Vapaa-aika

Aloittaja Floora, 28.08.07 - klo:15:38

« edellinen - seuraava »

theevilone

#15
Lainaus käyttäjältä: Mina - 24.01.08 - klo:09:03
Kamala kun theevilone nyt rusikoi minua :D Olen huomannut kaikki mainitsemasi asiat, ja tiedän olevani joissain asioissa täysi paska ihmisenä ja usein se "ei sun ongelmat oo mitään mun ongelmiin verrattuna" mentaliteetti tulee esiin. Olen mielestäni pystynyt pitämään sen kuitenkin vain esillä omassa päässäni ja pohtinut asioita vain siellä. Kuuluisa mutta, onhan se aika rasittavaa kun avokki on 5h päivässä töissä ja valittaa että kauhean raskasta etc. useammankin kerran jopa äitini sanonut hänelle että menepäs kuule 8h tehtaaseen töihin tekemään niin paljon töitä kuin vain pystyy ja seisomaan koko aika. Ei se herkkua ole, pitäisi suhteuttaa.. nyt theevilone lopetetaan tämä oftopic ;) (ei pahalla)
Toki jokainen kokee erilain kaikki. Toiset sietää enemmän ja niin edelleen, mutta taidan kuitenkin ymmärtää tuon valitusta töistä -jutun. En kai kamalasti rusikoinut, eihän sattunut? Mieli juoksenteli ja niin edelleen. Lopetetaan vaan. :)

Lainaus käyttäjältä: Loather - 29.01.08 - klo:09:57
Keskiviikkoisin käyn partiossa, jossa ei oikeastaan tehdä muuta kuin pelataan pokeria, syödään karkkia ja jutellaan kavereiden kanssa :)  Torstaisin on ratsastus, lauantaina tokoon, sunnuntaina agilityyn. Muina päivinä löhöilen kotona tai lenkkeilen metsässä koiran kanssa. Jos olen nähnyt unen, alan kirjoittaa sitä erääseen vihkoon ja koetan sitten parhaani mukaan tulkita sen symboleja. Tietääkö kukaan, mitä auton pölykapseli voisi tarkoittaa?
Hassu partio. Mikään ei liene samanlaista kuin ennen. Unista on keskusteltu muualla (ajan puutteessa en ehdi katsomaan oliko se jo täällä jossain vai ennen foorumin ... päivitystä.)  Sinne vaan kaikki unimaakarit ;)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

No niin laitoin unille oman höpöttelyketjun tuonne myytteihin, joten mars sinne keskustelemaan unista. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Lainaus käyttäjältä: theevilone - 30.01.08 - klo:12:23
Lainaus käyttäjältä: Mina - 24.01.08 - klo:09:03
Kamala kun theevilone nyt rusikoi minua :D Olen huomannut kaikki mainitsemasi asiat, ja tiedän olevani joissain asioissa täysi paska ihmisenä ja usein se "ei sun ongelmat oo mitään mun ongelmiin verrattuna" mentaliteetti tulee esiin. Olen mielestäni pystynyt pitämään sen kuitenkin vain esillä omassa päässäni ja pohtinut asioita vain siellä. Kuuluisa mutta, onhan se aika rasittavaa kun avokki on 5h päivässä töissä ja valittaa että kauhean raskasta etc. useammankin kerran jopa äitini sanonut hänelle että menepäs kuule 8h tehtaaseen töihin tekemään niin paljon töitä kuin vain pystyy ja seisomaan koko aika. Ei se herkkua ole, pitäisi suhteuttaa.. nyt theevilone lopetetaan tämä oftopic ;) (ei pahalla)
Toki jokainen kokee erilain kaikki. Toiset sietää enemmän ja niin edelleen, mutta taidan kuitenkin ymmärtää tuon valitusta töistä -jutun. En kai kamalasti rusikoinut, eihän sattunut? Mieli juoksenteli ja niin edelleen. Lopetetaan vaan. :)



Juu, ei sattunut :) Kunhan sanoin.. :P Niin, vapaa-aikana.. Millä vapaa-ajalla? Koulussa kaheksan tuntia päivässä, sitten kotiin avokin kyydillä joskus kuudelta, siinä ruuanlaitto, ruokailu, kello onkin jo puol kahdeksan. Eipä siinä muuta kun koneelle nolifettämään :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

No nyt sain aloitettua ompelukurssin ja löytänyt innostuksen siltä osin :) Olisi ihana aloittaa sillä uralla suunnitellen ja valmistaen vaatteita. Lapsenkengissähän tämä vasta mutta.. Muutenkin alkanut liikkua paljon ulkona joko ihan lenkillä tai sitten (enimmäkseen) kavereiden kanssa. Olen melkeinpä koukussa seuraan!

Tulikin mieleeni onko kukaan muu jäänyt koukkuun esim. facebookiin? Kauanko yleensä vietätte aikaa netissä päivässä? Itse en käytä konetta kuin töissä mutta istunpahan silti netissä n. 6 tuntia päivässä! :/ huolestuttavaa
Strange but not twisted

SuiSeli

Yleensä vapaa-aika kuluu koneella istuessa tai kylillä pyöriessä. viikonloppuna yleensä aika kuluu juomassa tai kotona tylsistymäss:F Mtää harrastuksia ei oo ollu varmaa sitten ala-aste aikojen ku harrastin sillon jtn partioo mut siihenki kyllästyin.

