Mikä tänään soi?

Aloittaja Nefertiti, 11.10.07 - klo:21:00

« edellinen - seuraava »

Mustang

Tänään soi uusi ystäväni, Amy MacDonaldin This is the life. Kiva countrytunnelma. :)

http://www.youtube.com/watch?v=iRYvuS9OxdA
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Tänään on masistelupäivä. Tänään soi Sonata Arctican Draw me. Joku youtubessa oli kirjoittanut tästä näin:

Tony wrote the song about a good friend of his who was an amazing artist who created beautiful drawings. He decided to draw a portrait of a close family member of his (I believe his father but I could be wrong). Soon after he completed the drawing, that family member died. A short time later, his best friend asked him to draw a portrait of him. Again, shortly after he finished the second drawing, his best friend died. Tony said he hasn't drawn anything since then.

Kaunis biisi, kauniit sanat.

http://www.youtube.com/watch?v=NSw6ck0FjbM&feature=related
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#257
Onpa kaunis biisi. Ihana ja surumielinen. Huokaus...
Jotenkin tuli laulutyylistä mieleen Moulin Rouge Roxanne
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Moi, kaunis on juuh :)
Minun suosikkini tuolta samaiselta on tämä

------------------------))

http://www.youtube.com/watch?v=FiN4PcdE5Ag

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Tänään soi Taio Cruz feat. Ludacris - Break your heart, sillä huomasin viikonloppuna töissäollessani, etten oikeastaan ollut kiinnittänyt tähän huomiota ennen, vaikka useasti olinkin kuullut. Nyt, kun viimein huomasin tämän biisin, tykkään siitä kovasti. :)

http://www.youtube.com/watch?v=y_SI2EDM6Lo

Ja laitetaan vielä Sean Kingston feat. Nicki Minaj - Letting go (Dutty love), sillä päätin että huhtikuun ensimmäisenä viikonloppuna lähden pitkästä aikaa ikuisuuteen itse viihteelle. :D

http://www.youtube.com/watch?v=hFUDhh8Q2Ec
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Oon kyllä löytänyt Lady GaGasta aivan uuden puolen! IHANA!

Lady GaGa - Brown eyes

http://www.youtube.com/watch?v=JzTsch6Z1og
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Sting soi kuulokkeista tänään (siitäkin huolimatta, että hyräilyni aiheuttaa ärähtelyä olohuoneen puolelta kuten aina)..

http://www.youtube.com/watch?v=Zn7eWTsj9wU

Varmaan yksi maailman ihanimmista lauluista tää Stingin A Thousand Years, I love it^^
Stingin musiikissa vaan on sitä jotain..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

nyt soi Opeth - The lotus eater

Ja tuo japanian kohtalo painaa mieltä... Vaikka musiikki onkin reipasta hewii...

Noh, eniveis, vkl jatkot kaikille teille!
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

Tällainen fiilis tänään ja musa sen mukaista.
Pekka Ruuska - Rafaelin Enkeli
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#264
Nyt noita romanttisia juttuja kuten Dani Sparklea ja Rakkauden tähden, luettuani ja kirjoitettuani jälkimmäistä, mieleen tuli tämä Robin Hood, varkaiden ruhtinaasta tuttu Bryan Adamsin kaunis biisi; Everything I do, I do it for you. :)

Pakko lisätä tämä ihana biisi Kolmesta musketööristä (se disneyn versio missä oli Charlie Sheen, Kiefer Sutherland, Oliver Platt ja Chris O Connell(kirjotinkos ton nyt oikein?)) All for one and all for love. :)
Hmm... tuos on kyl alussa jotain löpinää, mut kyllä se biisikin sieltä tulee. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kohta sekoo nuppi varmaan, räjähtää tai jotain. Eilen ja tänään on soinut toistolla Lady GaGan Brown eyes. Koko ajan. Pelkästään. Oon jo aiemmin pastennut linkin tonne vähän ylemmäs, niin en enää viitsi, kuunnelkoot siitä ken tahtoo. Sanat kuitenkin tahtoisin liittää, ne on niin ihunat.

In your brown eyes, walked away
In your brown eyes, couldn't stay
In your brown eyes, you watch her go

And turn the record on
And wonder what went wrong
What went wrong

If everything was everything
But everything is over
Everything could be everything
If only we were older

Guess its just a silly song about you
And how i lost you
And your brown eyes

In your brown eyes, i was feeling low
'cause they're brown eyes and you never know
Got some brown eyes, but a soft face

I knew that it was wrong
So baby, turn the record on
Play that song

Where everything was everything
But everything is over
Everything could be everything
If only we were older

Guess its just a silly song about you
And how i lost you
And your brown eyes

Everything was everything
But baby its the last show
Everything could be everything
But it's time to say goodbye so
Get your last fix, and your last hit
Grab your old girl with her new tricks

Honey yeah, it's no surprise
I got lost in your brown eyes

In your brown eyes
Brown, brown eyes
Your brown eyes
Brown, brown eyes
Got some brown eyes
Brown, brown eyes
Brown eyes


Tämä pitää mut oikeessa tunnelmassa kirjoittamisen suhteen. Sanat sopii myös jotenkin Dani Sparkleen vietävän hyvin. Joo, Jackilla on siniset simmut, mut sen sukunimihän oli Brown. ;D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Hainpa tuon Brown Eyes biisin youtubesta. :)
Tässtäkin voisin inspistä hakea, mutta jospas käyttäisin kuitenkin noita kahta aiemmin laittamaani biisiä inspiksen lähteenä. *huokaus* :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ihana. <3 olin laiska, enkä jaksanut sitä linkittää, kun itse kuuntelen sitä omalta koneelta ja se todellakin on sama, kuin tuo mun edellinen Tänään soi -biisi. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Tämän olen linkittänyt tänne ennekin ja tämä on ispiroinut mua paljonkin. Sanat ovat hyvin kauniit ja surulliset. Meinaan itsekin melkein itkeä. Joo olen herkkis.
Eli Blakmore's Night- Wish You Were Here. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Itse rakastan Rednexin versiota. :) Kuunnellut penskasta saakka sitä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.