Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Kaunis silmä sulla ja kiva väri, tuollainen hivenen harmahtavan sininen, mut kumminkin niin, että näkee sen olevan enemmän sininen kuin harmaa. Muutenkin kauniin mallinen silmä (ja ihan varmasti se toinenkin silmä) sulla. :)

No ehkei sitten englanninkielistä jatkista. Tokihan se on joo haastavaa ja siinä on omat vaivansa, joten pysykäämme näissä mitä ollaan tähänkin asti näpytelty. :)
Joo piti käydä sitten ihan vuokraamassa uusiksi se leffa, kun muuten olis menny yliaikaa. Katsoin siis tuon The Woman in Black:in. Ihan kiva leffa ja mukavaa hyrisyttävää fiilistä, mutta ei nyt kummosia säikytyksiä kuitenkaan. Mutta muutoin oli mukava nähdä taas Hammerin leffoja pitkästä aikaa. Ja ihan hyvinhän tuo Daniel Radcliffe hoiti roolinsa. Okei jotain jäin kyllä vähän kaipaamaan. Ehkä enemmän tunnetta ja tunnelmaa, koska se oli enemmän tai vähemmän lässähtänyt. Lisäksi jäi harmittamaan se, kun tämän kummituksen tarinaa ei kovin hyvin valotettu ja jätettiin vaan roikkumaan. Olin halunnut sille selityksen. Lisäksi tästä leffasta tuli aika nopeasti mieleen The Haunting, jossa siis pääosissa mm Liam Neeson, Catherine Zeta Jones ja jotka menee vanhaan taloon, jossa kummittelee jne.
Loppu oli en nyt osaa sanoa, että onnellinen vaiko surullinen. Ehkä molempia, kun kumminkin päähekilölle kävi kehnosti ja kuitenkin hän ikäänkuin kohtasi kuolleen vaimonsa uudelleen. Mutta joo, viihdyttävä elokuva, vaikkakaan ei kovinkaan ihmeellinen. Tai no olisi kai toiminut, jos olis ollu toisissa fiiliksissä ja sopivasti synkkä myrskyinen(tai ehkei ainakaan ukkostava) yö, jolloin tuuli vinkuu nurkissa ja sade rummuttaa ikkunoihin. :)

Mutta, jospa vääntäis sitä jatkoakin stooriin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin, nyt siellä on pieni pätkä. Alkoi itselläkin väsyttää niin paljon ja tämä koneenrotiskokin taas temppuaa, prossulämpötilat alkaa taas kohoilla vähän turhankin lämpimiksi mun makuun, joten taidan lopetella tältä yöltä ja painua nukkumaan. Öitä, toivottavasti pätkä miellyttää ja inspiroi sua jatkamaan.
Toki muitakin jatkiksia voi jatkaa, jos inspis niidenkin suhteen iskee... ainakin sitten taas jouluntienoilla vois tota jouluaiheista jatkista yrittää jatkaa eteenpäin ja miksei jo aiemmin, jos ideaa pukkaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Olipas hieno pieni jatkopala :B Loit mielenkiintoisen yhteyden puuvanhuksen ja käärmeen välille.. hmm.. mikähän mahtaakaan olla heidän yhteinen tarinansa...

Mie jatkoilen jossain vaiheessa. En osaa nyt varmaksi sanoa milloin kun työt alkavat taas huomenna, mutta jatkoa kyllä jossain vaiheessa seuraa, ellet sinä ennätä ensin. Nyt ensin kyllä pitää päivittää laiminlyöty blogi, on paljon kaikenlaista ylös kirjattavaa viime päivien tuumailuista ja touhuiluista. Mut joo, kirjoittelemisiin :)

Ps. kyllä miulla on toinenkin silmä, ja samanvärinen  ;D Laitoin tänne rajauksen vain yhdestä, jotta ei kukaan niin helposti tunnistaisi...


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Njoo, aattelin että ikivanhat henget nyt ainakin tuntevat toisensa, vaikkeivät välttämättä ole tekemisissä keskenään kuin kerran öö tuhannessa taikka useammassa tuhannessa vuodessa. Nehän ovat kumminkin samasta lähteestä syntyneet, kuten ikävä kyllä ne pahiksetkin.