Nemesis

Hahhaa! Minäpäs olen löytänyt itsestäni laulajan ja saanut myös ystäväni uuteen addiktiooni mukaan. xD Eli vapaa-aikani (jota on nykyään hirvittävän vähän) kuluu suurimmaksi osaksi joko yksin kotona hoilotellessa tai sitten kavereiden kanssa lauluja luritellessa. Ei äänessä tai laulutaidossa ole mitään erityistä kehumista, mutta kummallisen koukuttavaa tämä laulaminen on.
Olen alkanut opiskella japania netin opastuksella, ja siksipä suoritankin suurimman osan laulamisestani kyseisellä kielellä. Tulee siinä samassa vähän harjoitusta senkin suhteen. ^^
Laulamisvillityksestäni huolimatta en ikimaailmassa uskaltautuisi julkisesti laulamaan, siitä ei huolta! :D Mutta nettiin olen ystävieni kanssa uskaltautunut jopa pari "dubbausta" tunkemaan.
No mutta, se siitä sitten. xD
Tänä syksynä olisi tarkoitus aloittaa jooga tai jokin muu rauhoittava harrastus. Toivottavasti tällä kertaa saan jotain myös aikaiseksi tässä asiassa! ^^

evabraun94

Olen viiden tai kuuden vuoden aikana käyttänyt suuren osan vapaa-ajastani internetissä, muutama vuosi sitten tuli könötettyä 5-8 tuntia päivittäin (ja se tuntui liian vähältä). Olen kuitenkin pitänyt dataamisesta taukoa, johon osaltaan on syynä se, että maanantaista perjantaihin olen sairaalan osastolla, jossa ei saa käyttää konetta ilman valvontaa.
  Piirtäminen ja maalaaminen on toinen rakas harrastus, joka on kulkenut läpi elämän. Ehkä enimmäkseen katselen kuitenkin muiden taidetta (Salvador Dalí, Frida Kahlo, Samuli Heimonen jne). Käyn kaikissa kiehtovissa taidenäyttelyissä, joinne pääseen ja shoppaan kirjakauppojen alennusmyynneistä taidekirjoja, joita minulla onkin jo pieni pino.

Lisäksi luen kaikenlaista, soittelen kitaraa, kirjoitan kirjeitä ym., juon Funlightin mehutiivistettä...

Mustang

Olisin aloittanut uuden keskustelun aiheesta harrastukset, mutta tämän täältä spottasin. Itse harrastelen Taekwon-Doa, ratsastusta, tykkään lukea kirjoja, katsella elokuvia, mangaakin lueskelen. Rakastan yli kaiken kirjoittamista ja piirtämistä, mutta ne harrastukset ovat valitettavasti olleet katkolla, samoin kuin eri instrumenttien soittelu. Taukoilu johtuu isolta osin ajan ja inspiraationpuutteesta jota on kestänyt harmittavan pitkään. Myös erilaiset käsityöt ja kaikki "luova" kiehtovat. Mun vuorokauteen tarvittaisiin kymmenen tuntia lisää, että ehtisin lähellekkään kaikkea, mikä kiinnostaa. Erilainen itsensä kehittäminen innostaa myös ja voisin kuvitella itseni ikuiseksi opiskelijaksi. Nuoresta iästäni huolimatta olen mukana kaikenlaisessa, olen esimerkiksi Taekwon-Do seurani sihteeri. Lisäksi pelailen kaikenlaista, aina kun aikaa ja innostusta on.

Joo'o, siinä ainakin osa näistä mielenkiinnonkohteista ja vapaa-ajan käytössä. Jos muilla on herännyt lisää mielenkiinnon kohteita, olisi kiintoisaa lukea, toki tuo viestiketjun lukeminen jäi kesken, että niissäkin piisaa. Kuitenkin ihmiset ja vapaa-ajankäyttö on voinut muuttua tässä aikojen aikana, kun en ole ollut täällä teidän iltojanne riivaamassa. ^^
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Tervetuloa joukkoomme ja jos kirjoittaminen todellakin kiinnostaa niin tuolla kirjoittelu osastossa on jatkiksia, joita saa ihan vapaasti jatkaa jos huvittaa ja inspistä vain on. Ja jos ei jatkikset innosta, niin kirjoittelee sitten jotakin omaa sinne. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitoksia, kiitoksia. Jatkiksia silloin joskus kakarana tuppasin täälläkin kirjoitella, ehkä sitä nyttemmin olisi ihan eri tavalla kypsyyttä ja perspektiiviä asioihin. Otanpa asian työn alle, kun han on sopiva hetki ja aikaa tutustua valikoimaan. ^^
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Hei ja tervetuloa minunkin puolestani.
Uutta verta aina kaivataan. Tulee uusia näkökantoja asioihin,
ja nuo tarinapuolenkin ketjut kaipaavat tosiaan lisää ahkeria sormia :))



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nemesis

Vapaus on joskus kauhistuttavaa. Yo-kirjotukset oli ja meni, ja nyt ei parhaillaan tarvi tehdä mitään, kun ei pääsykokeisiinkaan ole paljon luettavaa. Ja nyt sitten kun olisi pitkästä aikaa paljon aikaa tehdä kaikkea hauskaa, ei olekaan yhtään mitään tekemistä. o.o Uloskaan en jaksa mennä kun kaikkialla on märkää. Tuhlaanpa tässä nyt sitten pienen harvinaisen vapauteni ja sitten vasta kun ei taas ole lainkaan aikaa mihinkään, muistan miten eletään. :D Hyvä minä!!