Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Rohkeesti sekaan vaan hämmentämään, en mä pure. :D
Ja ideatkin lähinnä siis että pari uutta tarinan tynkää on pyöriny mielessä. Pitää vielä miettiä, josko niitä naputtelis ylös. Vois jossakin välissä tosiaan taas miettiä noita jatkiksia, et miten jatkais, jos jatkan.
Odotan toki mielenkiinnolla, jos sie Mustang tai Nuubialainen Prinsessa intoutuisittekin naputtelemaan jatkoa johonkin jatkikseen. En siis pidä kiirettä omilla kirjoittelemisilla, että te siihen väliin ehditte kirjoittaa, jos inspiraation satutte saamaan. :)

Vinkkinä vain, että kannattaa lukea tarinaa(joko ihan alusta tai parit viimeiset osat, mikä siis parhaimmalta tuntuu) pariin otteeseen uudelleen ja sitten yrittää, josko siihen perään jotakin saisi aikaiseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

^Edelliseen lisätäkseni, olen huomannut, joskus tarinoita lukiessani, miten sitä tulee yhdistelleeksi välillä useampiakin juttuja yhteen loppua kohden. Vaikka yhtä monesti tarinani onkin olleet ihan hemmetin sekavia, etten enää itsekään tiedä, että mitä seuraavaksi pitäisi tapahtua, jotta tarina etenisi loogisemmin, tai että siihen sais jotakin järkeä mukaan.
Mä kun tuppaan aina välillä unohtamaan, ne motiivit. Eli miksi? Miten? Milloin? Kuka? Kuinka? Jne. Sitä vaan kirjoittaa innoissaan pätkää ja vasta paljon myöhemmin muistaa, että ai niin se motiivi, syy että miksi jotakin tapahtuu ja kenen syy ja muutenkin sitä henkilöiden menneisyyttä, historiaa ei muista kirjoitella, ennen kuin vasta siinä vaiheessa, kun tarina uhkaa mennä umpikujaan.
Mutta kyllä mä monesti mietin myös sitä henkilöhistoriaa, että kuka tuntee kenetkin ja miksi ja miten jne.
Mut monesti se on sit vaan sitä harlekiini soopaa, johon tulee se peruskolmio. Joskus vois yrittää kehittää muutakin.

Tosin, jossakin välissä vos ihan huvikseen kirjoittaa romanttisen jutun, ilman sotimista tms, mut draamaa toki unhoittamatta. Mielessä pyörii nyt bändi maailmoihin sijoittunut tarina, joihin inspiraatio tuli R.I.P nimisestä kirjasta, sekä tuosta Nighwishistä, jossa se solisti sillon vuos pari sitten vaihtui. :)
Mut mä annan sen parin muun idean ohella vielä hetken hautua, ennen kuin naputtelen paperille/koneelle. :D

Ai niin kaupassakin vois käydä, mutta kun kirjoittamisesta on niin kiva jutella ja vaihtaa ajatuksia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang. Suakin näkee vaihteeksi. :D
Iltani piristys, kun olen yksin. Avokki on kaverinsa vanhempien mökillä ja mä en halunnu lähteä mukaa, enkä kyllä voinukkaan, kun eilen oli töitä ihan iltaan asti. Tuli parin vakipaikan lisäks yllätystehtävä kesken päivän.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Noi onkin tosi kivoja, noi tollaset yllättävät työjutut. -_- Niin tiedän tunteen.

