Lisää Pituutta

Aloittaja TRex, 09.07.08 - klo:12:56

« edellinen - seuraava »

TRex

Mulla on tosi huono itsetunto ja muutenkin inhottaa kun kaikki on muo pidempiä ja kaikki on aina kiusannu muo, tällä hetkellä olen juuri ja juuri 170 ja jo kohta 18v.

Onko mitenkää mahdollista saada "teko" pituutta, venyttämällä tai leikkauksella jos on niin sanokaa mistä ja miten?


PS: Älkää kirjottaku turhia kommentteja "Et sä siittä mitään hyötyis".

Nefertiti

Äläs nyt kyllä kai sä vielä kasvat jonkun verran, niin ettet ainakaan toistaseks tarvitse mitään kivuliaita pidennys keinoja, lähinnä sä tarvitset jotakin muuta (ja lisäks järkevää sellaista), millä kohottaa tuota itsetuntoas. Ehkäpä puhuminen jollekin voisi auttaa, vaikka sitten ammattiauttajalle(tämä ei sitten ole pahalla eikä tarkoita sitä että päästä viiraisi!) tai sitten kirjoittamalla tunteistaan jollakin asiaan sopivalla palstalla.

Elä sie mies hyvä epätoivoon vaivu, kyllä sitä apu löytyy, muodossa tai toisessa. Itselläkin on aika alhainen itsetunto, kiitos kouluaikaisen kiusaamisen, mitä ei ainakaan auta faijan kettuilu mun elämäntilanteesta ja avopuoliskosta. Lisäksi olen tukeva ja lyhyt, vain n 150 cm pitkä, eli joskus sitä tahtos olla pidempi, ettei aina tartteis kiikkua jakkaroiden päälle, kun ylimmältä hyllyltä tarttee jotain hakee, no mutta onneksi ihanainen avokkini(joka on mua n 30 cm pidempi) voi kurotella välillä mun puolestani. :)
Mutta mä puran pahaa oloa kirjoittamiseen ja muuhun luovaan toimintaan ja se auttaa, joskin huono itsetunto on ja pysyy, vaikka joskus onkin hetkiä, jollon huomaan olevani hyvä edes jossakin(varmaan suun soittamisessa ja huonossa ajoituksessa) tai tuntuu muuten vaa hyvältä.

Tsemppiä nyt kuitekin, ihan hyvä immeinen sie oot, ainakin mitä oon kirjotuksias seuraillu. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Nyyrokeilla.. Eli siis jos tyyli yhtään sinnepäin niin New Rockit jalkaan vaan ja menoks :D Mulla sitten taas ihan päinvastanen ongelma, haluisin olla about 10cm lyhyempi, kun pituutta löytyy sellaset 171cm ja kun haluisi korkeapohjaisia kenkiä käyttää ilman että lyö ottansa ovenkarmiin. Eli kun kengät jalkaan laitan olen semmosen 183cm pitkä, että repikää siitä..

Alhainen itsetunto löytyy myös täältä, painoa pikkusen liikaa ja tuntuu että oon jotenkin tyhmä kunnen mitään tajua, enkä kelpaa kenellekään, mutta kuitenkin oma ihana avokki on löytynyt elämää piristämään :) TRex, yks mun kaveri (miespuolinen siis) on 26v ja se on 173cm pitkä, ei ole senkään elämää pahemmin häirinnyt tämä. Sun täytyy vaan yrittää jaksaa. Kyllähän nuita leikkauksia on olemassa, mutta niin.. En sitten tiedä kuinka kannattavaa on. Ja aattele, Dani Filth (brittiläisen dark metal bändi Cradle of Filthin laulaja, niille jotka ei tiedä :D) on vaan 165cm pitkä ja maailmankuulu julkkis. Harmittaa kyllä kun sua toi pituus harmittaa, enkä osaa auttaa :(
If only I had a heart it would break - Oh sure

Julle

Lainaus käyttäjältä: Mina - 10.07.08 - klo:13:14
Eli kun kengät jalkaan laitan olen semmosen 183cm pitkä, että repikää siitä..

Heh, mä oon aivan ilman kenkiä tai muita vastaavia kapineita 192cm pitkä. :) Mutta tälle kaverille joka tässä pohtii alussa pituutta ja ikäänsä, nii voisin sanoa että toisilla se kasvu pyrähdys tuleen joskus tuossa 18-19 ikävuoden paikkeilla. Näin kävi entiselle luokkakaverilleki.
Kari Tapio on Äijä!