Hmm... Vielä ei seikkailijamme ole nähneet kovin pahoja juttuja. Mitäköhän sitä vielä kehittelisi ja kumpi saa kunnian esitellä the pahan hallitsijan muutenkin kuin vain mainita nimeltä? Oliko sulla hänen suhteensa mitään ideoita? Onko nainen vai mies? Puolijumala? Puolihaltia vai mikä otus, vaiko vaan täysin läpimätä ja paha ihminen, joka on sotkenut itsensä pahuuden pauloihin? Vaiko sellainen joka toimii tavallaan the ultimate pahan sätkynukkena(tietoisesti tai tietämättään)?
Entäs ulkonäkö, miltä hän näyttää, laiha, lihava, lihaksikas... vaalea, tumma, muun värinen (miinus kaikki hempeet ja sateenkaaren sävyt  ;D), hiukset tummat, vaaleet vai joku erikoisempi, sama silmissä?
Kyselen nyt, koska kiinnostaa ja kun on sellainen kutina, että sulla on ainakin jotain mielessäsi mitä tulee tähän the ultimate badassiin, joka toki tekee kaikkensa vaikeuttaakseen ja toki mielellään estääkseen Kassandraa kokonaan suorittamasta tehtäväänsä ja kohtaamasta tulevaa puolisoa.
Onko mielessä mitään sellaista, että jospa pahiksemme haluaisikin (kyllästyttyään etsimään ja tapattamaan Kassandraa) naida Kassandran?
Sori.... kyselyikä...  ::)

Niin ja sori kun en eilen jaksanutkaan vastata, mutta päätin pyhittää koko päivän pelaamiselle, kun en oikein perusta aprillipiloista, joita nytkin oli parilla muulla foorumilla viljelty ahkerasti, kuin myös lehtien ja maikkarin sivuillakin joitakin. Eli tosiaan simsiä pelailin aikani kuluksi. Voisi taas tänäänkin pelata, kun mihinpä sitä tästä menis.

Mut joo, uteliaisuuttani kyselen ja haluan vaihtaa ajatuksia kanssasi, ties mitä sotkuja ja solmuja me tarinaan keksitään. Kunhan ei kumminkaan jätettäisi niitä sellaiseen pulaan, mistä niitä ei saa pois. :D
Ja joo, toi jatkopätkä minkä laitoin, taisi vähän lässähtää, kun väsyneenä kirjottelin ja ajatukset ei oikein toimineet halutulla tavalla. Mutta jään toki odottamaan, mitä sinä saat aikaiseksi tai kuka muu tahansa juplinlainen halutessaan kirjoittaa tuohon jatkoksi, sana on vapaa. :)

Äääyyhh.... onko nyt katupölyä vai siitepölyä vai molempia ilmassa, kun niin perusteellisesti aivastuttaa. Koko edellisen viikon ja viikonlopun ja nyt oon aivastellu. Ei kiva. :P
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Itseasiassa, mistähän sie aavistit, että miulle oli jostain syystä tullut yksi ajatus, jota oon mielessäni pyöritellyt tuo pahiksen suhteen. Ajattelin, että pahiksiahan voisi olla itseasiassa useampikin (?), ainakin kaksi :O Joo, toki pitää olla se pääpahis  Zagûr, mutta jostain syystä mie oon nähnyt mielessäni vaan sellaisen nuoren söpiksen, jolla on vaaleet puolipitkät ja taipuisat hiukset ja enkelimäiset kasvot ja kirkaantaivaansiniset tähtisilmät, jotka suorastaan kuultavat auringonvalossa hiotun kristallikiteen tavoin. Ja se enkelipoju kosiskelisi Kassandraa, eikä siitä näkisi millään tavoin, että kyseessä onkin pahis - ehkä se ei tietäisi sitä itsekkään, lumottu tai kirottu tai kenties jokin ilkeä taika?? Ja siinä koeteltaisiin Kassandran ja Tarkanin yhteyttä, kestäisikö se enkelipojun touhuilut  :P En ole vielä vaan saanut tuotua sitä hahmoa tänne, kun siihen tarvitaan sopi tilaisuus..

By the way, sen enkelipojun voisi kirjoittaa tarinaan sillä tavalla, ettei tarinassa selviäisi hänen oikea luonteensa vasta kun tilanne ois kehittynyt riittävän pitkällä. Tai no, nyt jokainen joka tätä pulinapuolta lukee, voi sen kyllä sitten aavistaa  ;D Mut kuvitellaan, ettei kukaan jaksa näitä lukea...

