Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Nemesis

Ärsyttää, kun pitää olla niin järkyttävän tyhmä ja välittää niin paljon sellaisista asioista, jotka ei itselle kuulu, että sattuu, sattuu ja sattuu, vaikkei oikeasti pitäisi korviaan lotkauttaa. :( Miksen osaa vaan oikeasti olla se kylmä ihminen, jona kaikki mua kuitenkin pitää...

Mustang

Nämä ärsyttää:

1. Nyt kun monen ajan tauon jälkeen viimein palailisin tänne foorumeille, huomaan, miten paljon kaikkea itseltä on mennyt ohi silmieni. Luettuani joitakin viestiketjuja huomaan, miten paljon minulla olisi sanottavaa ja jaettavaa viesteihin. Turha itkeä, kun maito on jo maassa, mitäpäs, jos sitten tästä eteenpäin olisi taas skarppina. (Todellakin, aktiivisesti juplinin foorumeja seurailin noin 5 vuotta sitten, eri nickillä tosin ja olin silloin aika kakara vielä. Hieno kuitenkin nähdä, että vielä tuttuja nimiä täällä pyörii. :)  )

2. Kouluruoka. Kun se meille kuitenkin kuuluu ja ruokatauot ovat sen 30 min, niin eikö olisi oikeus ja kohtuus, ettei sitä ruokaa joutuisi odottelemaan 20 minuuttia, ennenkuin vasta pääsee syömään? Muutenkin tauko on niin lyhyt, että saa oikein miettiä, haluaako syödä, käydä tupakalla vai mennä vessaan. Asiaa perustellaan, että se nyt vaan on huono aika tulla 11.45 syömään. Me oppilaatko ruoka-ajoista päätetään??? Ei. Ja opettajilta tulee lokaa niskaan myöhästelyistä. Ja miksi kaikki hyvät perusruuat tarvii pilata kummallisilla kikkailuilla, joista ei kukaan mene takuuseen? Todellakin, koulumme ruoka ei ole läheskään aina syötävää.

3. Oma luokka ja tyhmät ihmiset. Hidas saa olla ja erikoinen, ei mitään ongelmaa, itsekään en aina ihan täysillä vetele... Mutta se, että joku inhoaa toista neljättä vuotta vain siksi, etten tykkää käyttää Lacostea ja ettei NRJ:n uusin listapoppi iske? Ettei sovi johonkin tiettyyn muottiin? Ja kyseinen ihminen itse ei tiedä yli kolme vuotta lukiota käytyään, miten viikonloppu lyhennetään. Myös kaksinaismoralismin liitän tähän, kulkee aika usein käsi kädessä tyhmyyden kanssa. Sitä en voi myöskään sietää.

4. Oma saamattomuus. Pitäisi kirjoituksiin lukea, pitäisi viimeiset kurssit suorittaa kunnolla, pitäisi herätä ajoissa, pitäisi etsiä töitä, pitäisi siivota, pitäisi treenata, pitäisi miettiä, mitä sitä tekee tulevaisuudellaan, pitäisi rakastaa, pitäisi olla aina niin hirveän mukava kaikille, pitäisi kasvaa aikuiseksi, pitäisi etsiä työharjoittelupaikka, pitäisi miettiä lakkiaisia, pitäisi miettiä penkkareita, pitäisi jaksaa ja uskaltaa ja pitäisi ja pitäisi. Mutta kun ei jaksa, ei viitsi, ei ehdi.

5. Alkoholi. Se tekee ihmisistä idiootteja, se saa minut pelkäämään ja se ei todellakaan sovi ilmeisesti kenellekkään. Viimeisen parin vuoden aikana se on aiheuttanut tuhottomasti mielipahaa, väkivaltaa, välien katkeamista, riitelyä ja rahasotkuja, kaikesta muusta harmista puhumattakaan. Itseä ei kiinnosta enää ottaa, jotta sitä olisi skarppina menemään väliin tai olemaan ajokunnossa, jos jotain sattuisi. Sitten se pelko siitä, minne ihmiset menee, kenen kanssa ja mitähän tänä viikonloppuna tapahtuu. Tuntuu, kuin oma viikonloppuelämä hajoaisi käsiin, kun sitä vain murehtii muiden menemisiä. Itse en tahdo myöskään enää olla näkemässä, kun muut leikkii alkoholilla.

