Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



hmm..täytynee tässä yrittää ratkaista kinkkistä kohtaa johonkin suuntaan..tässä voi mennä hiukan aikaa..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Täytyy sanoo, sie osaat kirjottaa loistavasti ja niin eläväisesti, että piti ihan toistamiseen lukea teksti, ennen ku otin sen talteen. :) Siis tuo Salaisuus Erämaassa.
Pystyin mielessäni näkemään kuvina koko tapahtuman. Harvemmin mikään teksti tempasee noin mukaansa. Pittää tehdä jatkoa, mutta ei ehkä nyt yöllä, ellen sitten satu saamaan inspistä. Samin ja Sofian tarinaan taidan naputella jatkoa ehkä sitten päivällä ku pääsen duunista. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Kiitos, sanoitpas kivasti. Itsekin olet miun mielestä todella taitava kirjoittaja ja siun tekstejäs lukee aina mielellään - kuten olen tainnut aika useastikin mainita jollain tavoin. Mie jään odottelee uteliaana mitä keksit seuraavaksi..(hymy)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin tän yön kirjotukset jon kirjotettu ja meen koisimaan, tai mulla on muuten hakala päästä aamulla ylös. :)
Hyvät yöt, illan/yön jatkot vielä Juplinissa kukkuville jäsenille ja myös vieraille, jotka siellä uteliaana tutkailevat foorumia.
Ihan rohkeesti vaan rekkautumaan ja kirjoittelemaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#49
Taas mie täällä kupeksin ja odotan.
Mutta mie tiiän, että se odotus varmasti palkitaan. :D

Niin nytkun vielä muistan. Olin tuossa hetken parvekkeella ja katselin öistä maisemaa. Mietin siinä samalla, että miltähän tuntuisi olla jossain kämpällä keskellä erämaata. Ilman sähköjä jalman kaupungin hälyä, seurana vain oma kulta. Pöydällä saattaisi palaa pari kynttilää ja ehkä patterikäyttöinen radio soittaisi hiljaa musiikkia., eikä muita ääniä kuuluisi.
Toisaalta olis kivaa jos olis kavereiden kanssa kämpällä ja korven hiljaisuudessa istuttaisi pöydän ympärillä, paistettais takan hiilloksessa makkaraa ja kertoiltais kummitusjuttuja.
Joskus vaan on hyvä päästä pois kaupungista ja mennä vähäksi aikaa korpeen. Vois rentoutua, nauttia saunasta ja siitä rauhasta mikä lapin erämaissa aina on.
Voi jee nyt mun tekis niin mieli lähteä lappiin vähäksi aikaa...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Moi, täällä taas. Laitan tuonne yhen jatkon ja sit luen sen toisen ja yritän siihenkin jotain väkertää..

Ah pohjoinen, siellä vois upottaa jalkansa pehmeisiin sammaleisiin ja kuunnella hiljaisuutta ympärillä ja vaikka kirjottaa ajatuksia paperille. Sitä mie tein siellä pohjosen reissulla. Nautin luonnosta ja imin itseeni sen kauneutta. Kannattaa mennä sinne jos vaan pääsee. Ihana erämaa.

Kynttilänvaloa, yöuintia kuutamossa ja kynttiläsaunaa saan nauttia omalla mökillä, joka on vartin ajomatkan ja pienen venematkan päässä kämpältä. Tänäänkin käytiin siellä uimassa ja paistettiin makkaraa. Joutsenet lensivät vesirajassa ja lauloivat lähtölaulujaan. Pian on syksy taas ja sitten ne lentävät karkuun kylmyyttä, joka saapuu usvaverhoja mukana yöaikaan kuin varkain.

No joo, mie taas innostuin. Nyt meen tekee niitä jatkoja.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mi etaidan jatkaa nuita päivällä, kun ajatus kulkee paremmin. Nyt mie taidan painua koisimaan.
Muuten mahatavaa tekstiä taas sulta, että sie oot hyvä kirjottamaan. Niin ku oon aina sanonu, ni sun teksti tempasee mukaansa ja nytki oli niin upeeta tekstiä että melkee näkee taas tapahtumat kuvina mielessä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Niin taitaa olla aika yrittää saada sitä unta miunkin.
Mie ihan nolostun noista siun kehuista##hymyilee##

Kauniita unia.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#53
Iltaa. Mie taas odottelinkii sua.
Ehkä meidän tartteis siirtää tää kirjottelu hetki Vähän aikasemmaksi, nii sitten se ei myöskään sotkisi sun kouluaikataulua, kun sun koulu alkaa. :)

Jaa muuten, mä olen jo monen monta kertaa lukenut tuon Salaisuus Erämaassa tarinan läpi. Siinä on jotakin sellaista lapin erämaan taikaa, sitä sellaista, mitä on vanhoissa erätarinoissa, joita vanhat ihmiset pohjoisessa iltahämärissä leirinuotiolla kertoilevat.
No niin heittäydyin sitten kaunopuheiseksi.... Hitto lapinhulluusko mua riivaa..
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Heipä hei nefertiti.

Mie luen nuo läpi ja aloitan räpeltämään tekstiä. Meni tavallista myöhempään, mut ei onneks nukuta.

Niin saattaahan tuo meijän kirjottelu kohta hieman kärsiä kun miulla on maanantaista lähtien noin puoltoista - kaksi kuukautta tiukka opiskelutahti, mikä tarkottaa pitkiä koulupäiviä. Koulumatkat on päivässä yhteensä kaksi tuntia. Kotona odottaa ilta puol kuuden jälkeen kotiaskareet, muksut ja lukion ja amiksen kotitehtävät ja viikonloppuisin pitäis yrittää lukea kirjotuksiin.

Yleensä on ollut vain joko amista tai lukiota, mutta nyt tää viimenen jakso on kumpaakin päällekäin, joten illalla(jos jaksan silmiä auki pitää) olis paljon hommia, joten kirjoittamisaika jää todennäköisesti yöhön. Olishan se kiva, jos kerkeis kirjottaa aikasemmin, mut hieman epäilen. (Ja tyttöjen isukki häiriintyy kun kone on auki illalla.)







Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Noh, mä tässä odotellessani kuuntelen Leevi 6 Leavingsia ja vaikka pelailen pasianssia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep, nyt mie taian mennä nukkumaan jo. Luin tuon siun jatkon samiin ja sofiaan. Kirjoitelen jatkoa kun ennätän.

Kauniita unia.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Öitä vaan sinullekin.
Mie tässä aloin joutessani kirjoittamaan Salaisuus Erämaassa - tarinaan jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Heipä hei.

Mie taas täällä pyörin ja tein jatkoa tuonne. Luen vielä sen toisen jatkon läpi ja sit kirjotan jatkon - kuten joka ilta tässä viimeaikoina.

Olis ihan kiva, jos muutkin kirjottelis täällä ja keksis rohkeesti uusia aiheita ja kirjottelis juttuja vaikka noihin jatkoihin. Niitä on kiva lukea kun jää aikaa..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Iltaa sullekin. :)

Mie jo otin uuden pätkän talteen ja alan jossakin välissä väkertää siihen jatkoa.
Ihanan jatkopalan olit kirjoittanut.

Muuten käys kurkkaamassa tää. :) -> http://www.createphpbb.com/radola/viewtopic.php?t=7698&start=15&mforum=radola
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.