Mikä tänään soi?

Aloittaja Nefertiti, 11.10.07 - klo:21:00

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Eli mitä musiikkia kuuntelit tänään tai kuuntelet juuri nyt?

Itselläni soi tällä hetkellä Vladimir Cosman kaunis sävellys Nadia, sarjasta Tsaarin Kuriiri.
Älyttömän kaunis ja haikea kappale.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Tänään montakin, mutta mieleen tuli ensimmäisenä..
Popedan kersantti karoliina :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Just nyt soi Kissin Lick it up! :) Rangga biisi. :)
Kari Tapio on Äijä!

Floora

YleX ja iki-ihana ANTTI TUISKU! Biisin nimi ööh.. ootas ku se teksti pyörii taas tossa (TV:s) Ei Aikaa :D

Töissä minulla on siis pari isoa telkkaria jossa pyörii aina yksi mainos ja toisessa jokin TV-kanava ja koska en varsinaisesti katso ruutua, laitan musiikkikanavan päälle. Suomen musiikkikanavilta tulee.. noh tarviiko edes selittää!
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa


Tänään sain viimeinkin ladattua yhden tosi ihanan biisin kännykän Mp3:lle.

Uniklubin luotisateen *huokaa onnellisena* ja olen kuunnellu sitä nyt tyytyväisenä :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Tällä hetkellä soi Once Upon December, ihana kappale Anastasiasta, tosin tämä on Aalyahin versio.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nemesis

Mulla soi nyt Olivia Lufkinin kappale Celestial Delinquent. On muuten upea, ja loistavat sanat. :)

Floora

Hyi himputtivimupttirallaaa!! Radiossa soi nyt tää joku M.I.A - Jimmy.. AAARGH!! Epävireinen, huono, raivostuttava "radio lentää kohta ulos ikkunasta", nenäänvinkuva ällö x( en tykkää yhtään!
Strange but not twisted

Julle

Lainaus käyttäjältä: Floora - 17.10.07 - klo:08:27
Hyi himputtivimupttirallaaa!! Radiossa soi nyt tää joku M.I.A - Jimmy.. AAARGH!! Epävireinen, huono, raivostuttava "radio lentää kohta ulos ikkunasta", nenäänvinkuva ällö x( en tykkää yhtään!

Se on just rangga! :D Se on oikeastaan niin surkea, että melkeen repeän nauramaan ku se biisoni paukahtaa korviin! Mutta enivei, nyt soi Viikate - Uurastaja.
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

Mulla on eilen soinut ja varmasti tänäänkin soi Bossonin Your One In Million ja Scorpionsin You and I, kauniita biisejä molemmat.
Your One In Millionin kertosäe on tavallaan ihana. Sopinee tavallaan tarinoidekin teemaksi. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Tällä hetkellä listalla hieman Enigmaa, Mobya ja Machinae Supremacya, joista soi Mobyn Everytime You Touch Me.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa


Tänään soi Alice Cooper ja levyn paras biisi on tietysti Boison =) IHKU
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Tänään on soinut Nigthwish ja Guns´n Roses. Lähinnä Nightwishin Angels Fall First ja Bless the Child. Guns ´n Rosesilta taas on soinut November Rain sekä Don't Cry.
Sopivat jotenkin tähän alakuloiseen tunnelmaan, jonka tuo eilinen tapahtuma aiheutti.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Just nyt soi Rob Zombien Death of it All
If only I had a heart it would break - Oh sure

~Alya~

Just täl hetkel soi Popeda ja Paulin Taikakaulin.. :D
~Hakuna Matata, sana ihan on.. Hakuna Matata, kertoo kohtalon.. Ei huolen häivää, päivä on huoleton.. Filosofiaa, Näin on se vaan.. Hakuna Matata~