Tuo  Zagûr voisi olla kyllä ihan mitä vaan puolijumala tahi puolihaltija, velho tms. Tietysti ois hyvä, jos se voisi muuttaa muotoaan ja hahmoaan halutessaan, sillä pitäähän pahis olla hankala tappaa ja silloin se vois kyllä olla paremminkin jumaluus kuin jokin muu. Mielessä nyt tätä mietiskellessä kävi myös jotain raakaakin ja veristä, joka liittyisi tuohon  Zagûriin.. mutta joo, ehkä olen katsonut liikaa True Bloodia viime päivinä, joten taidan pitää ajatuksen itselläni :D:D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa



Heips. Kassandran tarinan jatko on miulla meneillään. Tuli juuri keskeytys vanhempieni muodossa, mutta kunhan ennätän tehdä sen loppuun, niin päivittelen sen tänne luettavaksi - mikä tapahtunee tämän päivän mittaan  8)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ooooh. Ihanaa. Mä tässä ootellessani taidan käynnistää simsin ja pelailla, joskin siihen käynnistymiseenkin menee varmaan reilu tunti, kun ladattua on vaan ihan vähän.... siis vaivaset n.35000 kpl. No ainahan voi odotellessa kattoa, vaikka Hobittin extramateriaaleja. Joo tuli ostettua ko. leffa itelle, ku näin myynnissä. :)

Ai mutta hei, mä oon tällänny tänne taas Kauhujen Saari kuvia. Yritys ties kuinka mones tehdä sitä. Mutta toivottavasti tykkää ukkojen kuvista. Kyllä simittely on kivaa, sillon kun peli on yhteistyökykyinen.  ;D
En nyt tiedä vastaavatko Andeas, Alexei, Johan ja Anne-Marie yms muut simit sun mielikuvia, mut ainakin yritin väkerrellä lähelle sellaiset. Ei oikein meinannut löytyä sopivia kuontaloita yms. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

No niin, siellä se sitten on. Viimeinkin jatkoa tarinaan  ;D Kuten huomata saattaa, mie sitten kirjoitin tuohon tarinaan sen enkelipojun, jota mietiskelin aiemmin. Ja selvää mielikuvaa ei hänestä vielä ole, joten jos siulla on jotain ässää hihassa Neffi, niin anna vaan palaa ja kirjoita tarina mieleiseksesi. Mie jään mielenkiinnolla odottamaan, mitä tapahtunee. Ehkä me saadaan siun avulla tarinaan jotain "äksöniäkin" vielä kun miulla on ollunna nää jatkopalat tämmöisiä enemmän tylsiä tunnelmapaloja  ::)

Mut, joo kiva oli taas pitkästä aikaa saada rauhassa kirjoitella. Ja nyt pitääkin mennä vilkuilemaan noita siun Kauhujen saari -kuvia kun kerran sellaisia oot ahertanut 

Ps. Ihana hymppä, oli pakko olla matkiapina...


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Olihan mielenkiintoinen pätkä, täytyykin ihan ajan kanssa käydä uudelleen läpi ja katsoa mitä siihen sais aikaiseksi, mutta tokihan muillakin on lupa kirjoittaa jos inspis vain sattuu iskemään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#294
No niin löysin viimein kateisiin joutuneen inspiraationi ja naputtelin jatkoa Kassandra ja prinssi puolikuu jatkikseen, kuin myös Rakkautta ja sadepilviä jatkikseen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Kylläpä täällä onkin taas hiljaista.... No, jos pelais simsiä vaihteeksi.

Ai joo, päätin sitten värkätä tuon Syytön tarinani hahmoja simsiin ja täältä voitte ihailla niitä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Nonniih, tarinainen jatkuili taas. Mitähän siinä seuraavaksi sitten tapahtuukaan..? Kirjoitin tarinaan tuon mystisen kotkan, ja sitten löysin sille kotkalajille nimenkin Uuden Seelannin tarustosta :B

http://en.wikipedia.org/wiki/Hakawai

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oih, ihanan jatkopätkän olit kirjoittanut Mustang, kiitos.  :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitoksia. :) Kah, sehän oli sairaan nopee. Jatkoa lukemaan. :D ------->
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#299
No mulla on flunssa ja ei oikein mitään muutakaan tekemistä ja lisäks nousin liian aikaisin, kun en saanut yskän takia nukuttua, joten kulutanpa sen sitten kirjottamalla, vaikka jatkopalaseni onkin vähän laimeahko.
Ai niin piti sanoa, että Syytön tarinan hahmoille, siis niillekin jotka on mainittu, muttei nimetty, niin saa ihan vapaasti keksiä nimiä. Mä en oo keksinyt tuolle onnettomuuteen joutuneelle kostonhimoiselle tyypille vielä nimeä, joten sana on vapaa. :)

Ai niin ja sen verran piti vaan sanoa, että Rachelin äidillä ja veljellä on jo nimet, Annie ja Dan. Meinasin unohtaa mainita ja kun en vielä ollut saanut laitettua niitä tekstiin. Ei oo ollu sopivaa väliä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.