Mutta jotain kivaakin: työharjoittelu loppui eilen, lompakko, josta kävin toiseen ketjuunkin avautumassa, löytyi ja tänään oli nimi lehdessä muiden ylioppilaiden joukossa. :) Tämä tyttö saa lakin! Ja varma työpaikkakin on tiedossa jo. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#79
Sori etten aiemmin vastannu, mutta intouduin katsomaan sormusten herran extramateriaaleja. No mutta onneksi olkoon sinulle. Kiva että lompakkokin löytyi, sait pitää sulle tärkeät muistot. :)
Nyt vasta väsymyskin alkaa painaa, joten painun nukkumaan. Sana on silti vapaa kirjoitipa sitten tähän tai jatkoa tarinoihin. Öitä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Itse harkisten ostavani tutulta Sormusten herra über extra super hyper paketin. :D Siinä oli ihan sairaasti kaikkee.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mulla itellä on kaikki kolme sormusten herraa exteded versioina bonus levyineen. :) Ollu jo pitkään, koska halusin ne itselleni heti kun ne olin leffassa nähnyt, enkä todellakaan halunnut mitään saksittuja versioita. :)
Mulla on itseasiassa kuninkaan paluuboksin mukana tullut Minastirith rasia. Olisin halunnut myös Klonkku patsaan ja ne ekan boksin mukana tulleet kirjatuet (Argonauts). Ne on hienoja.
Mulla on myös Saruman figuuri, johon siis kuuluu myös se pöytä ja palantir. :) Hitsit ettei oo varaa hommailla niitä muitakin ja mistähän saisin tuon Klonkku patsaan ja nuo ihanat kirjatuet. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Siinä paketissa, mitä oon kattellut, on ne patsaat ja kirjatuet ja karttoja ja ja ja... :D Niissä oli kaikki mitä LOTR fani voi itselleen toivoa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Wäääh! Mä haluan sen kans! :D Perhana et pitää olla persaukinen. :p

Asiasta toiseen. Oon yrittäny vähän kattella noita stoorejakin, mut jotenkin pää on tyhjä. Tai siis on jotakin ideaa, mut just nyt ei vaan saa mitään järkevää aikaiseksi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tuttu on tuo tunne minullekin. :) On 24/7 pää ihan tyhjä valmistujaisten takia. Juhlat jännittää, järjestelyjä pitää tehdä, ja toisaalta alkaa olla luokkaa jo valmiiks ikävä, kun on ollut 8 viikkoa harjoittelua, eikä oo oikein ketään nähnyt. Eikä enää nääkkään, kuin 2 kertaa. Itku taitaa tulla.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No jääpähän sulle kuitenkin hyviä muistoja ja ainahan voit yrittää järjestää luokkatapaamisen. :)

Nyt tekee mieli hakea kirves ja hakata tuo kone linttaan, kun sen pitää koko ajan temppuilla. Muistia on liian vähän. :p Menen tästä yrittämään, josko saisin simsin toimimaan temppuilematta.
Vilkuile sä vaikka joutessas tarinoita, joskos inspis vaikka yllättäs ja saisit muuta ajateltavaa kuin päättäjäiset/lakkiaiset tai mitkä ne nyt sit onkin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Itseasiassa ovat kummatkin. :) Saan ammatillisen tutkinnon, lukion päättötodistuksen ja ylioppilastodistuksen. :) Onnea Simsin kanssa. Meillä kans koneet vähän pätki (mun kannettava ei kylläkään), kun sähköt lähti pariin otteeseen muutamaks sekunniksi ukkosen takia.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#87
Hienoa. :) Kröhöm ja vähän myöhäsesti, sori.
Mä sitten siivoilin mun konetta ja turhuuksia meni roskakoriin 49.5gt:n edestä. Jospa kone nyt toimisi vähemmällä takkuilulla. :)
Niin ja iltasia Mustang. Suakin näkee. Vois kaivella sen yhden tarinan esille ja naputella jatkoa, jollen just sitä kansioo siirtäny ulkoiselle kovalevylle, joka senkin uhkaa olla täynnä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tuota kyllä kummallisesti kertyy kaikennäköistä talteen koneelle. :D Tarvis varmaan itsekin suorittaa joku kevätsiivous tässä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo no, mulla eniten tilaa taitaa viedä simsjutut (siis ladatut, naapurustot jne), omat kirjotukset, kuvat ja musiikki. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.