Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Päärynä

Iltaa teillekin :) Lukaisin tuossa Dani Sparklen ja voi että, miten ihana pätkä olikaan! Oon todella onnellinen, että Nefertiti käännytti mut tän foorumin uskovaiseksi :p En todellakaan malta odottaa seuraavaa osaa!

Rakkauden Tähdenkin oli todella kivaa luettavaa. Itse en varmaankaan saisi siihen mitään aikaseksi, mutta Nefertitillä taitaa olla ihan liikaa vapaa-aikaa :D

Mustang

Iltaa sinullekin, Päärynä. Kiitos kovasti, minäkin olen iloinen, että saatiin tänne uusi aktiivinen ihminen. Nyt lähden kohta puoleen ratsastamaan, mutta voi olla, että tänään tai huomenna vielä saan Sparklea jatkettua, sitä on koneella taas lisää, täytyy vain etsiä sopiva kohta, johon katkaista. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

*tärisee odotuksesta*

Älä tipu hevosen selästä ja äläkä anna sen juosta käden päältä! Acutassa menee lyhimmillään 1½ tuntia, tiedän kyllä kokemuksesta...
Mä kyllä odotan täällä ;)

Nefertiti

No tänään on vielä vapaata  huomenna yksi siivous kohde, keskiviikkona samaten. Torstaina kaksi siivoiskohdetta ja perjantaina neljä, et seuraavan kerran vapaata sitten lauantaina. Mut yritän toki pyöriä täällä, heti kun mahdollista ja toki kirjoittaakin, jos ideaa sattuu tulemaan.

Mulla nyt sattui olemaan ideaa kahteen stooriin, joista toinen tuli yöllä kun olin jo nukkumaan menossa. Ei siinä auttanut muu kuin rustata idea vihkolle, joka sattui onneksi olemaan käsillä ja sitten vasta pääsin unille. Toiseen tuli ideaa tuossa kun vasta availin konetta aamulla tai no päivähän silloin jo oli, joten päätin sit naputella jatkon molempiin.
Ja jos teillä inspistä piisaa niin sen kuin jatkatte noita tarinoita.

Ja hauskaa illanjatkoa hevosten parissa Mustang. :)
Hepat on kauniita eläimiä. Kun osaisikin ratsastaa. En jaksa kysellä josko setä viittis opettaa, kun ne sen hevoset on enemmäkin ravihevosia, enkä mä edes tiedä et kuinka monta sillä niitä tällä hetkellä on, jos on ollenkaan enää.
Miekin täällä odotan ja jännään, et mitähän seuraavaksi ja päässä vilisee kaikenlaisia juonikuvioita alkaen petollisen blondin yrityksistä saada Danille keskenmeno. No jos ei kummikaan, se olis jo liian julmaa.
Mut edelleen ootan, jospa Dani ja Jack vielä monen mutkan ja kommelluksen kautta päätyisivät yhteen ja et se yksi pysyis ystävänä tietty ja et sille blondille kävis ikävästi. Sori olen ilkeä ihminen. :D

Mä itse tässä mietin, et miten mahdollisesti Rakkauden tähden jatkuis, siis nyt kun Edward pääsi vapaaksi, vaikkei parhaassa mahdollisessa kunnossa olekaan. Myös mietin mitenkähän tuota Tuhon Enteitä jatkaisin. Jäi aika jänskään kohtaan sekin, kun eivät ole vielä turvapaikassa ja niitä pahuksen olioita vielä hyörii sielä konttien seassa. :D

Ai mutta joo, munhan piti mennä pyttipannua tekemään Doom-session jälkeen, kun eilen jäi keitettyjä perunoita ja kultsi kävi hakemassa mulle pussukan lihapullia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Laitoin uuden pätkän Sparklea tulemaan ilman sitä jännää uutta juonenkäännettä. Tiedän, imeläksi menee, mutta kyllä sitä dramatiikkaakin on vielä luvassa. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ihana pätkä. Kaunis. Toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä Amanda iske teräviä petolinnun kynsiään rakastavaisiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Rakkauden Tähden oli jälleen erittäin mielenkiintoinen, harmittavan lyhyt pätkä vain :( En malta odottaa seuraavaakaan osaa, koska niin hienoa tekstiä tulee.

Ja Dani Sparkle kruunasi tämän päivän. Aivan upea pätkä ja mä olen todellakin tyytyväinen siitä, että kaikki menee nyt parempaan suuntaa :) Jack ja Dani ansaitsevat toisensa.

Mustang

Kiitos teille kummallekin. :) Saa nähdä, saanko tänään aikaiseksi mitään, vähän alkaa väsyttelemään, kun en viime yönä nukkunut ollenkaan. Voi olla, että uni maittaa kerrankin aikaisin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

Ei haittaa yhtään, vaikka jäisi pientä taukoa. Kyllä sitä voi myöhemminkin sitten kirjoittaa :)

Ja tänään mä kyllä kirjoitan Vuoriputousten kaupunkia.

Mustang

Itse haluaisin kovasti kirjoittaa, mutta olen jo nyt ihan kuollut. :D Töitä olisi vielä viiteen saakka. Saa nähdä, välillä väsymys menee ohi, kun sinnittelee oikein kovasti. Se on hyvin ärsyttävää, jos yrittää korjata unirytmiä (joka itsellä menee yötöiden vuoksi joka viikonloppu pieleen).
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

Noniin, sainpahan uuden osan Vuoriputousta valmiiksi, jos jotakuta sattuukaan kiinostamaan. Nyt muistin poistaa automaattisen tavutuksen pois käytöstä, joten sen ei pitäisi enää häiritä.

Nefertiti

#176
Oi kun olitkin kauniin pätkän kirjoittanut. Oikein kauniin ja ihanasti olit kaikkea kuvaillut. :)
Sielläpä on nyt tuore pätkä jatkiseen Rakkauden Tähden. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Kiitos Nef :) Jos sattuu kiinnostamaan, niin Rakkauden Tähden oli oivaa luettavaa.

Vuoriputoukseen uusi osa innostuksen takia.

Nefertiti

Kaunis jatkopätkä jälleen kerran, Päärynä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Pahoin pelkään, että en tänään ehdi kirjoittamaan kovin paljoa enempää :( Huomenna on kuitenkin aikainen herätys ja satavarmasti joudun kohta häippäsemään saunan laiteille puhdistusreissulle. Intoa kyllä on. Mulla on niin paljon ideoita tätä varten...