Mikä tänään soi?

Aloittaja Nefertiti, 11.10.07 - klo:21:00

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Tangoa tänään monenlaista..

Sanoisinko, että tämä tanssi tihkuu seksiä, huhhuh..

http://www.youtube.com/watch?v=E6VvR3hkePI&feature=related


Ps. tässä on yksi todella kade, tahtoo olla tuon naisen kengissä. Siis jotkut vaan ovat syntyneet niin näteiksi, hoikiksi ja osaavat vielä tanssiakin niin hyvin *huokaus*

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#226
Tässä lisää tulista tanssia, The Mask of Zorron ihana tanssikohtaus, joka uhkuu tunteita, tulisuutta ja seksiä. Paras kohtaus koko leffassa. Harmi kun tuota musaa ei ole leffan soundtrackilla, ainakaan sillä, jonka lainasin kirjastosta joku aika sitten. :)
Antonio Banderas ja Catherine Zeta-Jones ovat upea pari. Huh huh. :)

Äyks, pakko lisätä Moulin Rougen Roxanne tähän. Tunteita ja seksiä senkin pursuaa. :)

His eyes upon your face
His hand upon your hand
His lips caress your skin
It's more than I can stand

(Roxanne)
Why does my heart cry?
(Roxanne)
Feelings I can't fight
You're free to leave me, but just don't decieve me
And please believe me when I say I love you
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Katsottiin juuri Hellboy ja muistin biisin, jota pikkutyttönä rakastin ja jonka olin sittemmin unohtanut.

Barry Manilow - Can't smile without you

http://www.youtube.com/watch?v=Q8uOxBLtdFc
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Vitsi, sen jälkeen kun kuulin tämän..

http://www.youtube.com/watch?v=cYvYHgxx3hI

..on taas tehnyt ihan kamalasti mieli päästä tanssimaan.

Yökerhossa tanssimisessa on se ihanaa, kun musiikki tuntuu värähtelevän kehon läpi,
se suorastaan sykkii iholla. Voi sulkea silmänsä ja kirjaimellisesti tuntea musiikin :)

..ne humalaiset kähmijät on sitten se miinuspuoli.. :(

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Tänään soi eilen etsimäni biisi, Gigi D'Agostinon I'll Fly with you, joka löytyi isäni huiman musiikkitietamyksen ansiosta. :)

http://www.youtube.com/watch?v=8kTU_kGB9KA
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 08.11.10 - klo:19:33
Tänään soi eilen etsimäni biisi, Gigi D'Agostinon I'll Fly with you, joka löytyi isäni huiman musiikkitietamyksen ansiosta. :)

http://www.youtube.com/watch?v=8kTU_kGB9KA

Hassua, kuuntelen tuota aika usein. Kuuluu suosikkeihini :) Ko. Gigillä on muitakin kivoja...

http://www.youtube.com/watch?v=TR0vl8FT5T8&feature=related

Tässä yksi^^

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Minua on monta viikkoa vaivannut tuo biisi, kun tykkään siitä kamalasti, mutta en koskaan ole kuullut sen nimeä, vaikka sen tuhansia kertoja olenkin kuullut. :D Kuuntelin eilen youtubesta trancea ja technoa varmaan 6 tuntia etsiessäni tuota. Ihmettelen, etten löytänyt, tuo oli tosi legendaarinen silloin, kun olin vielä discoikäinen. :)

Lisäys: Hei, minähän oon kuullut tuon toisenkin biisin!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Siulla on sitten hyvä maku :D

Mie oon jostain kumman syystä viimeisen vuoden aikana alkanut pitämään yhä vaan enemmän tuon tyyppisestä musiikista ja trance/techno/mitä lietä löytyy Y-tubesta todella paljon. Jos minulta olisi viisi vuotta sitten kysytty pidänkö trancesta yms. olisin varmaan vastannut hieman ennakkoluuloilla asenteella kysymykseen.

Olen huomannut, että ihminen kykenee kehittämään jopa musiikkimakuaankin laajemmaksi. Konemusiikkikin voi ihme ja kumma olla todella kaunista, ja "lähellä luontoa", jos tarpeeksi antaa mielikuvitukselle tilaa. Yksi tubesta löytämäni videoklippi (kyseessä oli yksi Tieston haastattelu Aasiasta) sai minut kiinnittämään huomiota juuri luonnon ja konemusiikin yhteyteen. Ja minä kun ihmettelin, miksi niissä musiikkivideoissa oli aina niin kauniita maisemia ja ääretöntä avaruutta :DD





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Mulla taas isä opetti kuunteleen tällaista jo ihan pienenä. Ja iskelmää kanssa. Välissä mulla oli idolina pitämäni enon vaikutuksesta hip hop kausi, musiikkiluokalla tykästyin klassiseen. Yläasteella pääsin kavereiden kautta hevin ja rockin makuun. Isä opetti myös rakastamaan reggaeta. Amiksessa paras koulukaverini ohjasi minut takaisin trancen pariin. :) Ala-asteikäisenä kuuntelin ysäripoppia, koska olin ala-asteella juuri silloin. Voisi siis sanoa, että kuuntelen mitä vain, mikä on taidolla tehty. :)

Enkä ihan tosissaan voi sanoa, mistä näistä tykkäisin eniten, se tulee fiilispohjalta. Tunnen enimmäkseen raskaan musiikin ystäviä, joten sitä tulee eniten kuunneltua, sillä tunnen genren noita muita paremmin.

Nyt on taas kunnon teknojumputus fiilis. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Tuossa suihkussa käydessä, alkoi päässä soida kappale nimeltä Lounatuulen Laulu. Löysin sen kyllä Youtubesta, mutta ei ole se versio, josta tykkään. En itseasiassa edes muista kuka sen on alunalkaen laulanu.
Jollain tapaa tämä on ihana laulu... Hmm ja nyt tuli mieleeni Lohikäärme Puff, äh, eikä taaskaan se versio, jonka joskus olen kuullut, mut ihana silti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Tänään soi Uniklubi - Näiden tähtien alla.
Hmm... joo ja taas onnistuin yhdistämään kappaleen yhteen jatkikseen. Tai no jotenkin tämä mielestäni sopii tuohon Vaarallisee Näytelmään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tänään soi Klamydian Aku Ankka laulu, sillä kyseinen yhtye oli töissäni tänään keikalla ja veti tämän yhdeksi lempibiiseistäni lukeutuvan kipaleen erikoisen hyvin. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Y0LFCs-KK9k
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Näin itsenäisyyspäivän kunniaksi, vaikkei tämä ihan niin hieno ole, mutta hyvä ja osuva kumminkin.
Eppu Normaali - Tuhansien Murheellisten Maa olkaapa hyvät. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Irwin Goodman - Rentun ruusu

vieläku ois kesä, ja pv taikka amazoni volvo alla ja takapenkillä kauniin böönan tahi velipojan kans koskista kiskomassa. :D Kaikki olis täydellistä!
Kari Tapio on Äijä!