman hallitsijasta en kovin paljoa saanut aikaiseksi, kun en tiennyt mitä sulla oli mielessä hänen suhteensa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei Neffi, hienon pätkän olit saanut aikaiseksi tuonne Kassandraan, hyvä idea tuo viemäri. Heti alkoi mielessä vilistä, mitä kaikkea siellä viemärissä voisikaan luikerrella :B Mut joo, en taida ennättää jatkaa tarinaa ihan heti, koska tää viikonloppu meni lasten synttärijuhlien parissa ja tänään pistäisi vielä päivitellä laiminlyötyä blogia ja käydä suollakin tarpomassa.. mut jatkan sitten jossain välissä kunhan saan siihen aikaa ja on voimia :)))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hello Nuubialainen Prinsessa ja nou hätä sen kirjoittamisen kanssa. :)
Mä kyllä jaksan odotella ja nyt on vähän pikkupakko pitää paussia koneelta tai ainakin roikkua koneella vähemmän. Mutta käyn välillä kurkkimassa, jos jotain olisi ilmestynyt.

Tosiaan, oli vähän vaikea muotoilla tuo pätkä Byrman julmasta hallitsijasta, kun en oikein tiennyt mitä sulla on mielessä hänen suhteensa, mutta miellyttääkö hänen lonkeroinen lemmikkinsä sinua?  ;D Idea oikeastaan tuli Medieval Simsistä tai oikeammin The sims 2:sesta, kun sinne oli joku convertoinut tuon pit of doomin, jossa on tällainen lonkeroinen otus jolla on suuri suu täynnä hampaita yhden lonkeron päässä. Pitäs varmaan räpsäistä kuvaa siitä, minkä minä tein peliin. Tosin siitä hirviöstä kyllä löytyy netistäkin kuvaa, jos pistää googleen hakusanaksi The Sims Medieval ja Pit Of Doom tai Pit of Judgement. Kas tässä linkkiä.  :)

Mutta tosiaan itse otan rauhallisesti nyt, kun onnistuin saamaan kesäflunssan ja että osaakin olla paska olotila. Tuntuu kuin kurkussa olis kaktus ja se tunne on korvissakin ja muutenkin tuntuu että koko kroppaa särkee. Ärh ja just kun alkoi loma.  >:(
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Hui, onpas kammottava suu lonkeroisella :O

Miulla ei oo itselläkään oikeastaan sellaista varmuutta siitä Byrman pahiksesta, oon vaan luottanut, että kyllä se sinne jossain välissä kirjoittautuu. Mut nyt kun sie oot kirjoittanut siihen pienen alun, niin ehkä mie sitten jotain kehittelen, riippuen inspiraatiosta - sitten kun taas jatkoilen taas tarinaa :B

Muistathan levätä kunnolla ja juoda paljon vitamiinipitoisia marjamehuja yms. Toivottavasti paranet pian ja pääset nauttimaan ansaitusta lomasta :)))

Kirjoittelemisiin!

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joo, no eihän se nätti ole, mutta takuulla repeän nauramaan, jos sen nimeät tyyliin fifiksi. XD

No katsotaan millainen heppulis pahiksesta lopulta tulee. Se mielikuva mikä mulle tuli, kun siminä tein, voi varmaankin muuttua, riippuen siitä mitä kukakin hänestä sattuu kirjoittamaan.

Joo, no, eihän tässä muuta voikkaan tehdä kuin levätä. Vituttaa (pahoittelut voimakkaasta kielenkäytöstä) vaan tuo kurkkukipu, kun se haittaa nielemistä ja tuntuu korvissa. Täytyy katsoa, jos tuo kurkkukipu tuosta äityy ilkeämmäksi, että pitääkö peräti mennä terkkarille valittamaan. En viitsis kovin pitkiä aikoja sairastaa vaan siksi, että sattuu olemaan kesäflunssa. Kuumetta ei tänään ole onneksi ollu *koputtaa puuta*, ei mitään kivaa, kun se eilen ja toissapäivänä keikku välillä 38-37. :p
Eli joo, rennosti otan ja kiusaan tuota miestä. Sen vuoro tehdä jotain ja passata, kun mä sitä niin monet kerrat oon passaillu. Tosin sillä oli tänään pientä mikreeninpoikasta, mut sekin saatto johtua siitä, että ollaan kumpikin oltu pari päivää ilman kahvia. Joo kofeiiniriippuvuus.  ::)

Mutta mä otan rennosti ja oottelen, että millaista jatkoa sä tohon jatkikseen saat aikaiseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Kävin sitten eilen lekurissa, kun sain ajan ja yllätys, korvatulehdus. Nice. Mulla on viimeksi ollut pentuna korvatulehdus ja nyt sitten piti mokoman iskeä. Tuli sitten antibioottikuuri tai penisiliiniähän toi on. Toivottavasti tehoo ja pääsen pöpöstä eroon.
Itseäni tässä parannellessa odottelen sitten, että millaista jatkoa mahdat noihin jatkiksiin kehitellä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Höh, missäs kaikki taas on, kun on niin hiljaista?
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tein ihan hullun 80 tunnin työviikon. On mennyt alkuviikko vähän toipuessa siitä. Piti olla vapaata, mutta koska saikut, niin töitähän se on jonkin verran tällekin viikkoa. Ruaaaah.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No voihan nenä. Itselläkin töitä tällä viikolla. Tänään yks kohde ja huomenna ja perjantaina yksi kohde. Ensviikolla torstaina ja perjataina yksi kohde ja sit alkaakin taas isompi duuni, kun golffit palaa kuvioihin takas. Äääh... Sinne pitää mennä niin perhanan aikaisin ja täytyy jo aamupuoliyöstä nousta ylös. :p

No mutta pakko sitä on töitä tehdä, että saa rahaa. Mutta mukava nähdä suakin taas. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heippa!

Olettepas te Neffi ja Mustang saaneet paljon uutta ja hienoa tekstiä aikaiseksi :) Marjakausi on nyt täydessä vauhdissa, mm. se ja työt ovat vieneet ajan, voimat ja ajatukset toisaalle, ja kaikenlaista kivaa on tullut muutenkin touhuiltua, joten on tuo tarinointi ja täällä pyöriskely jäänyt vähemmälle väliaikaisesti.

Lupaan taas jossain välissä jatkaa Kassandraa, kunhan siihen tulee sopiva tilaisuus. Nyt alkoi pidennetty viikonloppu kun työnantaja antoikin yhden palkattoman vapaapäivän ihan yllättäen, vaikka yleensä emme saa vapaita ihan helposti. Huomenna pitää kerätä vattuja marjapiirakkaa varten ja käydä kaupungilla lasten kanssa kenkäostoksilla syksyistä koulukautta ajatellen ja suunnitella tulevaa ulkosaunatynnyriviihdekeskusta tuonne sivupihalle:B

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"