6. Raha. Niinkuin sitä kaikkensa yrittääkin, raha ei koskaan riitä. Lainan ansiosta "tuloni" kaksinkertaistuivat juuri ja tuntuu silti, kuin sitä olisi vähemmän kuin koskaan. Ja ankea ajatus joutua maksamaan joka sentti takaisin. Töitä olisi aikaa tehdä lähinnä öisin/viikonloppuisin, mutta kettu kun ne ei ota mua mihinkään baariin hommiin. Ja ihanan ihana Suomen "hyvinvointivaltio" ei avusta sentilläkään. Älkää ikinä hankkiko omaa firmaa tai hyväpalkkaista työtä, jos meinaatte hankkia lapsia. Ja jos kuitenkin tähän tilanteeseen joudutte, hankkikaa samantein niin hyväpalkkinen työ, ettei lasten tuettomuus häiritse ketään. Suomen laki on kanssa juttu joka ottaa päähän. Eli hyvästi opintotuki ja muut edut.

7. Yhdys Sanat. Niitä vain ei osata.

Kiitos. Heti helpottaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Ostettii uus tietsikka, joka toimii huomattavasti paremmin ku vanha, joka olui meil 9 vuotta käytös. Ihan kiva muute, mut mä en saa Photoshop Elements 6.0:llaa asennettua. Tai sen saa kyl asennettua, mut se menee sit ruotsinkieliseks. Se ei ees kysy ollenkaa, et minkä kielen mä haluisin siihe (pitäis saada enkuks) se vaa pistää siihe ruotsin. Se koko asennushommaki o ruotsiks. Vanhal koneel se meni enkuks. Mut tää uus kone pistää koko homman ruottiks. Ärsyttää.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Ärsyttää, kun yrität viettää rauhallisesti uuden vuoden selvinpäin, teet pari kuskinkeikkaa ja kuitenkin päättää vuotensa ryminällä ajamalla ojaan ja antamalla hinauspalvelulle käteisenä kaikki loput rahat. Tein sitten kunnolla menneestä vuodesta ja vuosikymmenestä selvää. Sonya-jatkikseenkin oli jo uusi pätkä kunnolla aloitettuna, mutta odottamattomista juonenkäänteistä johtuen en päässyt kirjoittelemaan sitä loppuun. Olen ollut viimeiset kolme tuntia ulkosalla ja voin kertoa, kylmä on! Sulaakohan nää varpaatkaan ikinä... Ärsyttää! Unikaan ei taida tulla vielä hetkeen, vaikka olen ollut aamuyhdeksästä saakka jalkeilla. Otin tosin parin tunnin päiväunet välissä, mutta silti.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa



Nyt kyllä tämä tyttö on pahalla päällä. Prkle**%%&&&/

Ps. anteeksi ruma kielenkäyttö, mutta oli pakko
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ihan vapaasti. Siksihän tämä ketju on olemassa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 17.01.10 - klo:20:23
Ihan vapaasti. Siksihän tämä ketju on olemassa. :)

Kiitos:)
Kiroilu auttaa kun ottaa päähän riittävän kovasti.
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 15.12.09 - klo:19:47
Ostettii uus tietsikka, joka toimii huomattavasti paremmin ku vanha, joka olui meil 9 vuotta käytös. Ihan kiva muute, mut mä en saa Photoshop Elements 6.0:llaa asennettua. Tai sen saa kyl asennettua, mut se menee sit ruotsinkieliseks. Se ei ees kysy ollenkaa, et minkä kielen mä haluisin siihe (pitäis saada enkuks) se vaa pistää siihe ruotsin. Se koko asennushommaki o ruotsiks. Vanhal koneel se meni enkuks. Mut tää uus kone pistää koko homman ruottiks. Ärsyttää.

