Main Menu

Merenneidot

Aloittaja Te||u-, 10.07.08 - klo:22:35

« edellinen - seuraava »

Te||u-

Yhen ohjelman takiii merenneidot on alkanu kiinnostamaa miuta.. Kaikki varmaan ajattelee että " Joo tommone 12 vuotias pikkukakara saanu jonku tommosen innostuksen.." Ja nii pois päi. ´Voiha se olla joku innostus, mut mitä siit? Nyt kiinnostaa ja nyt haluun tietää niistä. :))  Mut asiaa.. miusta ois nii hauskaa kokeilla olla merenneito. Ja sitte ähh... tää on hankalaa.. siis.. ku mie ainankii kuvittelen, et siihe kuuluu täysikuu. Ja miun synttärit (12v) on 18.7, ja kappas, täysikuu.. se oli jotekii.. jännää, nii sitte mietin ain et jos onkii joku paikka, mihi ku menee täyskuul, nii saa merenneidon voimat.. :DDD Okei, järjetöntä, tiien :))
  Se ohjelma oli H2O, ja se oli nii aito ja niil oli just paikka mihi ku meni täyskuul, nii ne vahingos sai ne ja näi.. :)) Nii... öhh... tota juu.. kauheen vaikeeta nyt kirjottaa miun "tuntemukset".... äh. No mut jos joku on kiinnostunu merenneidoista, nii voisitteko antaa tietoo? :)) Kylhä mie sitä haenkii, mut jotai.. kokemuksii? Tunteeks joku samal taval ku mie? ööh.. juu :))) No mut kiitos jos vastaatte.. :)<3

♥Te||u-

Charmed

#1
Jos haluat tietää merenneidosta niin:
Merenneito eli vedenneito on taruolento, jonka tunnistaa jalkojen sijaan lantiosta alkavasta pyrstöstä ja pitkistä hiuksista. Moni merimies on kertonut nähneensä vedessä ensin naisen yläruumiin, sitten nopeasti huitaisevan pyrstön. Merenneito on miehen kokoinen, pitkähiuksinen nainen, joka elää vedessä ja hengittää sen alla yhtä hyvin kuin ilmassa. Merenneito muistuttaa suuresti seireenejä, laulullaan lumoavia naisen yläruumiin ja linnun alaruumiin omaavia lumottaria.Ne pystyvät pidättämään hengitystä paljon pidempään kuin ihminen. Merenneidoista ei ole saatu tarkempaa tietoa.Merenneidot kuvataan hyvin turhamaisiksi mutta samalla myös viattomiksi. He ovat hyvin uteliaita ja kiinnostuneita ihmisten asioista, ja monen merenneidon tiedetään rakastuneen ihmismieheen. Merenneidot ovat valmiita menemään hyvin pitkälle saadakseen ihmismiehen kiinnostumaan itsestään ja näin saamaan vastarakkautta, mutta samalla he usein tietämättömyyttään aiheuttavat miehen tuhon, kuten voi käydä, mikäli merenneito herpaannuttaa miehen keskittymisen tämän navigoidessa vaarallisilla vesillä. Merenneidon ja ihmismiehen lapset ovat ihmisen kaltaisia, mutta hyvin kauniita ja tuntevat vastustamatonta kiinnostusta mereen.

Sitä emme tidetä jos merenneito on syvällä meren uumenissa mutta silti emme sitä onko tällä vuonna merenneitoa;)

On syytä laittaa myös lähde mitä käyttää jos teksti on lainattu: http://fi.wikipedia.org/wiki/Merenneito - theevilone

Bam

^ Siinä olikin mukava tietoisku merenneidoista, eli siitä millainen niiden tarun oikeasti oletetaan olevan eikä sitä millaisen kuvan H2O niistä antaa (olen itsekin katsonut kyseistä ohjelmaa). Ja toisin kuin ohjelmassa, merenneitojenhan uskotaan olevan koko ajan merenneitoja, ei mitään yhtäkkiä voimansa saaneita ihmisiä.
Ja onhan tietysti näitä jotka oikeasti uskovat nähneensä merenneidon, merimiehiä yms.
Mutta kukapa näitä tapauksia todistaisi? Ihminen usein sanoo mitä vaan yleistä huomiota saadakseen ja voi myös nähdä melkein mitä haluaa jos olosuhteet ovat oikeat.
Kuka kuitenkaan tietää mitä meri kätkee allensa. Itse en kuitenkaan usko merenneitoihin, olivat ne sitten kuinka kiehtovia tahansa, varsinkaan sellaisina kuin h2o ne esittää.
Before you my life was like a moonless night.

azn

niin, tai sitten merenneidot ovat atlantiksen asukkaita =)
... kuten pienessä merenneidossakin =D

candy-candy

Itse en usko merenneitoihin.. Merimiesten keksimiä satuja... Tai mistä sitä ikinä tietää, mutta siltikin.
On onnekasta olla onnellinen.

Rottersee

Aika moni sarja vääristää myyttejä. Itse en usko täysikuuhun, että se siis voisi muuttaa merenneidoksi. Onhan kyseinen sarja (H2O), ihan uutta suuntaa antava.

waterbreath

Mulla on samat unelmat. =)

Meillä onkin suunnitteilla parhaan ystävän kanssa pyrstöt. Teemme ne normaalista kankaasta ja käytämme lasikuitua evään ja näin..
Se tosin ei ole vielä valmis, koska ystäväni isoveli kuoli hiljattain, joten emme saa sitä ainakaan juhannukseen mennes tehtyä..

Mua kiinnostaa myös täysikuu.. Pakko kuitenkin myöntää, että pelkään sitä. Me emme liiku ystävän kans koskaan täysikuun aikaan missään. Mutta joo....

Merenneidot ovat todella kiehtovia ja myytit niistä saattavat ehkäpä suurimmaksi osaksi olla tarua, mutta mistä sitä tietää, vaikka tuolla jossain olisi vedenalainen kaupunki. Mitä jos merenneidot ja merenmiehet ja nämä esimerkiksi ei näyttäydy, koska nehän otettaisiin tutkittavaksi ja niiden vapaus riistettäis!

Jos muuten oot erityisen innokas merenneitoihminen, niin voit esimerkiksi kuvitella olevasi merenneito! Kun esimerkiksi mulla on sellanen koru, joka on meripihkasta.. Se on nimeltään waterbreath, niin ajattelen, että se on merkkinä siitä, että olen oikeasti merenneito. uskallan olla erilainen. =)
Mitä sitten, mitä muut välittää? Nauran vaan niille ja sanon, että juo merivettä! : DD

Mutta kuitenkin joo.. jos tykkäät paljo merenneidoista, niin kuvittele olevasi sellainen. =)

- WB