Main Menu

Uutuudet

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 13.02.09 - klo:23:38

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Tänne voi kirjoitella juttuja uusimmista elokuvista, jotka ovat juuri ilmestyneet markkinoille:)



Löysin elokuvateatterin listalta uuden elokuvan nimeltä Australia. Huomioni kiinnittyi ohjaajaan Baz Luhrmanniin, jonka käsialaa on myös Moulin Rouge.
Australia ja Uusi-Seelanti ovat kiinnostaneet minua jo pitkään, ja mietinkin millainen mahtaa olla kyseinen elokuva. Kannattaisikohan se käydä katsomassa..
Nyt silmiini on oikeastaan osunut kolme elokuvaa, jotka saataisivat olla katsomisen arvoisia, ehkä.
Tuo Australia, Operaatio Valkyrie ja Twilight-houkutus.
Onko kukaan nähnyt kyseisiä elokuvia?
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Operaatio Valkyrie on ollut sellainen mitä itsekin olen katsellut että voisi olla ihan kiva nähdä.. Sama tuo Twilight. Lueskelin nettipalstaa jolla kävijät olivat nähneet Twilghtin, kauheasti sitä kehuttiin. En tiedä miten vielä pyörii, mutta suomalainen Rööperi oli ihan älyttömän hyvä elokuva, pidin siitä todella paljon. Onko kukaan nähnyt The Wrestler-nimistä pätkää? Odotan kovin että tulee vuokralle, koska en usko että se tänne Hämptöniin rantautuu kun ei niitä sen kopioita kauheasti levityksessä ole, kahdeksanko niitä nyt oli..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa


En ole tuosta The Wrestleristä kuullut laisinkaan, täytyy varmaankin hieman etsiä tietoa kyseisestä pätkästä.
Tuosta Twilightista bongasin youtubesta pätkiä ja kiinnostuin juuri niiden vuoksi kyseisestä leffasta.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Olen lukenut Twilight kirjan sekä sen toisen osan ja kolmas on kesken :) en olisi uskonut kuinka koukuttava tarina voisi olla! Ajattelin käydä katsomassa elokuvan. Rööperin haluaisin myös nähdä.
Strange but not twisted

theevilone

Se Twilight oli ihan *. Kirjat olen lukenu (myös sen vimpan häähää. Tai niin, sen neljännen kuitenkin) niin hahmot ei ollu oikein sitä mitä itse on mieltäny. Huono Bella ja huono Edward (leuka!). Rosalie olisi voinut olla ennemmin vaikka (Roswellistäkin tuttu) Katherine Heigl. Nikki ei oikein vaikuttanut riittävän ämmältä. ;P Tosin seuraavissa leffoissa varmaan enemmän henkilöiden luonteistakin. Oli kyllä aika huono... Eikö Meyers ollut kuitenkin itsekin tekemässä sitä, niin olisi voinut luulla että tulisi vähän parempi. Tai ainakin seuraamassa tekoa. Ja suitsuttamassa että sitä mitä hän just näki. Huh. Carlisle oli ihan ookoo ja Emmet, vaikka aika joujou. Esme taas ei herättäny oikein mitään tunteita... Alicia ja Jasper... Löysin jo paremman Jasperinkin, mutta en enää muista kuka se oli, tai mistä se oli. :D Joteski olis kyllä oottanu että olisivat panostaneet enemmän henkilöihin, vaatteisiin ja puheisiin. Ei kyllä kannata rahojaan tuhlata moiseen. Sigh...
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Leffateatterissa pyörii vielä tämä: X-Men Days of Future Past.
Leffa on hyvä, joskin sisältää paljon kaikenlaista, jonka kyllä tietää ja tajuaa, kunhan on katsonut muutkin X-Men leffat(X-Men 1-3, X-Men Origin Wolverine, X-Men First Class ja Wolverine) ja lukenut edes jonkin verran X-Men sarjiksia.
Käytiin juuri eilen miehen kanssa katsomassa tuo ja tykkäsin kovasti. Oli vähän sellainen extempore juttu.

Mutta leffa etenee melko nopeaan tahtiin, eikä kahden eri ajan välillä pyöriminenkään kovin pahasti haitannut. Jokainen näyttelijä teki ihan älyttömän hyvät suoritukset jälleen kerran, joten tämä leffa tulee jossain välissä löytämään tiensä meidän kokoelmiin, ainakin jos se musta riippuu. :)

Ja noh, olihan tuossa sitä silmän ruokaakin, siis jos sattuu tykkäämään Hugh Jackmanista ja Wolverinesta.  ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.