theevilone

Korkoja korkoja. Voi miespuolisetki käyttää. ;) Itsehän olen lyhyt kuin mikäkin, mutta eipä sille paljoa mitään voi. Sitte kuiteskin sitä "pituutta" löytyy muualta. (ei ei naiset eheii en puhu _sen_ pituudesta ;P) Järki ja henkinen tasapaino, tai ainakin jonkunlainen yhteisymmärrys oman hulluutensa kanssa. Alhainen itsetunto tuntuu vaikealta asialta. Pitäisi pohtia miksi tuntuu, että pituus tai sen puuttuminen on huono asia ja surettaa. Sitten voi kuitenkin koittaa tsempata itteään ja miettiä että minkäs tekee, sellaista se on ja pyrkiä olemaan muuten sellainen kuin haluaa. Painosta voisi ajatella, että kunhan kuntoa on niin se on jo hyvä. Eikä pieni pyöreyskään naisessa haittaa, ei saa olla langanlaiha että on mistä ottaa kiinni. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Floora

Aika monella iskee kasvupyrähdys armeija-aikana. Osa tullut intistä peräti kymmenen senttiä pidempänä ja jostain olen lukenut että miehen kasvukehitys pysähtyisi lopullisesti vasta n. 21 vuotiaana joten vielä ei kannata murehtia. :)
Strange but not twisted

Nefertiti

Hih, pitänee upittaa tää kun immeiset tuntuvat kiinnostuneen tästä.
Kun vielä uskaltaisivat rekkautuakin tänne. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

No hei mie oon alle 160cm ja täytän tänä vuonna 18.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa



Miepä pistän vähän alemmaksi eli 151 ja ½ pitkä :DD
Ja myönnän, että käytän paljon jakkaraa apunani,
ja keittiö on suunniteltu niin, ettei siinä ole juurikaan yläkaappeja^^

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 30.03.10 - klo:21:27


Miepä pistän vähän alemmaksi eli 151 ja ½ pitkä :DD
Ja myönnän, että käytän paljon jakkaraa apunani,
ja keittiö on suunniteltu niin, ettei siinä ole juurikaan yläkaappeja^^

Oot mua sen noin sentin pidempi. :D
Eli mullakin noi ylettämis ongelmat tuttuja, etenkin kaupassa, kun meidän alepassa on kaikki kivennäis vedet tungettu sinne ylös minne mä sit saan kurotella ja hyppiä, että saan pullon kätösiini. Ärsyttävää joskus.
Mut en mä anna lyhyyteni häiritä menoa ja jakkaraa käytän usein. Onneks kaupoissakin on jakkara tai ns. norsunjalka, siis renkailla oleva jakkara, joka painuu kuitenkin sen verta alas, että paikalla pysyy kun sen päällä seisoo. :)
Kotonakin oon tottunu keittiössä kiikkumaan jakkaralla tai pöydällä/tasolla, jos en ihan ylimmälle hyllylle muuten yletä. :D
Kun näitä kaupungin kämppiäkin vois muokata itelle sopivaks, niin se olis ihanaa. Mut kyllä sitä näinkin pärjää. Onneksi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Oho, no enpä ole ainoa lyhytkasvuinen täällä :)

Juu, kyllä sitä selviää, vaikka pitäisi kivuta vuorenhuipulle..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Piristykseksi.. Erään miespuolisen tuttuni kanssa oltiin kaupungilla, seisoin hänen selkänsä takana, hän kääntyi ympäri, halasi minua ja totesi "Hitto ko sä oot lyhyt ilman korkoja" Kiitos xD Kaveri siis 183cm abouttista..
If only I had a heart it would break - Oh sure

samuli123

hei, mua on ruennu tuo pituus kiinostaa tässä lähi vuosina paljon eli olen 15v poika ja olen 175cm pitkä ja painan 65-62kg niin onko maholistta että voisin kasvaa viellä 190-185 cm pitkäksi isäni on 185 cm pitkä.. mutta vaikuttaaks koneela dataaminen 24/7 pituuskasvuun ja ettei liiku paljoo ku on tullu sitä harrastettuu lähi vuosina IHAN LIIKAA.. ei kavereita ei elämää ei mitään! kone kone kone..
ja vaikka en ole kuitenkaa mikään pätkä tunnen oloni aina liian lyhyeksi ..

Nefertiti

Pahoittelut, etten eilen jaksanut oikein vastata, mutta olin väsynyt, joten ajatus ei oikein toiminut. Mutta sä näyt olevan vielä kasvuiässä, joten pituutta tulee varmasti lisää ennen kuin täytät sen 20.v
Huomasin et paino on vähän siinä ja siinä, ettei ole jo alipainoa, mutta voi johtua siitäkin että sulla on varmaankin ollu kasvupyrähdys ja paino laahaa vähän perässä. Kunhan syöt ja liikut normaalisti, niin ei sulla mitään hätää pitäs olla.
Sitä en osaa sanoa, miten liikunta tai liikunnan puute tai koneella dataaminen vaikuttaa pituuteen. Korjatkoon tahi tarkentakoon, ken tietää paremmin.
Sähän alat kuule olla aika hujoppi jo, mä jäin noin 150 ja puol senttiseks, enkä kasva enää muuta kuin leveyttä, joten mä olisin sulle pelkkä kainalokeppi. :D
Kuten olen mun 181cm pitkälle avopuolisolleni. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.