Tuohon edelliseen liittyen....

Latasin netistä GIMPin ja sekin asentui ruotsiksi eikä kyynyt missään vaiheessa, että minkä kielen minä haluaisin siihen (ja sekin ohjelma piti olla englanniksi)
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Mulla taas ärsytystä aiheuttaa mun Sims 2 peli.
Mulla on siis Sims 2 peruspeli ynnä kaikki lisärit ja kamasetit. Kone inttää ettei se löydä EP9 tai ettei se toimi, mutta kas kummaa pelin mukana tuleva bodyshoppi toimii.
Mä haluaisin pelata ja tuon viimesimmän kamasetin, joka siis on tuo EP9 eli Kartano & Puutarha kamasetti, olen laittanut nyt jo muutamaan otteeseen uusiksi, eikä auta. Ketuttaa. :p
Hm, vois kokeilla vielä että toimiskos, vaikka epäilen ettei toimi, kun ei oo toiminu.
Musta tuntuu, että mulla on joko joku häikkä pelin kanssa tai sitten toi romppuasemassa on jotain vikaa tai pelilevyssä. Jos on, niin se tarkoitta, et mun on hommattava, ko kamasetti uusiks, kun muuten en voi pelata ko. peliä.

Tuohon kieliongelmaan en oikein osaa vastata, mutta oletko tarkistanu, ettei sulla oo sun koneellas joku kieliasetus pielessä?
Hmmm, pitäsiköhän perustaa tietokone ongelmia varten oma ketjunsa?
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 30.01.10 - klo:15:20
Tuohon kieliongelmaan en oikein osaa vastata, mutta oletko tarkistanu, ettei sulla oo sun koneellas joku kieliasetus pielessä?
Hmmm, pitäsiköhän perustaa tietokone ongelmia varten oma ketjunsa?

Kaikki pitäis oll kunnossa, oon tarkistanu monta kertaa. Ja jouluna meni nii hermot, että poistin ruotsin kokonaan koneelta ja silti ne tärkeimmät ohjelmat asentuu på svenska.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Tuntuu nyt siltä, että sulla olis ohjelmien oletuskieleksi jotenkin jäänyt ruotsi asetuksissa ja ja joku muukin asetus niin, ettei ohjelmien kieltä pääse muuttamaan manuaalisesti tai sitten itse ohjelmassa on jokin häikkä.
En nyt tiedä. Toivottavasti löydät ongelmaan ratkaisun.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Nyt ei oo kyllä kovinkaan kivaa! Onnistuin eilen lyömään kaverin tuulilasin hajalle vahingossa, ja huomena pääsen tuulilasi ostoksille! En tiedä yhtään paljonko maksaa, mutta epäilen hintaa tulevan n.250-400€ paikkeille. Että jeejee! perkele...
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

VITTU! Helvetti!
Nyt ottaa päähän, mutsi teki mummille oharit ja mummi soittaa mulle ja kiukuttelee mulle, kun mutsi ei mennykkään käymään sen luona. PERKELE.

Anteeksi kielenkäyttöni.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Jumankauta mä en saa omia tiedostojani auki!!!!!!!

Perkele!

"Kohde on vioittunut tai lukukelvoton"

Saatanan saatana.........
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 13.02.10 - klo:17:42
Jumankauta mä en saa omia tiedostojani auki!!!!!!!

Perkele!

"Kohde on vioittunut tai lukukelvoton"

Saatanan saatana.........

Tuli tuossa mieleeni, että voisiko siulla olla joku viruksen häijyliini koneella? Saattaa piileksiä jossain, ja ne tekee justiinsa tuommoisia ikäviä kämmejä tiedostoille, ohjelmistoille yms.
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"